شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی در انتظار اولین فرزند خود از دوست !

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):لیونل مسی که اخیرا دومین کفش طلا را از آن خود کرد، امروز جمعه ۲ نوامبر در تمرین بارسلونا شرکت نکرد زیرا دوست دخترش آنتونلا روکوزو، امکان دارد هر لحظه با اولین فرزند این دو، وضع حمل کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،البته مسی احتمالا در بازی فردا مقابل سلتا ویگو شرکت خواهد کرد.مسی که محبوب ترین گزینه برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال است، تا به حال در طول این فصل حتی یک بار هم در جلسات تمرین غیبت نداشته است.

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسلونا امروز در یک کنفرانس خبری در اینباره گفت: " اگر همه چیز خوب پیش رود، فردا می تواند بازی کند. غیبت امروز او چیزی را عوض نکرده است."

ویلانووا در جواب به این سوال که آیا پدر شدن مسی می تواند تاثیری روی بازی او داشته باشد گفت: "وقتی وقایع مثبت در زندگی اتفاق بیفتد و شما خوشحال باشید قطعا بهتر از آن است که اتفاقات بد بیفتد. ولی من نمی دانم چه خواهد شد. او بازیکن بسیار سطح بالایی است."

ویلانووا گفت که بارسا باید در بهترین وضعیت خود باشد تا بتواند در مقابل سلتا ویگو نتیجه بگیرد.

او در ادامه گفت: "آنها بازیکنان بسیار پر سرعتی دارند و شیوه کاملا مشخصی برای استفاده از هافبک ها. به همین دلیل ما باید بازی سطح بالایی ارائه دهیم تا بتوانیم بدون آنکه زیاد از حد بدویم، توپ را از آنها بگیریم."

ویلانووا درباره ژرارد پیکه که در بازی مقابل اسپارتاک مسکو آسیب دیده است، گفت که او مصدومیت او بهتر شده و به زودی به میدان بازمی گردد.

او در اینباره گفت: "ما باید ببینم که وضعیت پیکه چطور پیش می رود. او فعلا درد ندارد و حالش دارد روز به روز بهتر می شود. دیگر چیزی نمانده است که به بازی برگردد."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied