شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 10 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/10

فال روزانه یکشنبه 10 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/10

فال روزانه یکشنبه 10 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/10

فال روزانه یکشنبه 10 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/10

 

 

 

 

فال روز تولد (99/01/10)

 

 

 

 

دوست عزیزی که 10 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

امروز هدیه ای به دست خواهید آورد که زندگی شما را برای همیشه تحت تاثیر قرار خواهد داد. این که این هدیه مادی است یا معنوی مشخص نیست و این خود شما هستید که باید آن را شناخته و نهایت استفاده را از آن ببرید. سال جدید زندگی تان از آغاز برایتان با شادی و راحتی همراه خواهد بود. شما می خواهید که امسال از زندگی خود به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و لذت ببرید و از هر فرصتی که برایتان دارد بهره مند شوید. شاید در ابتدا نسبت به مسائل کاری و امور مادی اندکی بی تفاوت باشید، ولی باید به کارها و وظایفتان اهمیت بدهید تا از روند روزانه زندگی تان جا نمانید. این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا جنبه خلاق وجود خود را بهتر شناسایی کنید و آن را به کار بگیرید. امسال مسائل عشقی و عاطفی با ورود افرادی تازه به زندگی تان و گسترش روابط اجتماعی تان هیجان بیشتری پیدا خواهند کرد.

divider1

 

فال روزانه متولدین فروردین

 

امروز ذهنتان پر از افکار مختلف است که دارند در سرتان می چرخند، ولی بهتر است که خیلی درگیر آنها نشوید و در موردشان با دیگران حرف نزنید. هرچند که افکارتان خیلی خوب و منطقی هستند، ولی اگر در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید و مرتب نظرهایتان را عوض کنید ممکن است فکر کنند که افکاری آشفته دارید و خودتان هم نمی دانید چه دارید می گویید. شما می خواهید با سرعت هرچه بیشتر به سوی خواسته هایتان حرکت کنید ولی شرایط باعث ایجاد تاخیر در برنامه هایتان شده اند. خوشبختانه شما در شرایط دشوار هم قدرت خود را از دست نمی دهید و می توانید یک استراتژی مناسب برای خودتان در نظر گرفته و بر اساس آن پیش بروید.

 

فال حافظ متولدین فروردین :

 

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

 

 

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

امروز خودتان را درگیر برنامه های خیلی شلوغ و وقت گیر نکنید و برای روزتان طوری برنامه بچینید که بتوانید به تمام کارهایی که برای انجام دادند دارید برسید. مطمئنا از این که در پایان روز نصف کارهایتان ناتمام باقی مانده باشند خوشتان نخواهد آمد. این که خودتان را از موقعیت های خطرناک دور نگه دارید کار بسیار عاقلانه ای است، اما امروز پیش از آن که حتی خودتان متوجه بشوید ممکن است درگیر یک وضعیت ناخوشایند در زمینه مسائل عاطفی بشوید. قبل از این که خودتان را درگیر کاری کنید که بعدا پشیمانتان کند خوب به عواقب آن فکر کنید. اگر فکر می کنید موضوعی به شما ارتباط ندارد عاقلانه ترین کار ممکن این است خودتان را از آن دور نگه دارید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت :

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

 

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین خرداد

 

امروز ممکن است از یک نفر که خیلی از او خوشتان نمی آید دلخور شوید، ولی امکان این که به منبع اصلی ناراحتی تان اشاره کنید برایتان وجود ندارد. شاید یکی از اطرافیانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد. هوش زیاد شما و  مهارت فوق العاده ای که در توجیه کردن خودتان و کارهایتان دارید امروز می تواند به ضرر شما تمام شود. باور داشته باشید یا نداشته باشید فرار از واقعیت خیلی سخت تر از مواجه شدن با آن است.

 

فال حافظ متولدین خرداد :

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

 

 

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین تیر

 

امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید. البته شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نخواهید کرد. اگر می بینید که کارها آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی روند به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجددا یک جا جمع کنید. ببینید کجای کار ایراد داشته است و چه تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجاد کنید. در توانایی شما شکی نیست، خیلی زود به آنچه به دنبالش هستید خواهید رسید.

 

فال حافظ متولدین تیر :

 

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

 

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین مرداد

 

اگر چیزی هست که خیلی دلتان می خواهد آن را به دست بیاورید همین حالا آستین هایتان را بالا زده و با تمام وجود برای رسیدن به آن تلاش کنید. نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید به سراغ شما بیاید، این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و آن را به دست بیاورید. دوست ندارید کاری کنید که دیگران از شما ناراحت شوند ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت تر از همیشه خواهد بود، پس زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد. با وجود آن که مهارت زیادی در مخفی کردن احساستان دارید امروز از لحاظ عاطفی نیاز شدیدی به تایید دیگران دارید و این حس باعث شده که احساس آسیب پذیری بسیاری را تجربه کنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد :

 

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

 

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین شهریور

 

شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. با این حال اگر در رویکردتان به این موضوع خیلی سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود. اگر بلد باشید چه وقت و چگونه اراده و پشت کارتان را به کار بگیرید خواهید توانست به نتایج دلخواهتان برسید. هر چقدر دلتان می خواهد بازی و تفریح و سرگرمی در برنامه امروزتان قرار دهید، ولی عقل و منطقتان را کنار نگذارید و کارهای حساب نشده نکنید.

 

فال حافظ متولدین شهریور :

 

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

 

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

 

امروز خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. با وجود آن که ممکن است خیلی در رابطه با حدس هایتان دقیق باشید و به خوبی به واقعیت امر پی ببرید، چنانچه در مطرح کردن موضوعی حساس رفتار نادرستی داشته باشید، اوضاع را از آنچه که هست بدتر خواهید کرد. شما خیلی راحت حاضرید از حق و حقوق خودتان به خاطر دیگران بگذرید و یا هر فداکاری دیگری برای عزیزانتان بکنید. امروز هم این احساس شما می تواند باعث شود خودتان را درگیر یک رابطه عاطفی کنید که هیچ ارتباطی با شما ندارد، بهتر است خودتان را کنار بکشید و بگذارید دیگران مشکل خودشان را حل کنند.

 

فال حافظ متولدین مهر :

 

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

 

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آبان

 

همه فکر می کنند که شما راه رسیدن به موفقیت را خیلی خوب می دانید و از شما تقاضای راهنمایی و کمک دارند. شما در حال حاضر خیلی راحت می توانید حقیقت را تشخیص دهید و این باعث می شود که احساس کنید توانایی هایتان بیش از بقیه است و می توانید برای آنها تصمیم گیری کنید. یادتان باشد دچار این توهم نشوید که چون می توانید راه درست را برای آینده خود در پیش بگیرید لزوما می توانید راه دیگران را نیز برای آنها مشخص کنید. به دیگران مشورت بدهید، ولی آنها را وادار به پذیرش ایده های خودتان نکنید. نیازهای روانی و عاطفی شما پیچیده هستند و این باعث می شود دوست نداشته باشید راجع به آنها با دیگران حرف بزنید، ولی بهتر است سفره دلتان را پیش عشقتان باز کنید.

 

فال حافظ متولدین آبان :

 

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

 

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

 

شما همیشه با شجاعت تمام برای کشف ناشناخته ها آمده اید و با شور و هیجان تمام حاضرید کارهایی را انجام دهید که هیچ کس تا کنون انجام داده است. امروز این شور و هیجان در شما بیش از هر زمان دیگری است و دیوانه وار به دنبال ماجرا می گردید. برای ارضای این حس خود از تعطیلات استفاده کرده و همراه با دوستانتان به سراغ تفریحات هیجان انگیز و البته سالمی بروید که تا کنون امتحان نکرده اید. حتی اگر در ظاهر همه چیز مثل همیشه باشد هم تغییراتی دارند ایجاد می شوند که نقش شما در آنها انکارناپذیر است. خودتان و تلاش هایتان را دست کم نگیرید و افکار و احساسات را در رابطه با این موضوع بیان کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر :

 

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

 

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

divider1

 

 فال روزانه متولدین دی

هرچند ممکن است در واقع هیچ نیت بدی نداشته باشید، ولی بهتر است که احساسات و افکارتان را برای خودتان نگه دارید. شاید حتی خودتان هم خیلی خوب بدانید که این حرف ها بهتر است ناگفته باقی بمانند، ولی امکان دارد در یک لحظه هیجان زده شده و آنچه نباید بگویید را به زبان بیاورید. متاسفانه حرفی که گفته شده است را نمی توانید پس بگیرید. همه می دانند که صداقت بهترین سیاست است، ولی قبل از آن که وضعیتی غیر قابل جبران به وجود بیاورید بهتر است خوب فکر کنید. شاید دلتان بخواهد روزتان را با برنامه های تفریحی مختلف پر کنید، ولی حتما زمانی را هم صرف استراحت و پرداختن به آرامش روحی تان کنید.

 

فال حافظ متولدین دی :

 

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

 

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین بهمن

 

شما از این که نتیجه گیری های درستی انجام داده اید مطمئن هستید و شروع می کنید به تلاش برای قانع کردن دیگران به این که به آینده مثل شما نگاه کنند. با این حال داشتن این تصور که تنها یک نتیجه گیری درست وجود داد و شما آن را می دانید و دیگران هم لزوما باید مثل شما فکر کنند کار درستی نیست. تمام احتمالات موجود را قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید و این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که آنچه برای شما جواب می دهد لزوما برای دیگران نیز درست نخواهد بود. امروز ممکن است تحت تاثیر حرف های صمیمانه ای که اطرافیانتان می زنند قرار گرفته و وسوسه شوید که مسائل شخصیتان را با آنها در میان بگذارید. بهتر است حواستان را بیشتر جمع کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن :

 

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

 

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اسفند

 

امروز می خواهید خودتان را برای دیگرانی که دوستشان دارید قربانی کرده و  آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید و هر کاری که لازم است را برای آنها انجام دهید. احساس مسئولیتی که دارید باعث می شود برای انجام تمامی کارهایی که از شما انتظار می رود به خودتان فشار زیادی وارد کنید و بار کاری زیادی را تحمل کنید. شما مجبور نیستید قول هایی فراتر از حد توانایی تان به دیگران بدهید، شما هم یک انسان هستید و نمی توانید از توانایی های یک انسان فراتر بروید. پیش رفتن در مسیر عادی خودتان به نفع همه خواهد بود.مطمئن باشید دیگران آنقدر که برای شکستشان شما را سرزنش خواهند کرد برای پیروزی شان از شما سپاسگزار نخواهند بود.

 

فال حافظ متولدین اسفند :

 

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

 

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied