شمانیوز
شما نیوز

جانان وحدانی وکیل پایه یک دادگستری:

قبل از سرمایه گذاری یا مهاجرت به ترکیه چه کاری انجام دهیم؟

جانان وحدانی وکیل پایه یک دادگستری معتقد است: ایرانیان قبل از مهاجرت و سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی به ویژه ترکیه باید یکسری از اقداماتی را انجام دهند.

قبل از سرمایه گذاری یا مهاجرت به ترکیه چه کاری انجام دهیم؟

تیتر برتر نوشت: بسیاری از ایران متقاضی مهاجرت به ترکیه هستند و یا سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور را در اولویت قرار می دهند اما گاهی در این مسیر مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار می‌گیرند و متضرر می‌شوند.

 

  جانان وحدانی وکیل پایه یک دادگستری

وی بر این اساس می‌گوید: اگر تصمیم به سرمایه گذاری یا مهاجرت به ترکیه دارید قبل از هر اقدامی برای اینکه در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید با یک وکیل یا مشاور حقوقی ارتباط برقرار کرده و از آنها کمک بخواهید.

جانان وحدانی می افزاید: افراد عادی که در ترکیه ادعای مشاوره و راهنمایی حتی مشاوره املاک دارند ممکن است با راهنمایی های غلط موجب ورود صدمات مالی جبران ناپذیری به شما گردند.

 

به اعتقاد وی، این وعده ها شامل خرید ملک با ترقی 100%  یا صدور پاسپورت ترکیه ظرف یکماه و یا حتی صدور ویزای شینگن با امانت گذاشتن مبلغ نزد صرافی، در شرایط فعلی و با توجه به سیاستهای کشور ترکیه در برخورد با مهاجران و تراکم کاری زیاد ادارات به هیچ وجه ممکن نیست. همچنین در سالهای اخیر شاهد کلاهبرداری از عده زیادی از هموطنان در ترکیه به بهانه کاریابی بودیم که همگی مایه تاسف می باشد.

این وکیل  تأکید می کند: در هر صورت بهترین و امن‌ترین راه برای انتقال سرمایه و مهاجرت و شروع یک زندگی در کشوری بیگانه بهره مندی از خدمات یک وکیل ساکن در همان کشور مقصد است. بنابراین لازم است ایرانیان با دستیابی به این آگاهی دیگر خود را طعمه سودجویان قرار ندهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied