شمانیوز
شما نیوز

تجاوز دسته جمعی به عروس خانواده

یک زن هندی پس از آن که شوهرش او را طلاق داد، توسط خانواده همسرش مورد تجاوز دسته جمعی قرار گرفت.

تجاوز دسته جمعی به عروس خانواده

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیاتودی، این زن 25 ساله مسلمان با نام مستعار "آمیشا"، روز گذشته به اداره پلیس "بیوادی" ایالت راجستان رفت و شکایتی علیه شوهر و خانواده وی ثبت کرد.

 

آمیشا که حال روحی خوبی نداشت به ماموران گفت: روز جمعه طی مشاجره ای با همسرم او سه بار کلمه طلاق را به زبان آورد و مرا طلاق داد.( در اسلام هرکس به زبان سه بار کلمه "طلاق"به همسرش بگوید دیگر آن  زن، همسرش نیست و طلاق گرفته محسوب می شود.) همان موقع با پدرشوهرم تماس گرفتم تا به خانه مان بیاید و پادرمیانی کند. چند دقیقه بعد خانواده و بستگان همسرم به خانه آمدند.

 

زن جوان در حالی که گریه می کرد ادامه داد: وقتی به خانواده همسرم ماجرا را تعریف و به این کار پسرشان اعتراض کردم ناگهان برادرشوهرم به سمتم حمله ور شد و مرا کتک زد.

 

"آمیشا" گفت: همان لحظه نیز پدرشوهرم به سمتم آمد و فکر کردم می‌خواهد مرا از زیر دست و پای پسرش نجات دهد اما ناگهان او، برادر و بسیاری از بستگان همسرم دسته جمعی مرا مورد اذیت و آزار جنسی قرار دادند و شوهرم هم یک کلام به زبان نیاورد.

 

پلیس با شنیدن اظهارات زن جوان بلافاصله دستور بازداشت شوهر، پدرشوهر، برادرشوهرو بقیه متجاوزان به این زن جوان را صادر کرد و آنها به اداره پلیس "بیوادی" فراخوانده شدند.

 

متجاوزان وقتی در برابر ماموران و این زن قرار گرفتند به کار کثیف خود اعتراف کردند اما اظهار پشیمانی نکردند و مدعی شدند برای مجازات عروسشان دست به این کار شیطانی زدند.

 

در حال حاضر متهمان برای بازجویی بیشتر در بازداشت به سر می برنند تا در دادگاه ایالتی هند بر اساس قوانین مسلمانان هندی محاکمه شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied