شمانیوز
شما نیوز

ریزش ساختمان دو طبقه بر اثر بارش باران در اهواز + فیلم

در پی بارندگی‌های اخیر بخشی از سقف و دیوارهای یک ساختمان دو طبقه در حصیرآباد اهواز دچار ریزش شد و احتمال ریزش ساختمان‌های اطراف نیز وجود دارد.

ریزش ساختمان دو طبقه بر اثر بارش باران در اهواز + فیلم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از پیام ایران: در پی بارندگی‌های اخیر بخشی از سقف و دیوارهای یک ساختمان دو طبقه در حصیرآباد اهواز دچار ریزش شد و احتمال ریزش ساختمان‌های اطراف نیز وجود دارد.

با توجه به آسیب‌پذیر بودن دیگر منازل مسکونی حوالی این ساختمان دو طبقه در حصیرآباد، دستور تخلیه آنها صادر شد و ۳۰ خانوار در یک مدرسه توسط جمعیت هلال‌احمر در حال‌ اسکان هستند.

سستی ساختمان و بارش‌های اخیر دلیل این حادثه اعلام شده است.

 

 

در پی بارش شدید باران در دوشنبه ۲۵ آذر، معابر و خیابان‌های شهر اهواز دچار آبگرفتگی وسیع و در بعضی مناطق، فاضلاب شهری وارد منازل شده است. بنابر اعلام مدیرکل هواشناسی خوزستان میزان بارندگی در اهواز ۹۰ میلیمتر گزارش شده است. فرماندار اهواز از تعطیلی ادارات اهواز در روز سه‌شنبه (۲۶ آذرماه ) به دلیل بارندگی شدید و وضعیت بحرانی مناطق مختلف در پی آبگرفتگی معابر خبر داد. جمال عالمی نیسی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی مناطق مختلف در پی بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر، تمامی ادارات شهرستان اهواز به جز ادارات و سازمانهای خدماتی و امدادی، تعطیل خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied