شمانیوز
شما نیوز

زنده زنده سوختن 4 نفر در زنجان

تصادف منجر به آتش‌سوزی وانت و پژو در زنجان جان 4 نفر را گرفت.

زنده زنده سوختن 4 نفر در زنجان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از رکنا : مسؤول روابط‌ عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان گفت: 4 سرنشین ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و پژو ۴۰۵ بر اثر تصادف در میان شعله‌های آتش سوختند.

حسن غفاری، روز شنبه افزود: این حادثه رانندگی آخرین دقایق پنجشنبه شب (حوالی ساعت ۲۴) در ۱۵ کیلومتری مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: برخورد رخ به رخ و شدید این ۲ خودرو باعث آتش سوزی شد و راننده و ۲ سرنشین خودروی سواری پژو ۴۰۵ و راننده نیسان وانت در میان شعله‌های آتش، گرفتار شده و جان خود را از دست دادند.

غفاری، علت این حادثه از سوی عوامل پلیس را استان زنجان در دست بررسی است، افزود: میزان سوختگی این ۲ خودروی درگیر در تصادف ۸۰ درصد بود.

وی تصریح کرد: عوامل امداد و نجات ایستگاه شماره یک، تیم حریق ایستگاه شماره چهار شهر زنجان و آتش نشانی پاپایی، بلافاصله عازم محل حادثه شده و عملیات اطفای آتش سوزی و بیرون کشیدن کشته شدگان، قریب ۴۵ دقیقه طول کشید.

همچنین شامگاه پنجشنبه /۲۸ آذر ماه/ بر اثر خروج یک دستگاه کامیونت به علت تخطی از سرعت مطمئنه در مسیر ارتباطی زنجان - طارم این خودرو واژگون شد که این حادثه رانندگی نیز یک کشته و یک مصوم برجا گذاشت.

۶ ماه نخست امسال بر اثر وقوع ۲ هزار و ۳۶۷ فقره حادثه رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۱۳۳ نفر کشته شدند که در نیمه نخست سال ۹۷ که به تعداد ۱۴۹ نفر بود ۹ درصد کاهش نشان می دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روز برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارایه می‌دهند.

کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

هموطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied