شمانیوز
شما نیوز

مرد فیلسماز پاکستانی پس از 13 سال قفل سکوت را شکست؛

ادعای جنجالی علیه مدیرعامل روزنامه معروف به خاطر تجاوز به مرد فیلمساز

یک مرد فیلمساز پاکستانی با انتشار پستی در توییتر خود از دست‌درازی مدیرعامل روزنامه انگلیسی زبان "دون" پرده برداشت.

ادعای جنجالی علیه مدیرعامل روزنامه معروف به خاطر تجاوز به مرد فیلمساز

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از الجزیره نیوز، 20 اکتبر 2019 فیلمساز مشهور پاکستانی به نام "جمشید محمود" معروف به "جیمی" اهل کراچی در تویتیر خود،‌ پستی مبنی بر تجاوز جنسی مدیرعامل یک رسانه معتبر پاکستانی منتشر کرد.

این فیلسماز 47 ساله در پست خود مدعی شد 13 سال پیش "حمید هارون" مرد قدرتمند دنیای رسانه پاکستان به او تجاوز کرده است.

 

0004-1024x576

 

انتشار این پست واکنشهای مختلفی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی در پاکستان به دنبال داشت؛ برخی نوشتند که چطور یک مرد می تواند در برابر تجاوز مردی دیگر سکوت کند و تسلیم شود و برخی دیگر این اتفاق را در صورت اجبار و تهدید امکان پذیر دانسته بودند.

پس از انتشار این پست "مهر طرار" روزنامه نگار شناخته شده این کشور، تصمیم به گفت‌و‌گو با فیلمساز مشهور گرفت. "جیمی" در مصاحبه با این زن گفت: 13 سال پیش من به عنوان عکاس حرفه‌ای به "هارون" معرفی شدم و همکاری من با گروه وی در یک پروژه بزرگ آغاز شد. همین همکاری شروع دوستی صمیمی بین ما بود. آن روز شوم "هارون" برای صحبت کاری، من را به دفترش دعوت کرد. وقتی وارد اتاق شدم ابتدا همه چیز عادی به نظر می رسید اما چند دقیقه بعد رفتار "هارون" به کلی عوض و تبدیل به یک آدم عجیب شد.  او شروع به زدن حرفهای رکیک کرد و از من خواست کنار او بنشینم. از حرفها و رفتارش ترسیده بودم خواستم به بهانه ای از اتاق خارج شوم که ناگهان بازویش را روی گردنم گذاشت نفسم حبس شده بود و نمی توانستم یک کلمه حرفی بزنم ....

بعد از این اتفاق دنیای من تغییر کرد تبدیل به یک آدم عصبی و پرخاشگر شدم. همسرم که یک روانشناس است در این مدت تمام تلاشش را کرد تا خاطره کابوس آن شب را فراموش کنم اما مشاوره به تنهایی کافی نبود و طی این مدت با قرصهای اعصاب روزم را شب کرده ام حالا پس از 13 سال تصمیم گرفتم در مورد این اتفاق حرف بزنم تا شاید کمی آرام شوم.

به گزارش شمانیوز، افشاگری و ماجرای تجاوز مدیرمسول مشهور به یک فیلمساز مرد، در کشوری مانند پاکستان که هرگونه بحث در مورد روابط جنسی، تابو تلقی می شود منجر به تظاهرات جنجالی و همچنین باعث شوک بزرگی در صنعت فیلم و رسانه پاکستان شده است.

با این حال، "هارون" روز دوشنبه در روزنامه "دون" با انتشار بیانیه ای، قاطعانه اتهامات تجاوز فیلمساز مشهور را رد و اعلام کرد که به زودی در این باره اقدام قانونی خواهد کرد.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied