شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بزرگترین سایت های معتبر استخدامی【سایت های کاریابی اینترنتی ایران】

سایت های کاریابی اینترنتی به عنوان پلتفرم استخدام در نام های متفاوتی در اینترنت یافت می شود. سایت های کاریابی اینترنتی در واقع شکل مدرن شده صفحه های نیازمندی‌ در روزنامه‌ها می باشند که بین کارفرما و کارجو به راحتی ارتباط برقرار می کنند و به شکل یک واسط عمل می کند،بعضی از سایت های کاریابی اینترنتی این امکان را به کارجو می دهند که رزومه تهیه کنند و حتی اگر کارجویی به راحتی نتواند شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند این سایت های کاریابی اینترنتی تست های روانشناسی را برای این افراد در نظر گرفته اند تا بتوانند به راحتی شغل رویایی خود را انتخاب کنند.

 

معرفی بهترین سایت های کاریابی اینترنتی در ایران

 

شما هم تا به حال برای یک بار هم که شده در اینترنت به دنبال شغل مناسب برای خود گشته اید؟ پس با ما همراه باشید تا بهترین سایت های کاریابی اینترنتی در ایران را به شما معرفی کنیم. بیکاری امروزه یکی از مشکلات بزرگ هر جوانی است،که طبق آمار بدست آمده به طور رسمی تقریبا سه تا چهار میلیون نفر شغل ثابتی و همینطور درآمد ثابتی ندارند. و این مورد بسیار ناراحت کننده است زمانی که متوجه شوید اکثر این افراد تحصیل کرده و دارای مدرک دانشگاهی هستند.

 

برنامه‌ریزی کردن دولت در سطح کلان می تواند در این مسیر بسیار یاری دهنده باشد چرا که دولت با تزریق بودجه و بهبود بخشیدن به زیر ساخت ها می تواند این مشکل را برطرف کند. البته در کنار همه ی این ها سایت های کاریابی اینترنتی بسیاری هستند که در این اوضاع بحرانی می توانند حلال مشکلات باشند و به دولت یاری رسانی کنند، سایت های کاریابی اینترنتی به عنوان پلتفرم استخدام در نام های متفاوتی در اینترنت یافت می شود.

 

سایت های کاریابی اینترنتی در واقع شکل مدرن شده صفحه های نیازمندی‌ در روزنامه‌ها می باشند که بین کارفرما و کارجو به راحتی ارتباط برقرار می کنند و به شکل یک واسط عمل می کند،بعضی از سایت های کاریابی اینترنتی این امکان را به کارجو می دهند که رزومه تهیه کنند و حتی اگر کارجویی به راحتی نتواند شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند این سایت های کاریابی اینترنتی تست های روانشناسی را برای این افراد در نظر گرفته اند تا بتوانند به راحتی شغل رویایی خود را انتخاب کنند.

 

انواع سایت های کاریابی اینترنتی

 

در این مقاله سعی بر این داریم که در مورد سایت های کاریابی اینترنتی از جمله:

https://estekhdam.in/

https://iranestekhdam.ir

/http://e-estekhdam.com

اشاره خواهیم کرد.

 

برای مشاهده جدیدترین آگهی های استخدام اینجا کلیک کنید 

 

 

شاید به این فکر کنید استخدام شو یا ای استخدام و یا ایران استخدام کدام بهتر است؟

 

همانطور که گفتیم اولین کاری که هر شخصی برای پیدا کردن شغل به آن احتیاج دارد چک کردن سایت های کاریابی اینترنتی می باشد و اگر به عنوان کارفرما به این سایت ها سر می زنید پس کاملا با این نوع سامانه ها آشنایی کامل را دارید. و این سوال مطرح خواهد شد که یک سایت را چطور می توان از لحاظ ویژگی ها برای بررسی آگهی ها با عنوان یک کارجو و ارسال آگهی به عنوان یک کارفرما انتخاب نمود.

 

سایت های کاریابی اینترنتی چون https://estekhdam.in/ استخدام شو https://iranestekhdam.ir/ ایران استخدام http://e-estekhdam.com ای استخدام شیوه های مختص به خود در انتشار آگهی دارند. به این نکته توجه کنید که پیدا کردن یک شغل برای هرکسی یک بخش مهمی در زندگی وی می باشد،بنابراین باید یک تیمی کاملا با موقعیت های شغلی آگاه باشد تا بتواند آن ها را با شیوه ی جهانی منطبق دهد و با شیوه ای اصولی تنظیم کند.

 

WhatsApp Image 2020-02-10 at 9.39.17 AM

 

در سایت استخدام شو با شیوه تقسیم بندی کردن درج آگهی استخدام برای کارجویان آشنا شوید

 

آنچه که سایت استخدام شو را با دو سایت ایران استخدام و ای استخدام و سایت های کاریابی اینترنتی دیگر متمایز می سازد این است که سایت استخدام شو به کارجویان امکان جستجوی حرفه ای را می دهد و حتی با توجه به رزومه ای که کارجویان ارائه می دهند پیشنهادات شغلی با توجه به خواسته ی کارجو به آن ها داده می شود. در مرحله اول وب سایت استخدام شو، دو گزینه برای جستجوی سریع برای شما نمایش داده می شود :

 

  • محل مورد نظری که می خواهید شغل را در آنجا بیابید مثلا :شهر تهران، آبادان و....
  • انتخاب دسته بندی های شغلی بر اساس علایق

 

بر اساس جستجوی سریع تمامی شغل هایی که موجود می باشد و حتی شغل های فرعی را برای شما لیست خواهد کرد. شما به عنوان کارجو می توانید در سایت کاریابی اینترنتی استخدام شو موقعیت کاری که در نظر دارید را می توانید به راحتی انتخاب کنید و سپس عناوین شغلی بر اساس تاریخ بندی به شما نمایش داده می شود.

 

تفاوت اصلی سایت استخدام شو با سایر سایت های کاریابی اینترنتی برای کارفرما

 

اصولا اطلاع دارید که کارفرمایان برای تامین نیروی متخصص خود و حتی کارآموز به صورت مداوم نیاز پیدا می کنند و به صورت سالیانه برای ثبت آگهی در سایت های معتبر استخدامی هزینه های بالایی پرداخت می کنند اما سایت های کاریابی اینترنتی استخدام شو جهت ثبت آگهی استخدام هیچگونه مبلغی را دریافت نخواهد کرد و کاملا رایگان است. و این خود تفاوت چشمگیری است،با توجه به این مزیت کارفرمایان به راحتی این امکان برایشان فراهم است که در هر زمان به ثبت آگهی استخدام نیاز داشتند می توانند به طور کاملا رایگان این کار را انجام دهند. از طرفی این مزیت برای کارجویان نیز مناسب خواهد بود،زیرا به دلیل رایگان بودن ثبت آگهی اکثر کارفرمایان انواع آگهی های استخدامی را ثبت خواهند کرد و کارجویان می توانند تنوع شغل ها را بیابند و از دیگر سایت های کاریابی اینترنتی بی نیاز شوند. زیرا کارفرمایان سعی می کنند در وهله ی اول برای پیدا کردن نیروی متخصص خودشان در سایت استخدام شو آگهی خود را ثبت کنند و همین کار موجب می شود که آگهی های ارسالی زیادتر شوند.

 

در سایت استخدام شو امکان ارسال رزومه به کارفرما

 

اگر به عنوان یک کارفرما یا یک کارجو وارد سایت استخدام شو می شوید باید در وهله اول یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید تا بتوانید از مزایای این سایت بهره مند شوید زیرا موجب اتصال کارفرما به کارجو خواهد شد. همانطور که می دانید در سایت های کاریابی اینترنتی ایران استخدام و ای استخدام شما می توانید آگهی های استخدامی را مشاهده کنید و به کارفرما متصل شوید اما در سایت استخدام شو با استفاده از حساب کاربری حرفه ای که ایجاد کرده اید و در کنارش نیز یک رزومه به طور حرفه ای از خود تهیه کرده اید را به کارفرما جهت بررسی وضعیت شما نشان خواهد داد و در محیطی این امکان را به شما خواهد داد که با کارفرما در ارتباط باشید.

 

WhatsApp Image 2020-02-10 at 9.39.17 AM (1)

 

آگهی‌ها در سایت استخدام شو طبق زمان بندی ارسال مرتب می‌شود

 

در این سایت تمامی آگهی‌های منقضی شده از لیست شما پاک می شوند و دیگر وقت شما صرف منقضی شده ها نخواهد شد و طبق زمان و بر اساس جستجوی شما تازه ترین ها در صدر لیست شما نمایش داده خواهد شد. این نکته را فراموش نکنید سعی کنید اولین نفری باشید که برای موقعیت شغلی دست به کار می شوید و امکان اینکه آن را به دست بیاورید خیلی بیشتر خواهد بود. پس اگر به صورت مداوم با توجه به نوع شغل و منطقه جغرافیایی که می خواهید آخرین آگهی های ارسالی در استخدام شو را جستجو کنید مطمئن باشید که شغل ایده آل خود را خواهید یافت.

 

دسترسی آسان کاربر

 

وقتی وارد صفحه اول وب سایت استخدام شو می شوید تمامی موارد به وضوح دیده می شود و هیچگونه موانعی نخواهید داشت. اکثر سایت های کاریابی اینترنتی وقتی وارد صفحه اولشان می شوید به علت این که مطالب زیادی دارند گیج کننده به نظر خواهند آمد و چشم کاربر را خسته می کنند تا گزینه مورد نظر خود را بیابد و حتی ممکن است مدت زمان زیادی در حال جستجو در مورد خاصی باشید و حتی ممکن است مورد دلخواه خود را هم پیدا نکنید و یا درصد پیدا کردن آن کم باشد. اما در سایت استخدام شو این امکان برای کاربر مهیا شده است که به محض ورود به صفحه وب سایت مستقیما بتوانند آنچه را که جستجو می کنند را بیابند.  

 

وب سایت استخدام شو یک سامانه مرکزی استخدام محسوب می شود.

 

وجود سایت ‌های کاریابی اینترنتی که امروزه بسیارند موجب شده که کارجویان برای این که بخواهند آگهی های استخدامی یک هفته را جستجو کنند مجبور می شوند سایت های کاریابی اینترنتی متعددی را که به شیوه های مختلف استاندارد و غیر استاندارد آگهی منتشر می کنند را بررسی نمایند. و همین سردرگمی ها باعث شده که کارجویان به علت ازدیاد و خستگی در جستجو کردن نتوانند آگهی هایی که به کارشان می آید را ببینند. بنابراین باید سامانه ای ایجاد شود که تمام این آگهی ها را در خود جای دهد،سایت استخدام شو این قابلیت را دارد که با رایگان نمودن ارسال آگهی جهت کارفرما و به طور حرفه ای آگهی را تنظیم می کند.

 

سایت کاریابی تهران

مرکز جامع سایت های کاریابی اینترنتی در ایران

 

پس با توجه به ایجاد سامانه در سایت استخدام شو و ارسال آگهی با درصد بسیار بالایی به آن این احتمال را می توان داد که در آینده تمامی آگهی های مرتبط به استخدام سر از این سامانه در بیاورند زیرا ثبت کردن آگهی ها به طور کاملا رایگان صورت می گیرد و مراجعه کنندگان به طور حرفه ای به کارفرمایان معرفی خواهند شد.

 

دریافت آگهی‌های به روز در ایمیل و آشنایی با انواع شرکت‌ها

 

در وب سایت استخدام شو زمانی که رزومه ی خود را تکمیل می کنید آگهی های مرتبط با رزومه خود را دریافت خواهید کرد.اگر روزی هم قادر نباشید سایت را چک کنید و یا فرصتی نداشتید این امکان در سایت وجود دارد که آگهی ها را برای شما ایمیل می کند فقط کافی است که سری به ایمیل خود بزنید. و دیگر مزیت وب سایت استخدام شو نسبت به سایت های کاریابی اینترنتی این است یک قسمت با عنوان آشنایی با شرکت ها را دارند که اکثر فارغ التحصیلان دانشگاهی اطلاعی از شرکت هایی که در حوزه رشته تخصصی آن ها فعالیت می کنند را ندارند به همین علت کارجویان با مراجعه به این قسمت به راحتی می توانند نسبت به مهارت خود شغل ایده آل خود را بیابند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied