شمانیوز
شما نیوز

درخواست تعطیلی ادارات از وزیر بهداشت

نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی با درخواست از مسئولان استانی برای تعطیلی حوزه اداری کاشان، آران و بیدگل جهت کنترل و قطع انتشار ویروس کرونا گفت: در جلسه امروز با وزیر بهداشت درخواست تعطیلی اداراتی همچون کاشان را مطرح کردیم.

درخواست تعطیلی ادارات از وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا : جواد ساداتی نژاد با اشاره به وضعیت کاشان در کنترل ویروس کرونا گفت: کاشان به دلیل همجواری با قم و مراودات زیاد نسبت به سایر شهرها و استان ها در معرض خطر بیشتری قرار دارد.

وی ادامه داد: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مجموعه درمانی کاشان، آران و بیدگل با تلاش هایشان وضعیت را تحت کنترل قرار داده اند اما برای ادامه این شرایط به کمک مردم برای ماندن در خانه نیاز داریم چون قطع زنجیره گسترش ویروس کرونا با ماندن مردم در خانه‌ها میسر می شود چیزی که در کاشان، آران و بیدگل رعایت نمی‌شود. از این رو درخواست ما از مسئولان استانی تعطیلی حوزه اداری در این سه شهرستان است تا بتوان با کاهش ترددها از گسترش ویروس جلوگیری کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به جلسه فوق العاده امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر بهداشت و رییس مجلس برای بررسی اقدامات انجام شده جهت مقابله با کرونا گفت: در این جلسه هم از وزیر بهداشت درخواست کردیم تا حوزه اداری شهرهایی مثل کاشان را تعطیل کنند چون کاشان نزدیکترین شهر به قم و به نوعی دروازه اصفهان است که با کنترل کرونا می توان جلوی شیوع آن را در اصفهان و سایر شهرها گرفت.

ساداتی نژاد همچنین با اشاره به تجهیز تعدادی از ورزشگاه‌های کاشان به تخت‌های بیمارستانی گفت:  ما در کاشان و آران و بیدگل تنها دو بیمارستان داریم لذا برای کنترل بیماری، نقاهت‌گاه هایی در سوله های ورزشی ایجاد شده تا دوره نقاهت بیماران در آن جا سپری شود. ما با تمام توان برای کنترل کرونا تلاش می کنیم از مردم هم می خواهیم با ماندن در خانه ها به ما کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied