شمانیوز
شما نیوز

زمان دقیق بازگشایی مدارس کشور اعلام شد + جزییات

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره شرایط و زمان بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروزی توضیح داد.

زمان دقیق بازگشایی مدارس کشور اعلام شد + جزییات

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران:  محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه رادیو پیام درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آموزش دانش آموزان اظهار کرد: کرونا پدیده همه گیر در دنیا شده و نظم جاری زندگی را به هم زده است که از جمله این اختلال‌ها در امر آموزش است.

 

 


جهت اطلاع از امار واقعی مبتلایان و فوت شدگان کرونایی در ایران کلیک کنید .. 


 

 

او ادامه داد: یک میلیارد و ۲۶۰ میلیارد جمعیت دانش آموزی دچار وقفه در انر تعلیم و تربیت شده اند، اما چون نمی‌توان آموزش را تعطیل کرد باید راه‌های بدیع را برای استمرار پیش بینی می‌کردیم و بر این اساس مدرسه تعطیل است، اما آموزش تعطیل نیست.

 

2750322 - Copy

 

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در فاصله بعد از دو روز تعطیلی مدارس آموزش تلویزیونی را برپا کردیم و نوبت‌های پخش آموزش را از ۱۰ نوبت به ۲۸ نوبت در روز افزایش دادیم که در این فرآیند سه شبکه تلویزیونی و در مواردی واحد‌های استانی به کمک آمدند.

 

 


جهت ثبت نام یارانه معشیتی کرونا اینجا کلیک کنید


 

 

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه در برخی مدارس بستر آموزش مجازی وجود داشت، گفت: در شرلیط موجود مدارس ناگزیر بودند تا از این روش به عنوان جایگزین آموزش حضوری استفاده کنند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۹۰ درصد مدارس که با آن‌ها ارتباط بر خط داریم آموزش مجازی جریان پیدا کرده است.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای آنکه بتوانیم نیاز را اصولی‌تر پاسخ دهیم شبکه دانش آموزی شاد که استمرار آموزش را تقویت کند و کلاس واقعی را در فضای مجازی بازسازی کنیم، راه اندازی کردیم که در این مسیر بیش از ۱۰۰ ساعت جلسه با وزارت ارتباطات و دانشگاه شریف داشتیم.

 


فوری /// جهت ثبت نام وام حمایتی کرونا اینجا کلیک کنید .... 


 

او ادامه داد: سعی داریم طی روز‌های آینده ثبت نام در این شبکه دانش آموزی را انجام دهیم و پنج پیام رسان فارسی در این شبکه وجود دارد، البته اطلاعات دانش آموزان و معلمان را داریم و صرفا نیاز به نام نویسی دارند.

 

حاجی میرزائی درباره اعلان زمان بازگشایی مدارس تصریح کرد: در این موضوع تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم که متناسب با پیشرفت بیماری تعطیلی مدارس اعلام می‌شود البته فعلا فرض بر این است که از ۱۶ فروردین مدارس دایر باشد، اما همانطور که تعطیلی مدارس با ستاد مدیریت کرونا بود، بازگشایی یا استمرار آن هم بر عهده همین ستاد است که البته قطعیت آن هفته آینده مشخص می‌شود.

 

تکمیلی//

سخنگوی وزارت بهداشت:

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

 

 

این خبر در دست تکمیل است و بعد از مشخص شدن زمان بازگشایی در این صفحه اصلاع رسانی می شود...

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۹۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فرامرز قراضیا

    خیلی عالی هست چطور بدست مردم میرسد

  • بدبخت

    چرا دروغذمیگید کجا نود درصد روستاها همیشه بدبختن کو آموزش مجازی چرا دروغ میگیدچرابه روستاهانمیرسیداخه چرا

  • روح الامین

    درود بر شما،فقط تعداد دانش آموزان چه
    رقمی هستند عدد جدیدی است

  • زهرا

    زمان کنکور سراسری پس کیه؟؟؟

  • علی

    90درصد از کجا امد
    اوو ببخشید اشتباه متوجه شدم شما منظورتون 10درصد