شمانیوز
شما نیوز

مناف هاشمی معاون حمل و نقل شهرداری تهران شد + سوابق

با حکم شهردار تهران، مناف هاشمی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد.

مناف هاشمی معاون حمل و نقل شهرداری تهران شد + سوابق

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا: صبح امروز   پیروز حناچی، سیدمناف هاشمی را طی حکمی به مدت سه سال به سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

در حکم وی آمده است که با توجه به اینکه شهروندان تهرانی ترافیک و آلودگی هوا را دو معضل اصلی شهر تهران می‌دانند، انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با سایر نهادهای مسئول اقدامات لازم و جدی در توسعه حمل و نقل عمومی را به عمل آورید.

توسعه متوازن مدهای حمل و نقلی در راستای اهداف طرح جامعه به‌خصوص ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه استفاده شهروندان از دوچرخه از اهم وظایف آن معاونت است.

پیش از این محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل شهرداری تهران بود اما با موافقت حناچی با درخواست استعفای وی چندین ماه یوسف حجت سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت.

 

سوابق:

مناف هاشمی در دولت اصلاحات مدیرکل دفتر برنامه و بودجهٔ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود. هاشمی در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران، مسئولیت‌هایی همچون معاونت برنامه‌ریزی و توسعهٔ شهری، قائم‌مقام معاونت خدمات شهری،مدیرکل تشخیص و وصول درآمد را بر عهده داشت. او در سال ۱۳۹۲ برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران، از معاونت شهرداری تهران استعفا داد.

هاشمی در دولت یازدهم، به معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد و در پی استعفای وزیر وقت ورزش و جوانان؛ محمود گودرزی، مدتی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را نیز بر عهده داشت. مناف هاشمی، در جلسه هیئت دولت که در تاریخ نوزدهم مهرماه ۱۳۹۶ به ریاست حسن روحانی برگزار گردید، به عنوان هشتمین استاندار گلستان تعیین شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied