شمانیوز
شما نیوز

آب‌گرفتگی‌ها در تهران برطرف شد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی آماده باش کامل نیروهای امدادی و خدماتی در استان تا فردا ادامه دارد.

آب‌گرفتگی‌ها در تهران برطرف شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از برترین ها: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی آماده باش کامل نیروهای امدادی و خدماتی در استان تا فردا ادامه دارد.

منصور درجاتی، در خصوص میزان بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: ‌رکورد جدیدی در میزان بارندگی ثبت شد و دیشب طی 18 دقیقه 25 میلیمتر بارندگی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد:‌ بر اساس اطلاعیه‌های وزارت کشور و سازمان هواشناسی نیروهای امدادی و خدماتی تا فردا در آماده باش کامل قرار دارند و وضعیت در حال حاضر بهتر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان داشت‌: دربرخی از نقاط شهر تهران آبگرفتگی داشته‌ایم مانند گلاب دره، ‌اتوبان امام علی،‌ تونل توحید که در حال حاضر آبگرفتگی در این مسیرها برطرف شده است.

درجاتی افزود‌:‌با اینکه شب گذشته انواع و اقسام بارش باران، طوفان و تگرگ را تهران تجربه کرد ولی خوشبختانه هیچگونه آتش‌سوزی در اثر رعد و برق و صاعقه نداشتیم وخللی در توزیع برق و مخابرات در استان تهران ایجاد نشد.

وی بیان داشت: لایروبی انهار نیز توسط شهرداری‌ها و در مناطق بیرون شهر توسط آب منطقه‌ای به صورت منظم انجام شده است و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied