شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 10تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/10

فال روزانه سه شنبه 10تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/10

فال روزانه سه شنبه 10تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/10

فال روزانه سه شنبه 10تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/10

 

(فال روز تولد 99/04/10)

 

دوست عزیزی که 10 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

شما شخصی پرانرژی، محترم، با وقار، بلندپرواز و بسیار باهوش هستید. شما شخصیت منحصر به‌فردی دارید که دیگران را به سادگی به سوی شما جذب می کند و می توانید خیلی راحت برای خودتان دوستان زیادی پیدا کنید. شما همیشه به خاطر صداقت و تعهدی که دارید مورد تحسین و توجه دیگران قرار می گیرید با این همه گاهی رفتارهای سلطه جویانه و بیش از حد جاه طلبانه از خودتان نشان می دهید. امسال اگر کارهایتان را با همکاری با افراد خلاق و خوش ذوق انجام دهید پیشرفت زیادی خواهید داشت و منافع مالی زیادی نیز به دست خواهید آورد. عملکرد امسال شما در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و به همین دلیل هم مقامات مافوق خود را با نمایش توانایی‌هایی که در انجام کارهای مختلف دارید و سخت کوشی خود به راحتی تحت تأثیر قرار خواهید داد. در نتیجه‌ی دیده شدن عملکرد خوبتان ترفیع رتبه و افزایش حقوقتان حتمی خواهد بود، اما در کنار آن مسئولیت های بیشتری نیز به عهده‌تان گذاشته خواهند شد و مجبور به تحمل فشار کاری بیشتری خواهید شد. امسال انجام معاملات ملکی، ساخت و ساز و یا بازسازی منزلتان به احتمال زیاد در برنامه های سالیانه‌تان قرار خواهد داشت. چه مجرد باشید و چه متأهل، ممکن است روابطتان با سایر اعضای خانواده‌تان در ابتدای سال به خوبی سال قبل نباشد و با مشکلاتی مواجه باشید. اگر می خواهید این روند ادامه پیدا نکند باید هر چه سریعتر به دنبال راه حلی باشید و حتی اگر لازم است از یک مشاور حرفه ای کمک بگیرید. خیلی از متولدین امروز امسال به یک سفر خارج از کشور خواهند رفت. بهترین ماه های سال تیر و اسفند خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز بازگشت به اصول و بنیان‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ولی در عین حال کاری بسیار دشوار می تواند باشد. شاید رویای رسیدن به موفقیت به شما انگیزه بدهد ولی نبردی که در محل کارتان بر سر قدرت وجود دارد شما را نگران و دلزده خواهد کرد. اگر فکر می کنید آینده‌تان این ارزش را دارد که برای آن بجنگید دست به کار شده و از خودتان و هدفتان دفاع کنید. نگران این نباشید که ممکن است کسی که دوست دارید را از دست خودتان ناراحت کنید ، اگر در عین ملایمت و مهربانی واقعیت‌ها را همان طوری که هستند به زبان بیاورید می توانید به جای آسیب رساندن به احساسات عشقتان به بهبود رابطه خود کمک کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

گاهی لازم است هر طور شده سر موضع خودتان بایستید و گاهی اوقات هم بهتر است که تسلیم شوید. شاید امروز احساس کنید بهتر است با تسلیم شدن در برابر یک نفر دیگر از جدال و چالش اجتناب کنید، ولی متأسفانه کوتاه آمدن در برابر دیگران مثل این است که روی زخمی خیلی عمیق را با چسب زخم بپوشانید. محکم روی حرفتان بایستید و تا زمانی که یا خودتان به راستی قانع شوید یا طرف مقابلتان را قانع کنید از موضع خود کوتاه نیایید. این کار اگر همراه با رفتار مودبانه و محترمانه باشد اعتماد از دست رفته را به رابطه تان باز خواهد گرداند. فردا به اندازه کافی برای خوابیدن وقت خواهید داشت، امشب تا دیروقت در کنار دوستان و عزیران‌تان خوش بگذرانید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

شاید تسلیم شدن در برابر دیگران گزینه خوب و بدون دردسری به نظرتان بیاید، ولی سرکوب کردن چالش های عاطفی به مرور زمان برایتان مشکل ساز خواهد شد. شما می توانید از روزتان نهایت لذت را ببرید، مگر این که اصرار داشته باشید برای خوشایند خودتان دیگران را به زور تحت کنترل خود در بیاورید؛ باید بتواند بین تسلیم و زورگویی تعادل برقرار کنید. اگر اوضاع آن طوری که می خواهید پیش نمی رود به جای این که دلتان برای خودتان بسوزد برای آینده ای بهتر برنامه ریزی کنید و روی اهدافتان متمرکز شوید تا به زودی بهبود را با چشمان خود ببینید. امروز روز درخشش شماست، اگر مجرد هستید از این فرصت استفاده کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

وقتی همسفرتان فردی ناراضی و غرغرو باشد که انگیزه ای برای ادامه راه ندارد، یا درد نرسیدن به نیازهایتان شما را آزار بدهد رسیدن به احساس رضایت و خوشبختی مثل بالا رفتن از یک مسیر سربالایی ناهموار است. این که در رابطه عاطفی‌تان بخواهید طرف مقابلتان را به خاطر وضعیت موجود سرزنش کنید هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. در این بازی یا هر دو نفر برنده می شوند یا هر دو می بازند. به حرف طرف مقابل به دقت گوش داده و نیازهایتان را همراه با ملایمت و صداقت بیان کنید و در میانه این بحث‌ها عشقی که در دل دارید را فراموش نکنید تا بتوانید این وضعیت را به جای یک پرتگاه تبدیل به سکوی پرتابی برای رابطه خود بکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

وقتی در محل کارتان با نبردهای ناخوشایند بر سر قدرت مواجه می شوید هیچ وقتی را نباید هدر بدهید. شاید امروز وقتی به کم بودن قدرت و نفوذ خودتان در موقعیتی که به وجود آمده است پی می برید احساس شکست و دلسردی کنید. با این حال این احساسات به شما هیچ کمکی نخواهند کرد تا به هدف مورد نظرتان برسید. خوشبختانه اگر دنبال کردن خواسته های شخصیتان را به وقت دیگری موکول کرده و روی کار و مسئولیت‌هایتان تمرکز کنید می توانید نقشه خوبی در نظر گرفته و آن را به صورت موثری عملی کنید. اگر می خواهید عملکردتان مثل افراد حرفه ای باشد همیشه و در هر موقعیتی باید پیش از هر کاری ابتدا اولویت های اصلیتان را مشخص کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز برانگیخته کردن احساسات شما اصلا کار سختی نخواهد بود؛ احساسات سرکوب شده شما به تلاطم درآمده‌اند و امواج احساساتتان هر لحظه بالا و پایین می روند. وقتی به گذشته نگاه می کنید احساس پشیمانی و خشم و نفرت در وجودتان شعله می کشد. با این حال پرداختن به خواسته‌هایتان جان تازه ای به قلبتان خواهد بخشید و حالتان را بهتر خواهد کرد. تغییر دادن روش‌هایی که برای پیشبرد رابط عاطفی خود به کار می گیرید به شما کمک خواهد کرد تا عشقی که به دنبالش هستید را دیر یا زود پیدا کنید. جلوی آینه بایستید و نگاهی عمیق ولی بدون ایرادگیری به خودتان بیندازید، شاید بد نباشد کمی در مدل مو، آرایش و پوششتان تغییر ایجاد کنید تا حال و هوایتان هم عوض شود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما ترجیح می دهید که تغییرات به آرامی ولی با مداومت ایجاد شوند، زیرا به این صورت می توانید با محافظه کاری بیشتری پیش رفته و همه جوانب را در نظر بگیرید. با این حال حفظ این نگرش در مورد خواسته‌ها و نیازهایتان در شرایط موجود برای شما بسیار دشوار است. شاید در محل کارتان دیگران تعهد کاری شما را زیر سوال ببرند و با مخالفت‌هایی روبرو شوید، ولی با این همه حاضر هستید همه موانع را پشت سر بگذارید و مخالفت‌ها را به جان بخرید تا به خواسته خود برسید. هیچ گاه ارزش و اهمیت عشق را دست کم نگیرید، شاید عشق برایتان آب و نان نشود، ولی بدون آن هم خیلی فقیر خواهید بود، فقری که با هیچ چیزی نمی توان جای آن را پر کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز مشکلات حل نشده در روابط عاطفی‌تان دوباره همچون آتشی از زیر خاکستر سر بلند خواهند کرد و باعث می شوند سوالاتی در مورد آینده این رابطه در ذهنتان ایجاد شود. شاید فکر کنید که بهتر است آنچه در دلتان می گذرد را به زبان نیاورید تا خودتان و دیگران را ناراحت و عصبانی نکنید، ولی سرکوب کردن احساسات و عواطفتان دیر یا زود گریبانتان را خیلی بدتر از آنی که الان می تواند باشد خواهد گرفت. اگر همین حالا با مشکلی که پیش رویتان وجود دارد روبرو شوید خیلی راحت تر می توانید راه حل‌هایی کاربردی و مناسب برای آن پیدا کنید. خوشبختانه طرف مقابلتان خیلی بیش از آنچه خودتان انتظار دارید از شما و احساساتتان حمایت می کند و این برای شما کمک بزرگی خواهد بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

با وجود این که ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که امنیت حرفه ای و کاری داشته باشید، بیان نکردن احساسات و نظرات در روابط حرفه‌ای‌تان می تواند اثراتی منفی روی این روابط داشته باشد. مسائل مالی ممکن است پیشرفت شما در پروژه‌هایی که در دست اقدام دارید را کند کرده باشند و اگر در مورد این موضوع صحبت کنید فرصت‌هایی برای حل مشکلاتتان فراهم خواهند شد. داشتن صداقت در مورد ارزیابی‌تان از شرایط موجود شاید برای همکارانتان زیاد خوشایند نباشد، ولی به شما اجازه می دهد ابهامات موجود را از میان بردارید بدون عذاب وجدان به کارتان ادامه بدهید. یادتان باشد بعدازظهر امروز کار را تعطیل کنید و فقط از زندگی لذت ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز پاهایتان محکم روی زمین هستند و خیلی منطقی و حساب شده رفتار می کنید و بحران‌ها و مشکلات کوچک تعادلتان را بهم نخواهند زد. با این حال در زمینه مسائل عاطفی ممکن است همچنان با چالش مواج باشید، زیرا دیگران یا شما را کاملا به خود جذب می کنند یا به شدت در شما دافعه ایجاد می کنند. با وجود این که گرفتن تصمیم درست در این شرایط کار دشواری به نظر می رسد، باید سعی کنید تنها احساسات فعلیتان را در نظر نگیرید و نتایج تصمیم خود را در دراز مدت بسنجید. این که بگویید چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید خیلی خوب است، به شرط آن که شما هم به نیازهای دیگران اهمیت بدهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

شاید امروز احساس کنید که در میانه یک میدان جنگ گرفتار شده‌اید که در یک سوی آن میل به حفظ امنیتتان قرار دارد و در سویی دیگر وسوسه تحولات شخصی شما را به سوی خود فرا می خواند و شما نمی دانید که باید به کدام جهت بروید و از کدام جبهه حمایت کنید. وابستگی به عادت‌هایتان به شما انگیزه می دهد که منطقه امنتان را ترک نکنید و با خیال راحت همان روند همیشگی زندگی خود را ادامه دهید. با این حال تغییرات اجتناب ناپذیر هستند و هر چه زودتر آنها را بپذیرید و گذشته را رها کنید پیش رفتن به سوی آینده در مسیر این تحولات برایتان راحت تر خواهد بود. از پیش رفتن در راه های ناشناخته نهراسید تا در آینده خودتان را سرزنش نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

مشکلاتی که در روابط شما با نزدیکان و عزیران‌تان به وجود آمده است ایمانی که شما به این روابط داشته‌اید را تحت تأثیر قرار داده و باعث شده است که به دست آوردن رضایت عاطفی برایتان دشوار و دور از دسترس به نظر برسد. در شرایط موجود داشتن نگرشی صحیح و منطقی کار سختی است، ولی اگر می خواهید چه در زمینه حرفه ای و چه در مورد مسائل شخصی به خواسته‌هایتان دست پیدا کنید اولین قدم این است که آنها را با وضوح بیشتری بیان کنید. هرچند به زبان آوردن خواسته‌هایتان به دست آوردن آنها را تضمین نمی کند، ولی حداقل شانس شما را تا حدود زیادی افزایش می دهد و جایی هم برای سرزنش کردن خودتان باقی نمی ماند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • شیرین

    عالی بود

  • شیرین

    از خدا میخواهم آرزوم برآورده بشه