شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 4 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/04

فال روزانه سه شنبه 4 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/04

فال روزانه سه شنبه 4 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/04

فال روزانه سه شنبه 4 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/04

 

 

 

 فال روز تولد 99/06/04

 

 

دوست عزیزی که 4 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی عاقل و بالغ، مستقل، واقع بین و مثبت‌اندیش هستید و هیچ اعتقادی به باختن ندارید و همیشه سعی می کنید با اتکا به توانایی های خود و حداکثر تلاش و کوشش ممکن به اهداف و خواسته‌هایتان برسید. شما بسیار اجتماعی هستید و اطرافیانتان دید مثبتی نسبت به شما دارند، فقط لجبازی ذاتی‌تان ممکن است بی آنکه خودتان متوجه باشید باعث رنجش اطرافیانتان شود. امسال از لحاظ سلامتی با مشکلات جدی مواجه نخواهید بود، اما بهتر است در صورت بروز مشکلات کوچک هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید تا به مشکلات بزرگ تبدیل نشوند. امسال شراکت های سودآوری خواهید داشت که به شما کمک می کنند پول زیادی به دست آورده و به وضعیت مالی خود ثباتی هر چند نسبی ببخشید. کارهای حقوقی و اداری‌تان به خوبی و طبق انتظارتان پیش خواهند رفت. از لحاظ حرفه ای نیز با افزایش یافتن اعتماد به نفستان و به کار گرفتن و توسعه‌ی مهارت های ارتباطی‌تان خواهید توانست دوره‌ی موفقیت آمیزی را برای خود رقم بزنید. شما می توانید هم در زمینه ی حرفه ای خود و هم در یک کسب و کار جدید عملکردی فوق‌العاده را از خود به نمایش بگذارید. کلید اصلی موفقیت شما مدیریت صحیح زمانتان خواهد بود. روابط عاطفی شما به طرزی باورنکردنی خوب پیش خواهند رفت و بسیاری از مشکلاتی که در سال گذشته داشته‌اید را برطرف خواهید کرد. شهریور، آبان و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

 

divider1

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز اگر تحمل شنیدن حقایق تلخ را ندارید بهتر است سکوت کرده و سوال های اضافی نپرسید. جواب‌هایی که دریافت می کنید با آنچه انتظارش را دارید کاملا فرق می کنند و مجبور به ادامه بحثی خواهید شد که برایتان بسیار دشوار و غیر قابل تحمل است. با این همه هرچند بسیار تعجب زده و شاید ناراحت شوید اطلاعاتی به دست خواهید آورد که چشمان شما را باز خواهند کرد و قادر خواهید بود بر اساس دانسته های جدیدتان قدم های مهمی در زندگی‌تان بردارید. در حال حاضر بین رابطه مطلوب شما و مسئولیت‌هایتان تضاد وجود دارد، حتی اگر فکر می کنید که می دانید چه باید بکنید خیلی با عجله تصمیم گیری نکنید و به خودتان فرصت بدهید.

 

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

 

divider1

 

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز به دنبال چیزهای تازه و کاملا متفاوت هستید، خواه ایده ای باشد که شما را از روند تکراری افکارتان رها می کند، خواه فرد عجیبی که شما را از احساس فردی عادی بودن رها می کند. اما اگر در این رفتار عصیانگرانه زیاده روی کنید حتما مجبور به پرداخت بهای سنگینی خواهید شد. این وضعیت ذهنی شما همیشگی نیست و شما معمولا فردی منطقی هستید، پس کمی به کارهایی که می خواهید بکنید فکر کنید تا به دردسر نیفتید. اگر برای رابطه عشقی خود برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید جلو بروید و هر چند کوچک، گام بردارید. ببینید رابطه‌تان به کدام سمت دارد پیش می رود؟

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

 

divider1

 

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز احساس می کنید در یک کشتی بدون رادار گرفتار شده‌اید و امواج خروشان هر لحظه شما را به سویی می کشانند و حتی دانستن جهت دلخواهتان هم نمی تواند در این وضعیت به شما کمک کند. خودتان را خسته نکنید و کمی صبر کنید تا دریای زندگی‌تان کمی آرامتر شود. امروز باید یک سری کارهای اداری که به مسائل مادی مربوط می شوند را انجام دهید و این کار شما را از انجام کارهایی که دوست دارید باز خواهد داشت. شما دوست دارید وقتتان را صرف خودتان و عشقتان کنید و انجام این کارهای خسته کننده واقعا برایتان سخت است. ولی خیلی به این چیزها فکر نکنید، وگرنه حواستان پرت شده و اشتباه خواهید کرد و برای درست کردن اشتباه‌هایتان کلی وقت باید صرف کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باش

 

 

divider1

 

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

شاید اطرافیانتان بخواهند انتخاب‌هایتان را زیر سوال ببرند، اما شما ترجیح می دهید سکوت کرده و فعلا در مورد انگیزه‌هایی که پشت این تصمیمات هستند حرفی نزنید. شما دلیل‌هایی برای این کارهای به نظر عجیب خود دارید و بدون سر و صدا دارید برنامه ای که در سر دارید را عملی می کنید. شما فکر می کنید تنها خودتان می توانید در مورد زندگی‌تان تصمیم بگیرید و لزومی ندارد دیگران چیزی در مورد انگیزه‌ها و دلایل پشت کارها و تصمیماتتان بدانند، با این حال ترجیح می دهید تا زمانی که از رسیدن به نتیجه مورد نظرتان اطمینان کامل پیدا نکرده‌اید رازتان را با کسی در میان نگذارید. با این همه داشتن یک همراز مورد اطمینان همیشه لازم است.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

 

 

divider1

 

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

هرچقدر هم که درآمد شما کافی و یا حتی بیشتر از حد نیازتان باشد این روزها به فکر راهی برای کسب درآمد بیشتر هستید. با این حال عملی کردن ایده‌هایی که در سر دارید خیلی پیچیده تر از آن فکر و خیال های خوش رنگی است که در عالم خیالتان می بینید. با این همه مواجه شدن با موانعی که سر راهتان قرار می گیرند نشان دهنده قدرت شخصیت شماست. به چیزی کمتر از آنچه در توانتان است و خودتان می خواهید رضایت ندهید. امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید شد زمان زیادی را در ماشین و پشت ترافیک بگذرانید. رفتن به بعضی جاها با وسایل نقلیه عمومی خیلی راحت تر است و کمتر در ترافیک گرفتار می شوید و دغدغه جای پارک را هم ندارید.


ر

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

 

divider1

 

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز باید بین کار و مسائل شخصی یکی را انتخاب کنید. فرصت های زیادی در محل کارتان برای شما وجود دارند، اما اگر می خواهید از آنها بیشترین بهره را ببرید باید بی خیال انتظاراتی که خانه و خانواده‌تان از شما دارند بشوید. اگر فکر می کنید این موقعیت‌ها در محل کارتان هرگز تکرار نخواهند شد اشکالی ندارد اگر کار را برای همین امروز هم که شده اولویت اصلی خودتان قرار دهید، اما باید حاضر باشید بهای لازم برای این انتخاب را بپردازید. امروز ممکن است چیزی که لازم دارید را در منزل فراموش کنید و همین باعث تأخیر داشتن شما خواهد شد. پس قبل از بیرون رفتن از منزل خوب همه چیز را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه وسایل مورد نیازتان را همراه برده‌اید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

 

divider1

 

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما پیش از آن که فکر کنید شروع به حرف زدن می کنید و همین باعث می شود خیلی از چیزهایی که ترجیح می دادید ناگفته باقی بمانند به زبان آورده شوند. با این حال حتی اگر با واکنش شدید اطرافیانتان مواجه شدید هم عقب نشینی نکرده و حقایق را انکار نکنید. شاید مجبور باشید این موضوع را به صورت مفصل مورد بحث قرار دهید، اما در نهایت از این که گفته شده است احساس آرامش خواهید داشت. آخر هفته فرصت خوبی است که به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید. اگر بعد از این روز خسته کننده هنوز هم انرژی دارید با دوستانتان و کسانی که دوست دارید بیرون بروید و تا پاسی از شب تفریح کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

 

 

 

divider1

 

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

تصمیماتی که در مورد مسائل اقتصادی می گیرید ممکن است دیگران را دچار تعجب کنند، در واقع دیگران شما را به عنوان فردی گشاده دست و حتی گاهی ولخرج می شناسند و اکنون ناگهان به نظر خسیس شده‌اید. بد نیست اگر به فکر صرفه جویی کنید، اما باید بدانید کی و کجا صرفه جویی کنید؛ خساست در مورد چیزهای کوچک و بی اهمیت و ولخرجی در مواقعی که اصلا لزومی ندارد شما را به جایی نخواهد رساند. اگر قرار است امروز با نامزدتان دیدار کنید، در مورد محل قرارتان و این که می توانید آدرس آن را پیدا کنید اطمینان حاصل کنید تا مبادا سوء تفاهمی پیش بیاید. وقت قرارتان را هم یادتان نرود! همین چیزهای کوچک امروز می توانند برایتان دردسرساز شوند.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

 

 

 

divider1

 

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شریک زندگی شما در محل کارش درگیری کوچکی با یکی از همکاران خود خواهد داشت که این ناراحتی و عصبانیت او تا چند روز بعد هم ادامه می یابد. تنها کاری که شما باید در این شرایط انجام دهید این است که کنارش باشید و هر کاری که فکر می کنید از دستتان بر می آید برای او انجام دهید. حتی اگر او فکر می کند که باید به تنهایی با این موضوع کنار آید، تنهایش بگذارید. پس از مدت‌ها امروز تازه می فهمید که دلیل رفتارهای غیر منطقی عشق زندگی‌تان چیست. برای بهبود این رابطه از دیگران نیز می توانید کمک بگیرید. به دنبال فعالیت های گروهی مانند یوگا یا غیره باشید و از همنشینی با او بیشتر لذت ببرید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

 

 

divider1

 

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز آنقدر کار روی سرتان ریخته است که دلتان می خواهد قید انجام دادن همه آنها را زده و فرار کنید. با این حال، در کمال تعجب می توانید همه این کارها را با داشتن یک برنامه و سر وقت معین انجام دهید. هرچه بیشتر به حجم زیاد کارهایی که باید انجام دهید وقت بیشتری را هدر داده‌اید و فقط خودتان را بیشتر دچار احساس پریشانی و سرگشتگی می کنید. سعی کنید از انجام کارهایتان لذت برید تا برای شما همچون یک بازی هیجان انگیز برسند، کافی است نگرش خودتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان عوض شود. چنانچه برای اجرای برنامه‌هایتان به آرامش و تمرکز بیشتر نیاز دارید از کسی که دوست دارید بخواهید به شما کمک کند و کمی شما را به حال خودتان رها کند.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

 

 

divider1

 

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز معلوم نیست دوستانتان دقیقا چه نظری در مورد شما و کارهایتان دارند. آنها یک دقیقه شما را تشویق و تایید می کنند و یک دقیقه دیگر مورد سرزنش و انتقاد قرار می دهند. از آنجایی که نظرات دوستانتان همیشه برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است این نظرات ضد و نقیض می توانند شما را دچار احساس سردرگمی و بلاتکلیفی کنند. این نکاه را در نظر داشته باشید که همه تغییرات بزرگ و مهم پس از آشفتگی و سردرگمی به وجود می آیند، پس عملکرد خود را تحت تأثیر این وضعیت قرار ندهید و هر چه پیش آمد نگذارید شما را تسلیم کند. در حال حاضر هر چقدر کمتر به مشکلات پیچیده موجود در زندگی مشترکتان فکر کنید، آنها راحتتر حل خواهند شد.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

 

 

divider1

 

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز در محل کارتان وظایف سنگینی به عهده شما هستند، اما نباید اجازه دهید کار سنگین روحتان را خسته کند.  به ذهن خلاقتان اجازه بدهید راهنمایی‌تان را در دست بگیرد. ممکن است مکالمات بین شما و شریک زندگی و یا شریک تجاری‌تان با سوء تفاهم‌هایی همراه باشد و ناراحتی‌هایی به وجود بیاورد. برای این که از این مسئله جلوگیری کنید باید نهایت تلاش خود را کرده و در مکالمات خود با دقت تمام پیش بروید و توضیحات کامل را بیان کنید و اجازه بروز هیچ گونه سوء تفاهمی را ندهید. از این که طرف مقابلتان حرف شما را به طور کامل درک کرده است اطمینان حاصل کنید. شما هم اگر متوجه منظور او نشدید از سوال کردن خجالت نکشید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

divider1

 

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied