شمانیوز
شما نیوز

این نسخه های آبلیمویی رشد موهایتان را به یکباره تقویت می کند

یکی از مواد طبیعی پر خاصیت برای مو لیمو ترش است که می تواند به خوبی نیاز های مو را برطرف کند و در رشد آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

این نسخه های آبلیمویی رشد موهایتان را به یکباره تقویت می کند

رشد موها مطمئنا یک شبه رخ نمی دهد بلکه ممکن است ماه ها طول بکشد تا آن ها 2.5سانتی متر رشد کنند. مسلما این امر بسیار ناامید کننده است اما گاهی اوقات اگر نیاز مو برآورده شود می تواند در رشد موها نیز موثر واقع شود. یکی از موثر ترین موارد در رشد مو استفاده از لیمو است زیرا چنانچه در مطلب خواص لیمو در بخش های قبلی خواندید دارای خواصی است که می تواند به رشد موها کمک کند. بنابراین لازم است با برخی از این درمان های طبیعی مانند آبلیمو و آب نارگیل موهایتان را تقویت کنید.

3 روش استفاده از لیمو برای تقویت و رشد موی سر

روش اول:

مواد لازم بدین منظور شما به:

  •  یک قاشق غذاخوری آب لیمو

  •  یک قاشق غذاخوری آب نارگیل نیاز دارید.کافی است این دو مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و سپس این ترکیب را به پوست سر خود اعمال کرده و کمی ماساژ دهید. به مدت 15-20 دقیقه صبر کرده و در نهایت موهای خود را با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.

دستور بعدی که می توانید استفاده کنید :

  •  دو قاشق غذاخوری روغن زیتون

  •  یک قاشق غذاخوری روغن کرچک

  •  4-5 قطره روغن گیاهی لیمو است.

کافی است همه مواد را در یک کاسه با یکدیگر مخلوط کنید، مخلوط را کمی گرم کنید تا ولرم شوند و سپس ان را به پوست سر خود اعمال کرده و چند دقیقه به خوبی موها و پوست سر تان را ماساژ دهید. پس از اتمام ماساژ به مدت 20 دقیقه صبر کرده و در نهایت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. هفته ای 1-2 بار این روش درمانی را انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود. 

روش سوم:

شما همچنین می توانید از:

  •  آب یک عدد لیمو

  •  1-2 قاشق غذاخوری آب استفاده کنید.

کافی است پس از ترکیب این دو با یکدیگر، با استفاده از یک تکه پنبه این مخلوط را به پوست سر خود بمالید و به خوبی ماساژ دهید. فقط توجه داشته باشید بیش از 10 دقیقه این مخلوط در موهایتان نماند. پس ازآن موهایتان را به خوبی شستشو دهید زین پس و پس از استفاده از چنین ترکیب هایی خواهید دانست لیمو چگونه می تواند به رشد موهایتان کمک کند.

 

منبع:نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied