شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 5 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/05

فال روزانه شنبه 5 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/05

فال روزانه شنبه 5 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/05

فال روزانه شنبه 5 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/05

 

 

فال روز تولد 99/07/05

 

 

دوست عزیزی که 5 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی شاد و سرزنده، دارای اعتماد به نفس، خلاق، با استعداد، صادق و پرانرژی هستید. با این همه شما در رفتار با دیگران کمی خودخواه و از خود راضی هستید و باید روی این ویژگی های منفی خود کار کنید. امسال ممکن است از لحاظ سلامتی برای شما به خوبی پارسال نباشد، به همین دلیل هم شما باید بیش از قبل مواظب خودتان باشید و از هر موقعیتی که ممکن است سلامتی‌تان را به خطر بیندازد دوری کنید. سرمایه گذاری هایی که امسال انجام می دهید نتایج فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهند داشت. شاید درآمدتان بیشتر از قبل باشد، اما با مبالغ قابل توجهی که صرف خرید اجناس لوکس و گران قیمت می کنید شانس زیادی برای پس انداز کردن نخواهید داشت. عزیزانتان هدایای نقدی و غیر نقدی زیادی به شما خواهند داد. امسال با عملکرد فوق العاده ای که از خودتان نشان می دهید پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه کاری خواهید داشت و ترفیع رتبه و افزایش حقوق برای شما حتمی خواهد بود. عملکرد حرفه ای شما مورد تحسین مقامات مافوق و همکارانتان قرار خواهد گرفت. رابطه ی عاطفی شما درست در جهتی که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. احتمال این که مجردها ازدواج کنند خیلی زیاد خواهد بود. بهترین ما امسال دی خواهد بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز اصلا آمادگی رفتن به مدرسه یا محل کار را ندارید و ترجیح می دهید زمان و انرژی خود را صرف فعالیت‌هایی کنید که با تفریح و خوش گذرانی همراه هستند. هیچ راه فراری برای شما وجود ندارد و حتما باید حضور فیزیکی داشته باشید، اما می توانید در خیالتان همان کاری را انجام دهید که خودتان می خواهد و بی آن که کسی متوجه شود در عالم رویا غرق شوید. شما در حال حاضر حساسیت زیادی به احساسات دیگران و همچنین خودتان دارید دارید و می توانید با صداقت و با ذهنی باز در مورد این احساسات نهفته به صحبت بپردازید. شاید امروز سرتان خیلی شلوغ باشد، اما حتما زمانی را صرف فکر کردن به موفقیت ها و شکست های خود در روابط عاطفیتان کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز زندگی حرفه ای خود را به طور جدی و عمیق مورد بررسی قرار دهید. آیا کارتان دارد به خوبی پیش می رود؟ آخرین موفقیت‌هایی که در این زمینه کسب کرده‌اید چه چیزهایی بوده‌اند؟ به کدام یک از اهدافتان نرسیده‌اید؟ اگر نتوانستید جواب مشخص و قانع کننده ای برای این سوال ها پیدا کنید شاید زمان آن رسیده که تغییراتی جدی در برنامه کاریتان ایجاد کنید. اگر کاری که دوست دارید را انجام نمی‌دهید انتظار نداشته باشید که در ان موفقیت چندانی به دست بیاورید. اگر می خواهید مهارت جدیدی کسب کنید، و به ویژه اگر مجبور به این کار هستید و انتخاب خودتان نیست، باید نظم و ترتیب بسیاری به خرج دهید و با برنامه پیش بروید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز فشار زیادی برای انجام کارهایتان روی خود احساس می کنید و حتی اگر عملکرد خوبی از خودتان نشان دهید هم زیاد از کارتان راضی نیستید. خوشبختانه بخت با شما یار است و اگر توانایی های رهبری و مدیریت خود را به خوبی به کار بگیرید حتی پیچیده ترین مشکلات نیز به راحتی حل خواهند شد. آنچه در زندگیتان دیگر کاربردی ندارد و تنها مانع پیشرفتتان است را کنار بگذارید و با نگرشی مثبت هر تغییری که لازم است را در زندگی خود ایجاد کنید. به جای آن که برای آنچه از دست داده‌اید عزاداری کنید و خودتان و دیگران را سرزنش کنید روی آینده خود تمرکز کنید و هر کاری را که برای ساختن یک زندگی بهتر برای خودتان و عزیزانتان لازم است را انجام دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز ایده ای ناگهانی به سرتان زده است و می خواهید این ایده خود را هر چه سریعتر عملی کنید. شما از خواب غفلت بیدار شده‌اید و خیلی خوب و واضح می دانید که به کجا می خواهید برسید. همه چیز از نظر تئوری خوب و حساب شده به نظر می رسد، ولی وقتی که دست به کار شوید خواهید دید که رسیدن به خواسته‌هایتان در خیال و رویا خیلی آسانتر از دنیای واقعی است. در حقیقت جزئیات بسیار زیادی وجود دارند که برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان و آینده ای که در رویاهایتان برای خود به تصویر کشیده اید باید مورد رسیدگی قرار بگیرند. رابطه خود را با عشقتان عمیقتر کنید. نگذارید چیزی بین شما مخفی باقی بماند، زمان بازی حقیقت و شهامت فرا رسیده است، شاید رازی در کار است که باید به او بگویید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شما در حرف ها و رفتارهایتان کمی مبالغه می کنید و همین می تواند باعث شود وقتی هیچ دلیلی برای بحث و اختلاف نظر وجود ندارد آتش درگیری و مخالفت را برافروزید. شما تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود عقاید شخصی خود را با چنان پیچ و تابی بیان می کنید که انگار کاملا واقعیت دارند و تنها حق با شماست. به جای این که سعی کنید باورها و نظرات خود را به دیگران تحمیل کنید، نگاهی به درون خود بیندازید. امروز رابطه عاطفی شما می تواند بهتر از هر زمان دیگری باشد. شما دارید به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنید و احساسات یکدیگر را به خوبی درک می کنید. این می تواند بهترین فرصت برای وارد کردن رابطه تان به مرحله ای جدید باشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز با وجود این که ترجیح می دهید احساساتتان را برای خودتان نگه دارید، اعتماد به نفس شما در اوج خود قرار دارد. به نظر می رسد که هیچ حد و مرزی برای توانایی های شما وجود ندارد و می توانید به هر هدفی که برای خود در نظر بگیرید برسید. اما این تفکر باعث خواهد شد که مسئولیتی بیش از حد توانتان را به عهده گرفته و دچار سردرگمی شده و ندانید این همه کار را از کجا باید شروع کنید. اجازه ندهید نگرانی و دست‌پاچگی کنترل کارها را از دست شما خارج کند، شما می توانید با مهارتی که در مدیریت زمان دارید خیلی از کارهایی که در لیستتان قرار دارند را به انجام برسانید. شاید کمی خسته شوید، ولی احساس رضایت خاطری که به دست می آورید ارزش آن را دارد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

با وجود این که مسئولیت‌هایتان ممکن است امروز به شما فشار وارد کنند، ولی آنها نمی‌توانند مانع پرداختن شما به رویاهایتان شوند. تا وقتی که به مسئولیت ها و وظایفتان رسیدگی کنید هیچ اشکالی ندارد که در افکار و رویایتان به هر جایی که دلتان می خواهد بروید، ولی اگر هر نشانه ای از عدم تمرکز و مسئولیت پذیری از خودتان بروز دهید از طرف دیگران زیر ذره بین قرار خواهید گرفت و آزادی خود را از دست خواهید داد. بر اساس وجدانتان عمل کنید تا بتوانید در هر دو عالم واقعیت و رویا به راحتی سیر کنید. سعی کنید امشب را همراه با عشقتان در کنار آنهایی که حالتان را خوب می کنند بیرون بروید. تا آخر شب خواهید دید که این دیدار چه تاثیر مثبتی روی رابطه شما و عشقتان نیز خواهد داشت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز رویاهایتان آنقدر به نظرتان نزدیک می رسند که احساس می کنید اگر دستتان را دراز کنید می توانید آنها را لمس کنید. شما در حال حاضر با دنیای فرا‌طبیعی ارتباط بهتری برقرار می کنید و به جای دنبال کردن اهداف مادی با دنبال کردن اهداف معنوی پاداش بیشتری به دست خواهید آورد و نتایجی که به دست می آورید برایتان مهمتر خواهند بود. خوشبختانه اگر حاضر باشید به اندازه کافی تلاش کنید می توانید تقریبا هر چیزی که بخواهید را به دست بیاورید. طی چند هفته گذشته به این که در رابطه عاطفیتان چه چیزهایی درست پیش می روند و کجای کار اشکال دارد فکر کرده‌اید، حالا دیگر زمان آن رسیده که دست به کار شده و تغییرات لازم را ایجاد کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز برای رسیدن به اهدافتان مجبور نیستید برنامه مشخصی در ذهنتان داشته باشید. دیگران بدون آن که لازم باشد تلاش زیادی بکنید ایده های شما را درک کرده و از آنها استقبال می کنند و دقیقا همان کاری را انجام می دهند که از آنها انتظار می رود. با این همه نباید اعتماد به نفس کاذب پیدا کنید و انتظار داشته باشید افکار غیر منطقی‌تان به واقعیت بدل شوند، در غیر این صورت برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. شاید در حال حاضر همه چیز روبراه به نظر برسد اما اگر می خواهید موفق شوید نباید تواضع و فروتنی را کنار گذاشته و به خود مغرور شوید. شما انرژی زیادی برای انجام کارهای تازه در خود احساس می کنید، چرا به دنبال رویاهایتان نمی‌روید؟

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

مواظب باشید به خاطر احساس کمبود و تلاش برای بهتر نشان دادن خودتان در چشم دیگران مسئولیتی بیش از حد توانتان را نپذیرید. عاقلانه ترین کار ممکن این است که احساسات خود را صادقانه بیان کنید و نگران واکنشی که دیگران به گفته‌هایتان نشان خواهند داد نباشید، البته در کنار داشتن صداقت نباید احترام و داشتن ملایمت در رفتارتان را فراموش کنید. امروز اهدافتان را یک بار دیگر از نظر گذرانده و با نگاهی صادقانه به چند ماه اخیر ببینید به کدام یک از آنها رسیده و کدام یک از آنها را هنوز به دست نیاورده‌اید؟ آیا نباید روش دیگری را در پیش می گرفتید؟ آیا در آینده باید روشتان را تغییر بدهید؟ موفقیت ها و ضعف‌هایتان را بنویسید و مدام آنها را از نظر بگذرانید، این کار کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

داشتن اعتماد به نفس یک چیز است و بی‌خیالی و بی تفاوتی نسبت به روابط نیز چیز دیگری است. این نگرشی که اکنون دارید نه تنها شما را عزیزتر نخواهد کرد، بلکه طرف مقابلتان را از دست شما عصبانی خواهد کرد. دلتان می خواهد امروز کمی خوشگذرانی کنید، ولی کسانی که دوست دارید با آنها به تفریح بروید به احتمال زیاد با پیشنهاد شما مخالفت خواهند کرد. نگرش خود را گسترش بدهید و فقط نیازهای خودتان را نبینید. اگر کسانی که دوست دارید را هم در نظر بگیرید خواهید دید که حال خیلی بهتری خواهید داشت. اگر کمی عصبی هستید این حالت را به عشقتان انتقال ندهید و خودتان را کنترل کنید. سری به اصول فنگ شویی بزنید و خانه تان را تبدیل به آشیانه عشق و سرشار از انرژی مثبت کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز می توانید بی‌خیال برنامه ریزی هایتان شوید و خودتان را به دست انرژی غیر قابل پیش بینی روز بسپارید و ببینید که شما را به کجا خواهد برد. شاید خودتان فکر کنید برنامه ای چیده اید که مو لای درز آن نمی‌رود، ولی در واقع امروز اتفاقات غیر مترقبه ممکن است تمام برنامه های قبلیتان را بهم بریزند. پس لجبازی را کنار بگذارید و تا جایی که می توانید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید راه خود را در میان بی نظمی های امروز باز کنید. به هیچ کس و هیچ چیزی اجازه ندهید که ناراحتتان کند. نگرش مثبت شما در بهتر کردن شرایط به شما کمک خواهد کرد. یک شام خوشمزه با گلدانی پر از گل های خوشبو و موسیقی آرام شاید تمام آن چیزی باشد که امشب به آن نیاز دارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied