شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 8 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/08

فال روزانه پنجشنبه 8 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/08

فال روزانه پنجشنبه 8 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/08

فال روزانه پنجشنبه 8 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/08

 

 

فال روز تولد 99/08/08

 

 

دوست عزیزی که 8 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

برای کمی هیجان در عشق و روابط عاطفی آماده‌اید؟ همراه با تولدتان پیشنهادات زیادی در انتظارتان خواهند بود و اگر هم کسی را دوست دارید خواهید دید که او سعی دارد در اوضاع تغییراتی جدی ایجاد کند. شما از این هیجانات برای مدتی لذت بسیاری خواهید برد، ولی بعد از مدتی نگران خواهید شد که مبادا راه اشتباهی را در پیش گرفته باشید. اگر رابطه تازه ای را آغاز کرده‌اید تا نیمه های سال آینده نسبت به رابطه خود اطمینان حاصل نخواهید کرد، پس کمی دندان روی جگر گذاشته و خودتان را برای پستی و بلندی‌هایی که پیش رو دارید آماده کنید. هر گاه که احساس کردید که اوضاع بهم ریخته است و یا حالتان خوب نیست هم شوخ طبعیتان را حفظ کنید تا خیلی زود همه چیز روبراه شود. اجازه ندهید درگیری های عاطفی حواس شما را از فعالیت های حرفه‌ای‌تان پرت کرده و مانع پیشرفتتان شوند. شما خودتان بهتر از هر کسی می دانید که هیچ چیز به راحتی به دست نمی‌آید و باید برای به دست آوردن خواسته‌هایتان تلاش کنید. اگر همین طور به آرامی و با سخت کوشی کار خود را ادامه دهید، تا پایان سال موفقیت های بزرگی را کسب خواهید کرد. در ماه آذر روابط اجتماعی تان افزایش می یابد و مورد محبت اطرافیان قرار خواهید گرفت اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا ممکن است مانع پیشرفت کاری شما شود. در ماه دی و بهمن سعی کنید به سلامت خود اهمیت بیشتری دهید تا بیماری شما را از حرکت باز ندارد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی‌کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سو برداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته‌اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی‌هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنی‌تان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که در تبدیل خیال‌هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی‌تواند در یافتن مسیر درست کمک کند.

شما خودتان دقیقا می دانید چه می خواهید، آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می‌گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیرید. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود.

با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند.

همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید.

سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی‌خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید.

برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی‌کند.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده‌اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده‌‌اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و هم قدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید.

برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید.

رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی‌رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید.

ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید.

سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.


 

z1og_fefdjnd3y7qv

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied