شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور | این مناطق منتظر رگبار و تگرگ باشند

سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داده است.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور | این مناطق منتظر رگبار و تگرگ باشند

به گزارش شمانیوز :کارشناسان هواشناسی کشور ،درباره وضعیت جوی کشور ، از ورود یک سامانه بارشی جدید خبر داده اند. سازمان هواشناسی از جوی آرام در اکثر نقاط کشور برای امروز خبر داد و اعلام کرد: فردا با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار، رعد و برق وزش باد شدید همچنین در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

طبق پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، غرب ارتفاعات البرز مرکزی، شرقی و شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می‌شود؛ البته بیشینه این بارش در کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، زنجان و گیلان خواهد بود.

سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) در استان‌های ساحلی دریای خزر مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز؛ پنج شنبه (۲۰ اردیبهشت) در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

براساس این گزارش، امروز و فردا در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی