شمانیوز
شما نیوز

رتبه‌بندی معلمان

علت واریز نشدن مطالبات رتبه بندی معلمان بازنشسته چیست؟

علت واریز نشدن مطالبات رتبه بندی معلمان بازنشسته چیست؟

خبرهای جدیدی از واریز مطالبات معلمان بازنشسته رسیده است که گویای فعالیت سخت شهید خدمت در امور رتبه‌بندی معلمان بوده است.

به گزارش شمانیوز : مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه یکی از تلاش‌های رییس جمهور این بود که در حوزه عدالت، تمام ابزار‌ها به کار گرفته شود، افزود: گروه‌های جهادی دانش آموز و معلم در راستای این قرارگاه در بسط این نگاه با هم افزایی گروه‌های جهادی مردمی وغیره… که یکی از ساحت‌های مسئولیت اجتماعی ارکان آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است، تشکیل شده است.

پرنیان با بیان اینکه اگر نگاه رییس جمهور نبود این قرارگاه که مایه رسیدگی به مناطق مرزی، محروم، عشایر و حاشیه شهرهاست، شکل نمی‌گرفت، گفت: برای اولین بار گروه‌های جهادی معلم و دانش‌آموز شکل گرفت تا نقش مردم را در دل کمک به وزارت آموزش و پرورش، پرورش دهد.

وی با بیان اینکه یکی از کار‌های شاخص دولت ساخت میانگین روزانه هشت مدرسه بود، افزود: سند تحول بنیادین که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و به مرحله پیاده سازی رسیده، با پشتیبانی و مطالبه گری شخص رئیس جمهور شهید محقق شد؛ همچنین رتبه بندی معلمان که در راستای کیفیت بخشی و توانمندسازی معلمان بود که دو دولت زیر بار آن نمی‌رفت، توسط شخص رئیس جمهور پشتیبانی و اجرا شد.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه رئیس جمهور توجه ویژه به مناطق محروم داشتند، ادامه داد: سیستان و بلوچستان که پایلوت محرومیت‌ها در نظام آموزشی است ۲۲ درصد رشد توسعه ساخت و ساز را در دولت آیت الله رییسی تجربه کرد که یقینا اگر در قید حیات می‌ماندند این رشد به بیش از ۴۰ درصد می‌رسید که انقلاب رسیدگی به منطقه محروم سیستان و بلوچستان بود.

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، این هفته بررسی موضوع پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی آن با شاغلان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری را در دستور کار خود دارند.دستور کار این هفته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل اعلام شد:

رتبه بندی معلمان در دولت شهید خدمت عملی شد

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان، ترسیم نقشه عملیاتی اجرای سند تحول بنیادین وطراحی واجرای روش نوین و علمی جذب گزینش نیروی انسانی در آموزش و پرورش از اقدامات ماندگار و ارزشمند آیت الله سید ابراهیم رییسی شهید خدمت بود.

فرشید قاسمی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهید جمهور، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی به عنوان مجاهدی نستوه، خستگی ناپذیر، خادم ملت و خادم الرضا، اظهار کرد: در پی حادثه تلخ سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان و نگرانی مردم، سخنان دلگرم کننده رهبر معظم انقلاب آرامش را در جامعه حاکم کرد.

وی افزود: امروز دنیا فهمید که از دست دادن یک مجاهد؛ چه در لباس ژنرال و چه در لباس رئیس جمهور حرکت انقلاب را با وقفه مواجه نخواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب، حوادث بسیاری را گذرانده اما آنچه مهم است استمرار مسیر انقلاب با انرژی مضاعف است.

قاسمی گفت: طی بیش از چهل سال انقلاب اسلامی، بسیاری از افراد آمدند و خدماتی انجام دادند اما برخی اقدامات همواره در ذهن مردم و تاریخ جاودان می‌شود.

وی عنوان کرد: خدمتگزاری، اثرگذاری، مردمی بودن، ولایت مداری و مدیریت علمی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود و خدمات ماندگاری مانند رتبه بندی معلمان با همت وی به سرانجام رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در افکار شهید آیت‌الله رئیسی، رضایت خداوند از همه چیز مهمتر بود و هرگز وارد حواشی نمی شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی