شمانیوز
شما نیوز

مطالبات فرهنگیان با قید فوربت باید پرداخت شود

سخنگوى کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون متبوعش، عنوان کرد: در نشست نمایندگان با تبیین اولویت‌های این وزارتخانه بر پرداخت مطالبات فرهنگیان در اسرع وقت تأکید کردند.

مطالبات فرهنگیان با قید فوربت باید پرداخت شود

سید حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه 27 خرداد) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، عنوان کرد: دستور کار امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پس از رأی گیری برای هیأت رئیسه کمیسیون، حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش به منظور ارائه گزارش برنامه کاری و چگونگی پرداخت معوقات معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش بود.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: محورهای اصلی که سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش به آن اشاره کرد، ترویج فرهنگ رضوی در مدارس، توجه به سند تحول بنیادین، تغییر روش تعلیم و تربیت و تغییر شرایط نمره محور بر پایه کنکور و تقدم تربیت بر آموزش بود که سرپرست وزارت آموزش و پرورش به آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین اصلاح نظام ارزیابی از حالت تست زنی، تعادل بخشی به هویت دینی و ملی، طرح ساماندهی مدارس، بودجه‌ریزی عملیاتی، تفاهم با سایر دستگاه‌ها برای حل مسائل آموزش و پرورش، توسعه فنی و حرفه‌ای مدارس، کاهش آسیب‌‎های اجتماعی، اولویت دادن به بحث اوقات فراغت و عدالت آموزشی از جمله دیگر مواردی بود که مد نظر سرپرست وزارت آموزش و پرورش قرار داشت.

سخنگوى کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: در ادامه این نشست نیز نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که به مواردی از جمله پرداخت مطالبات فرهنگیان، اجرای نظام رتبه بندی، تعیین تکلیف نیروهای حق التدرسی و کسب رضایت اولیا از آموزش و پرورش اشاره شد./

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • معلم

    یکشنبه ۲۶ ام است نه ۲۷ ام

  • فرهنگی

    فقط شعار

  • حجت

    سلام بجای حرف زدن یکبار با سازمانه برنامه تعیین تکلیف کنید سال تحصیلی تمام شد حق التدریس پرداخت نشد