شمانیوز
شما نیوز

ازدواج عجیب و خنده دار زنی با یک روح ! + عکس مراسم عروسی

این زن عاشق یک روح 300 ساله شد و با وی ازدواج کرد که خبر آن در رسانه ها بازتاب بسیار زیادی داشت. این خانم با مراسمی عجیب و کاملا متفاوت برگزار شد.

ازدواج عجیب و خنده دار زنی با یک روح ! + عکس مراسم عروسی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ناز وب: این زن عاشق یک روح 300 ساله شد و با وی ازدواج کرد که خبر آن در رسانه ها بازتاب بسیار زیادی داشت. این خانم با مراسمی عجیب و کاملا متفاوت برگزار شد.

یک مراسم عروسی کاملا متفاوت و تکرار نشدنی عروس به تنهایی مقابل چشم میهمانان ایستاده بودو با روح مردی که سال ها پیش از جهان رفته عهد و پیمان ازدواج می بست.

زنی که مدت ها در جستجوی همسر آینده مناسب خود بوده دریک اقدام عجیب تصمیم به ازدواج با روح دزد دریایی گرفت که بیش از 300 سال پیش از جهان رفته بود.

 

عکس های ازدواج و شب زفاف عجیب این زن با یک روح !

 

ازدواج و شب زفاف این زن با یک روح

«آماندا تیگو» 45 ساله با روح یکی از دزدان دریایی به نام «جک» که بیش از 300 سال پیش ودر سال 1700 از جهان رفته بود ازدواج کرد.

این خانم که برای خود مراسم ازدواج عجیبی برپا کرده می‌گوید هیچ مردی برای زندگی با خود مناسب ندیدم برای همین تصمیم گرفتم با روح یکی از دزدان دریایی که به نظرم مرد مورد علاقه من بوده است ازدواج کنم.

 

عکس های ازدواج و شب زفاف عجیب این زن با یک روح !

 

عکس جالب و خنده دار عروسی زن 45 ساله با روح مردی که 300 سال پیش مرده است

اعضای خانواده و دوستان این زن به تصمیم متفاوت او احترام گذاشته ودر مراسم ازدواج خاصی که بدون حضور داماد برگزار می شد شرکت کردند 

این زن با پوشیدن لباس عروس روی آب های ایرلند و داخل قایق با روح مورد علاقه اش ازدواج کرد.همه ی چیز مثل یک مراسم ازدواج معمولی بود فقط تنها تفاوت آن نبود داماد بود که به عقیده ی عروس خانم روح او در آنجا حضور داشت.

عکس های ازدواج و شب زفاف عجیب این زن با یک روح !

 

عکسهای مراسم ازدواج با روح دزد دریایی که سال ها پیش از جهان رفته دراین کشتی برگزار شد.

«اماندا» در گفت و گو با دیلی استار گفت این یک رابطه صمیمی و واقعی میان من و روح اوست .هیچکس رابطه عمیق و پرعشق ما را درک نمی‌کند ولی من واقعا با او ازدواج کرده ام و این ارتباط عاطفی را حس میکنم.

 

عکس های ازدواج و شب زفاف عجیب این زن با یک روح !

 

او که هرگز همسر خودرا از لحاظ فیزیکی ودر واقعیت ندیده است فکر می‌کند همسر روحش شبیه کاپیتان جک در دزدان دریایی کارائیپ است.

جالب است که این زن ادعا می‌کند از سال 2014 با روح مرد مورد علاقه اش ارتباط جنسی داشته و حتی لحظات خوبی را با او سپری کرده است , تماشای تلویزیون و حتی رانندگی درکنار روح دزد دریایی یکیدیگر از بخش های جالب گفتگوی این عروس با دامادی عجیب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied