شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 3 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/3

فال روزانه یکشنبه 3 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/3

فال روزانه یکشنبه 3 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/3
فال روزانه یکشنبه 3 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/3

 

فال روز تولد ( امروز یکشنبه 1398/6/3)

 

 

 

 

دوست عزیزی که 3 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصیتی خوشایند و حافظه ای قوی دارید و همچنین فردی احساساتی، منطقی و مردم دوست هستید. شما برای تمام کارهایتان برنامه ریزی کرده و خیلی محکم و جدی بر اساس برنامه هایتان پیش می روید، اما باید مواظب رفتارهایی که گاهی از روی بی حوصلگی و بیقراری از خود نشان می دهید باشید. امسال آنهایی که در زمینه ی تجارت فعال هستند امسال با موقعیت های خوبی مواجه خواهند بود و وارد زمینه های کاری جدید و سودآوری خواهند شد. اگر در زمینه ی املاک و مستغلات فعالیت داشته باشید، امسال درآمد قابل توجهی از این طریق کسب خواهید کرد، اما اگر شریکی داشته باشید ممکن است با مخالفت های زیادی از جانب او روبرو شوید و با هم به مشکلاتی بربخورید. آنهایی که هنوز تنها و مجرد هستند می توانند انتظار آغاز روابط عاطفی جدیدی را داشته باشند. هر کاری که باعث آرامش روحی و روانیتان می شود، از نماز خواندن گرفته، تا تمرین یوگا و یا حتی پیاده روی را حتما در برنامه امسال خود قرار دهید. ماههای آبان، دی، اردیبهشت و مرداد اتفاقات مهمی را برایتان به همراه خواهند داشت.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین فروردین

امروز یک نفر ممکن است با پیشنهاد وسوسه کننده ای به سراغتان بیاید، اما باید کمی بیشتر دقت کنید، شاید این فقط آزمونی باشد برای این که قدرت تشخیص شما را مورد آزمایش قرار دهد. همه جوانب را با دقت بسنجید و وظایف و مسئولیت هایی که برایتان به  رفتارهای ضد و نقیضی که از طرف مقابلتان می بینید باعث شده است نتوانید تصمیم بگیرید که چه واکنشی باید نشان بدهید. شاید بهتر باشد کمی از او فاصله گرفته و حواس خودتان را با انجام کارهای هیجان انگیز پرت کنید در غیر این صورت با انجام کارهایی که فقط از روی سردرگمی هستند تنها اوضاع را از اینی که هست بدتر خواهید کرد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین اردیبهشت

امروز یکی از دوستان و یا اقوامی که دور از شما زندگی می کند ذهنتان را به خود مشغول کرده است و بی آن که هیچ اتفاقی افتاده باشد یا خبر خاصی از او به شما رسیده باشد نگرانش هستید. اگر می توانید با او تماس گرفته و حالش را بپرسید تا خیالتان راحت شود. دوری کردن از افکار منفی می تواند امروز چالش بزرگی برای شما باشد، به ویژه اگر احساس کنید که دیگران شخصیت واقعی شما را درک نمی کنند. این می تواند باعث شود برای جلب توجه به انجام کارهای ضد و نقیض و رفتارهای اغراق آمیز روی بیاورید، اما باور کنید این کار تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد. خود واقعیتان باشید و به قضاوت های دیگران اهمیت ندهید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین خرداد

امروز روز خوبی برای معاملات بزرگی از قبیل خرید و فروش خانه نخواهد بود. امروز تا می توانید از این کارها خودداری کنید و وقتتان را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید، شروع هفته ی بعد فرصت های خیلی بهتری را برایتان به همراه خواهد داشت، فعلا کمی دست نگه دارید. امروز راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با دیگران برای شما باز خواهند شد. ممکن است با برخی همسایه هایتان که با شما علایق مشترکی دارند آشنا شوید و یا به صورت آنلاین با افرادی که افکاری شبیه به خودتان دارند ارتباط برقرار کنید. این آشنایی های تازه فرصت های جدیدی در زمینه فعالیت های اجتماعی و فکری برایتان فراهم خواهد کرد

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین تیر

خوش بینی یک عامل انگیزشی مثبت است، با این حال اگر به ساده انگاری تبدیل شود می تواند باعث شود برای رسیدن به رضایت عاطفی فراتر از حد عقل و منطق بروید. در حال حاضر باید کمی بیشتر احتیاط کنید تا بر اساس یک تصمیم ناگهانی و بدون فکر کار اشتباهی نکنید. امروز شریک عاطفیتان ممکن است درگیری هایی با دوستان و همکاران خود داشته باشد و به خاطر این درگیری های ذهنی کمی از شما فاصله بگیرد. به احتمال زیاد تلاش برای آرام بخشیدن به او بی فایده خواهد بود. به او بگویید که اگر نیاز به کمک و یا صحبت کردن داشت در کنار او هستید و بعد هم به کارهای شخصیتان برسید و بگذارید راحت باشد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین مرداد

امروز شاید با خودتان فکر کنید که از روزهای عمر خود به اندازه ی کافی بهره نبرده اید و تفریح کافی نکرده اید و آن طور که باید و شاید از زندگی لذت نبرده اید. با این حال هنوز هم دیر نشده است و تازه بهترین موقعیت ها دارند به سراغتان می آیند. دیگر منتظر فرا رسیدن بهترین موقعیت ننشینید و از هر فرصتی که برای لذت بردن از زندگی برایتان فراهم می شود بهره ببرید. امروز جنبه ماجراجوی وجودتان فعال شده است. شاید دلتان بخواهد همراه با دوستانتان بانجی جامپینگ، پینت بال و یا ورزش های مهیج دیگر را امتحان کنید. شاید هم بخواهید سرتان را با کارهای جدید دیگری که ریسک کمتری دارند گرم کنید. اکنون زمان خیلی خوبی برای انجام یک کار تازه می تواند باشد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین شهریور

امروز وسواس شدیدی که نسبت به جزئیات نشان می دهید باعث می شود نتوانید انتظاراتی که دیگران از شما دارند را برآورده کنید. دیگران به اندازه ی شما روی جزئیات تأکید ندارند و همین که کاری انجام شود برایان کافی است، اما شما برای کیفیت کار اهمیت زیادی قائل هستید. با این همه در حال حاضر به نفعتان است که ایده آل گرایی خود را کنار گذاشته و روی انجام کارها و برآورده ساختن انتظاراتی که از شما می روند تمرکز کنید. دلتان نمی خواهد فعلا ایده هایتان را با دوستان و اعضای خانواده تان در میان بگذارید، زیرا فکر می کنید که ممکن است با مخالفت و حتی سنگ اندازی در مسیرتان از سوی آنها مواجه شوید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین مهر

امروز حتی اگر مشکلات پیچیده ای سر راهتان قرار بگیرند هم شما قادر خواهید بود که انرژی مثبت خودتان را حفظ کنید. اطرافیانتان کنجکاو هستند که چطور می توانید با وجود مشکلات خونسردی و انرژی مثبت خود را حفظ کنید. این رویکرد پر انرژیتان به شما کمک خواهد کرد تا به مسئولیت های خود رسیدگی کرده و دیگران را به تحسین وادارید. با این حال اگر تمام حقایق را در نظر نگیرید و نقشه ای برای این نبرد نداشته باشید ممکن است با شکست مواجه شوید. پیش از هر چیزی ببینید آیا هدفی که می خواهید برای آن مبارزه کنید اصلا ارزش انرژی و زمانی که می خواهید صرف آن کنید را دارد یا نه.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین ابان

امروز وجود شما سرشار از شور و هیجان و مثبت اندیشی است، اما ترجیح می دهید این احساس خود را از بقیه مخفی نگه دارید. این انرژی شما را قادر می سازد کارهای ناتمامی که باید تکمیل کنید را به انجام برسانید، سعی کنید تا این کارها را به پایان نرسانده اید کار دیگری را شروع نکنید. امروز خبرهای خیلی خوبی به شما خواهند رساند که شما را آنقدر خوشحال و هیجان زده می کنند که شاید نتوانید زیاد روی کارهایتان تمرکز کنید. حتما در برنامه امروزتان جایی برای پرداختن به مسائل معنوی باز کنید و بر اساس باورها و اعتقادات خود به نیایش و تفکر بپردازید. این کار انرژی بسیار زیادی به شما خواهد بخشید و شما را برای برنامه ریزی برای هفته آینده حاضر خواهد کرد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین اذر

رویاهایتان برای آینده در حال حاضر فکرتان را چنان به خود مشغول کرده اند که نمی توانید روی مسائل مهمی که در حال حاضر به توجه شما نیاز دارند رسیدگی کنید. بعدا برای خیال پردازی به اندازه ی کافی وقت خواهید داشت، فعلا به کارهایی برسید که در انتظارتان هستند. نقشه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید، اگر فکر می کنید راه حل های قدیمی به شما کمکی نخواهند کرد از امتحان راه های جدید هراسی نداشته باشید، هر چیزی که قدیمی است و شما به آن عادت دارید لزوما بهترین راه نیست. امروز یک نفر که به شما بدهی کوچکی داشته پولتان را به شما پس خواهد داد، سعی کنید آن را بیهوده خرج نکنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین دی

اهداف حرفه ای شما برای خودتان کاملا واضح و مشخص هستند، اما بهتر است که وقت خودتان را با توضیح دادن آنها به دیگران هدر ندهید. آنها وقتی شما را در حال عملی کردن نقشه هایتان و تلاش برای رسیدن به اهدافتان ببینند خودشان به همه چیز پی خواهند برد. امروز شما در خانه ی خود احساس تنهایی می کنید و عشق و محبت مورد نیازتان را دریافت نمی کنید. یکی از اعضای خانواده، شاید حتی همسرتان، ممکن است امروز در خانه نباشد و این موضوع باعث شود احساس کنید خانه تان سرد و خالی است. با این اوصاف به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان در خانه نمانید و به دیدن دوستانتان و یا به تماشای یک فیلم بروید و سر خودتان را گرم نگه دارید.

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین بهمن

امروز شما به خاطر مسائل خیلی زیادی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند تمایل چندانی به فعالیت های اجتماعی از خودتان نشان نمی دهید. موضوعی که برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است به دقت و رسیدگی شما نیاز دارد و همین شما را به فکر برده و باعث شده ساکت تر از همیشه باشید. شاید اطرافیان و اعضای خانواده تان فکر کنند ناراحت، عصبی و یا از چیزی دلخور هستید. با آنها در مورد آنچه ذهنتان را به خود مشغول کرده است صحبت کنید و بگذارید دلیل این سکوت شما را بدانند، شاید بتوانند به شما کمک کنند، اما اگر نتوانند هم حداقل شما را به حال خودتان خواهند گذاشت تا به دغدغه هایتان رسیدگی کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 1398/6/3 مخصوص متولدین اسفند

امروز مسائل مالی باعث نگرانی شما شده اند. شاید اصلا هیچ مشکل خاصی هم نداشته باشید، اما با فکر کردن به مشکلاتی که فقط ممکن ست برایتان پیش بیایند هم خودتان را دچار استرس می کنید. این کار کاملا بیهوده است و نباید برای مشکلی که شاید هیچ گاه برایتان پیش نیاید خودتان را اذیت کنید. اگر کاری از دستتان برای جلوگیری از چنین موقعیتی برمی آید انجام دهید و بعد هم دیگر به آن فکر نکنید. امروز ایده های خلاقانه ی بسیاری به سرتان می زنند، شاید اشتباه های کوچکی هم داشته باشید، اما این اشتباه ها نباید مانع عملی کردن این ایده های خلاقانه شوند. داشتن اشتباه های کوچک در عملی کردن ایده های بزرگ طبیعی است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied