شمانیوز
شما نیوز

​فال روزانه​

فال روزانه یکشنبه 28 شهریور + فال حافظ

فال روزانه یک باور خرافی است و صرفا جنبه سرگرمی دارد و برای تصمیم گیری هرگز به آن استناد نکنید.

فال روزانه یکشنبه 28 شهریور + فال حافظ

فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. فال نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید. 

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

در حال حاضر هدف اصلی شما این است که در زمینه ی حرفه ای و در اجتماعی که قرار دارید شناخته شوید و مورد تأیید قرار بگیرید، اما حاضر نیستید در این راه همه چیز را فدا کنید. شما ترجیح می دادید که امروز می توانستید به جای فکر کردن به اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها با دوستان خود همراه شوید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. فراموش نکنید که شما در انتخاب آزاد هستید و انتخاب با خودتان است، اما خوب باید عواقب این انتخاب های خود را هم بپذیرید. برای رسیدن به جاه طلبی هایتان باید بهایی پرداخت کنید. شما معمولا در قضاوت در مورد دیگران به حس ششم خود اعتماد کامل دارید، اما امروز به نفعتان است در این مورد زیاد به این احساسات درونیتان توجهی نکنید.

فال روزانه

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز نیاز شدیدی به این که دیگران به شما آرامش و اطمینان خاطر ببخشند احساس می کنید. اگر کمی سرما خورده باشید هیچ چیزی به اندازه یک سوپ خانگی که دوست نزدیک و یا عشقتان برای شما درست کرده است خوشحالتان نخواهد کرد. از این که بخواهید خودتان با این شخص تماس گرفته و تقاضا کنید این کار را برایتان انجام دهد خجالت نکشید. دست از بازی کردن نقش یک فرد قوی و مستقل بردارید، زیرا حداقل در حال حاضر چنین چیزی را در وجود خود احساس نمی‌کنید. اگر در مورد نیازها و خواسته‌هایتان صداقت نداشته باشید هیچ کس نخواهد دانست چگونه باید آنها را برآورده کند و جایی برای سرزنش کردن دیگران باقی نمی‌ماند.

فال روزانه

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما همچون کودکی هستید که دارد شن بازی می کند و مدام در حال بازیگوشی هستید، اما این حالت شما بدین معنا نیست که از زیر بار مسئولیت‌هایتان خالی می کنید. در واقع رویکرد کودکانه شما نسبت به کارهای کاملا خسته کننده باعث می شود دیگران تعجب کنند که چطور می توانید کاری کنید که همه چیز به نظر جالب بیاید. متاسفانه شما فرمولی برای این حالت خود ندارید که بخواهید آن را به دیگران آموزش دهید. شما فقط این را می دانید که انتخاب با خودتان است و شما انتخاب کرده‌اید که خوشحال باشید. در حین کار کردن سوت بزنید، برای خودتان آواز بخوانید و هر کاری که لازم است انجام دهید تا از کاری که دارید انجام می دهید لذت ببرید.

فال روزانه

♋ فال روزانه متولدین تیر

طبیعتا روابط شخصی و حرفه‌ای‌تان برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اما این روزها نیاز دارید کمی با خودتان تنها باشید و به خودتان و علایق شخصی‌تان رسیدگی کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر این توانایی را دارید که بدون آن که تحت تأثیر احساسات خود قرار بگیرید در مورد آنها صحبت کنید. رویکرد فلسفی‌تان این اجازه را به اطرافیانتان می دهد که بدون آن که احساس کنند تحت کنترل کسی قرار دارند نظرات خود را بیان کنند. اگر به دنبال فرصتی برای شرکت در بحث های مختلف فلسفی، معنوی و یا سیاسی بوده‌اید امروز فرصت خیلی خوبی برای انجام چنین کاری می تواند باشد. اگر به خودتان احترام می گذارید باید به عقاید دیگران نیز احترام بگذارید.

فال روزانه

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز رفتار همراه با شور و انرژیتان دیگران را خیلی راحت به شما جذب می کند، هر چند آنها در کمال تعجب سعی دارند فاصله شان را با شما حفظ کنند. آنها خیلی خوشحال به نظر می رسند و در مورد مسائل جزئی و پیش پا افتاده صحبت می کنند، شاید حتی در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی هم بحث کنند، اما به نظر می رسد هیچکس تمایلی به برقرار کردن یک رابطه دوستانه و صحبت کردن در مورد مسائل عاطفی و احساسی ندارد. با این حال شما  می توانید این قانون نانوشته را زیر پا گذاشته و احساسات خود را با شخصی که می خواهید در میان بگذارید، اما حداقل برای امروز انتظار نداشته باشید در مقابل همین رفتار را از او هم ببینید.

فال روزانه

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز هر کجا را که نگاه می کنید فرصتی برای افزایش درآمد خود می بینید، با این حال مانند بچه ای رفتار می کنید که یک ظرف بزرگ بستنی جلوی چشمانش قرار گرفته و می خواهد همه آن را بخورد، اما توانایی خوردنش را ندارد. این یعنی این که شما دارید روی فرصت‌هایی حساب می کنید که انرژی و زمانی بیش از آن چه شما در اختیار دارید لازم دارند. شما دارید آنچه برای عملی کردن ایده‌هایی که در سر دارید ضروری است را دست کم می‌گیرید. گاهی بهتر است فرصت های کوچک را دستمایه رسیدن به موفقیت های بزرگ قرار دهید. اگر چالشی بین شما و کسی که دوست دارید به وجود آمد بلافاصله فکر نکنید که ایراد از طرف مقابلتان است، این مشکلات برای همه پیش می آیند.

فال روزانه

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز اصلا حال و حوصله رفتن به کار و یا مدرسه را ندارید و از حالا دارید روزها را می‌شمارید تا آخر هفته فرا برسد. به جای انجام دادن کارهایی که در انتظارتان هستند سر خودتان را با تلفن همراهتان و یا جستجو کردن در اینترنت در مورد چیزهای بی اهمیت گرم می کنید. با وجود این که ممکن است بتوانید برای مدتی بدون آن که مچتان گرفته شود از زیر کار کردن در بروید، نتیجه این رفتار غیر مسئولانه پیش از پایان امروز بالاخره گریبانتان را خواهد گرفت. با رها کردن همه کارها برای آخرین دقیقه فقط مایه سردرد و گرفتاری خود را فراهم خواهید کرد. به جای تلاش برای فرار از مسئولیت‌هایتان سعی کنید راهی بیابید تا از انجام وظایفتان لذت ببرید.

فال روزانه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز مشخص کردن حد و مرزهای لازم بین خودتان و دوستان و همکارانتان باید از اولویت های اصلی شما باشد. شما باید به دیگران نشان دهید که از این که سرتان به کار خودتان باشد کاملا راضی هستید و دلتان نمی‌خواهد که انتظارات نابجای دیگران روی تصمیمات و شرایط فعلیتان تأثیر بگذارد. با این حال متاسفانه ممکن است یکی از اطرافیانتان این رفتارهای شما را به خودش بگیرد و فکر کند خصومت شخصی با او دارید. هرچند این شخص کاملا در اشتباه است، اما شما در حال حاضر وقت و حوصله این که بخواهید انگیزه ها و دلایل پشت رفتارهایتان را به دیگران توضیح دهید را ندارید؛ بهرحال دیر یا زود این شخص هم به این که در اشتباه بوده است پی خواهد برد.

فال روزانه

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما یک لحظه هم ساکت نمی‌شوید و مدام در حال حرف زدن هستید و این رفتار شما باعث می شود دیگران تعجب کرده و با خودشان فکر کنند که این همه انرژی را از کجا می آورید. حتی با فرض این که حرف های زیادی در دلتان هستند که می خواهید به زبان بیاورید، برای بیان پیش پا افتاده ترین حرف ها هم یک قطار حرف ردیف کرده و حرفتان را بیش از اندازه کش می دهید. با این همه ایده های بزرگی که در ذهنتان دارید می توانند الهام بخش دوستان و همکارانتان باشند. گذشته از این، پرحرفی امروزتان می تواند باعث شود که بین شما و عشقتان چالش‌هایی به وجود بیایند، راه دیگری برای بیان این همه احساسی که وجودتان را در برگرفته است پیدا کنید.

فال روزانه

♑ فال روز متولدین دی

امروز انتظارات زیادی از خودتان دارید و فکر می کنید کارهای زیادی را باید به انجام برسانید؛ همین باعث شده است اشتیاق بسیاری وجودتان را در بر بگیرد و بخواهید نقشه ها و برنامه‌هایی که در سرتان هستند را با هر کسی که حاضر به گوش کردن باشد در میان بگذارید. تلاش شما برای رسیدن به امنیت عاطفی زمینه بالا رفتن از پله های موفقیت را برای شما فراهم خواهد کرد. البته که هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید از لحاظ حرفه ای شناخته شوید، در واقع این کار باعث خواهد شد که احساس خوشبختی به شما دست بدهد. با این حال نباید فکر کنید که موفقیت و برتری در این زمینه می تواند باعث شود عشق و محبتی که می خواهید را به شما هدیه کند.

فال روزانه

♒ فال متولدین بهمن

شما با وجود این که در جستجوی حقیقت هستید به خوبی و راحتی با اطرافیان خود ارتباط برقرار می کنید. خیلی از مردم وقتی در چنین موقعیتی قرار می گیرند آنقدر درگیر مسیر خودشان می شوند که اگر کسی نظر مخالفی داشته باشد در مورد او به اشتباه قضاوت می کنند. با این حال باید این خطر شما را نیز تهدید می کند و همچنان احتیاط کنید تا شما هم در این دام گرفتار نشوید و فکر نکنید راهی که شما در پیش گرفته‌اید تنها راه درست است. اگر کسی زیادی در کارتان دخالت کند و مخصوصا اگر طوری رفتار کند که انگار بیشتر از شما می فهمد اصلا برایتان خوشایند نخواهد بود. با این حال از کوره در نروید و با آرامش از آنها تشکر کنید و راه خودتان را بروید.

فال روزانه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز به نظر می رسد که جن و پری ها هم به کمک شما آمده‌اند و همه کارهایتان دارند به سرعت و به بهترین شکل انجام می شوند. البته این خوش شانسی شما به خاطر سخت کوشی و تلاش‌هایی است که پیش از این کرده‌اید. با این حال همه چیز برای شما حالتی معما گونه دارد و می خواهید همه اطلاعات لازم را به دست آورده و بر اساس آنها این معما را حل کنید. اگر برخی از اطلاعات مورد نیازتان را به دست نیاوردید خیلی زود تسلیم نشوید و برای درک آنها تلاش کنید. امروز حتما به تقویت روابط خانوادگی و مسائل مربوط به خانه و خانواده بپردازید. وقت آن رسیده است که کدورت ها و مشکلاتی که در خانه وجود دارند را حل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • لیلا

    درود
    در مورد فال مهرماهی ها ،
    حسادت در متولد مهرماهی وجود ندارد ابدا،
    اما زخم های عمیقی که درندگان دریده زده باعث میشودحرفایی از شدت فشار زده بشود توسط مهرماهی ماه
    چون مهرماهی وقتی ببیند کسانی که لیاقت تف ندارند ادعایی هایی می کنند که او را پر از خشم می کند .
    چون مهرماهی به صحت ایده های واعمال خودش ایمان و یقین دارد و این دردآور است برایش که کسانی آبادهای بزرگ بکنند که جز تف لیاقت هیچ چیزی ندارند و گاهی این خشم باعث می شود که بی رحمان را در حد خودش ندادند و پس بزند. والا حسادت ندارد. و اصولا با احمقان رقابت در خودش نمی بیند .
    بلکه خشم و یادآوری ظلم درندگان دریده باعث میشود که گاهی درندگان با اردنگی ناخودآگاه و پر از خشم تنه بزند و بخواه د آور از میدان بد ر کند.

  • حمید کریمی

    خیر