شمانیوز
شما نیوز

میلاد حاتمی

وکیل میلاد حاتمی از پخش مصاحبه موکلش انتقاد کرد

کوهپایه زاده، وکیل میلاد حاتمی گفت: میلاد حاتمی توبه حقیقی کرده و نادم است. هنوز رای قطی محکومیت برای حاتمی صادر نشده است.

وکیل میلاد حاتمی از پخش مصاحبه موکلش انتقاد کرد

به گزارش شمانیوز: وکیل میلاد حاتمی از پخش مصاحبه موکلش انتقاد کرد، قسمت‌هایی از این گفت‌و‌گو که با میلاد حاتمی شده بود در اخبار ۲۰:۳۰ پخش شد، که واکنش وکیل میلاد حاتمی را در پی داشت.

 

 

کوهپایه‌زاده گفت: در قسمت‌هایی از این گفت‌و‌گویی که پخش شد، در خصوص زندگی شخصی و خانوادگی موکل مطالبی بیان شد که به هیچ وجه جایز نیست. دوستان ما در صدا و سیما در پخش این صحبت‌ها و اعترافات ولو با انگیزه عبرت آموزی و بازدارندگی مجاز به نقض قوانین و مقررات نیستند.

وکیل مدافع میلاد حاتمی گفت: پرونده موکل هنوز در مرحله دادسرا قرار دارد و هیچ رأی قطعی برای ایشان صادر نشده و در پناه اصل برائت به سر می‌برد و مطابق اصول متعدد قانون اساسی هتک حرمت و حیثیت اشخاصی که بازداشت شده‌اند، به هیچ وجه جایز نیست.

رسول کوهپایه زاده، در خصوص پخش مصاحبه میلاد حاتمی توسط صدا و سیما، اظهار کرد: پخش مصاحبه موکل آقای میلاد حاتمی از خبر ۲۰:۳۰ و صحبت‌های ایشان درخصوص سایت‌های شرط‌بندی حائز نکات مهمی است؛ نکته اول اینکه اقتدار و اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما در رصد فعالیت‌ها و ارتباطات متهمان در خارج از کشور و اقدامات قانونی ایشان در این زمینه قابل توجه و شایسته تقدیر است.

وکیل مدافع میلاد حاتمی افزود: نکته دوم؛ آنچه که از محتوای پخش شده اظهارات موکل استنباط می‌شود، صداقت و ندامت ایشان است. همکاری گسترده با ضابطان پرونده و مرجع قضایی در کشف جرم و شناسایی سایر متهمان پرونده در مرحله تحقیقات مؤید این صداقت و ندامت و توبه واقعی است که مطابق قوانین و مقررات موضوعه از موجبات تخفیف و تعلیق مجازات محسوب می‌شود که به عنوان وکیل ایشان امیدوارم در کیفرخواست انعکاس پیدا کند و ملحوظ نظر دادگاه صادرکننده رای قرار بگیرد. اساسا اصلاح متهمان و بازگشت آن‌ها به صراط مستقیم از وجوه تمایز عدالت اسلامی است.

وی گفت: نکته سوم که بسیار مهم و اساسی است در خصوص حقوق موکل که اینک صرفاً در مظان اتهام قرار دارد این است که مطابق قوانین و مقررات موضوعه تحقیقات مقدماتی به صورت محرمانه صورت می‌گیرد و کلیه اشخاصی که در جریان این تحقیقات قرار می‌گیرند، موظف به حفظ این اسرار هستند و در صورت تخلف به مجازات افشای اسرار شغلی و حرفه‌ای محکوم می‌شوند. پرونده موکل هنوز در مرحله دادسرا قرار دارد و هیچ رأی قطعی برای ایشان صادر نشده و در پناه اصل برائت به سر می‌برد و مطابق اصول متعدد قانون اساسی هتک حرمت و حیثیت اشخاصی که بازداشت شده‌اند، به هیچ وجه جایز نیست.

کوهپایه‌زاده ادامه داد: در قسمت‌هایی از این گفت‌و‌گویی که پخش شد، در خصوص زندگی شخصی و خانوادگی موکل مطالبی بیان شد که به هیچ وجه جایز نیست. دوستان ما در صدا و سیما در پخش این صحبت‌ها و اعترافات ولو با انگیزه عبرت آموزی و بازدارندگی مجاز به نقض قوانین و مقررات نیستند و اساساً تا زمانی که رأی قطعی صادر نشده است، بدون مجوز قانونی اطلاع‌رسانی در این خصوص شایسته و پذیرفته نیست. به خصوص اینکه مطالبی در خصوص زندگی شخصی و خانوادگی موکل است که قانون اجازه این هتک حرمت و حیثیت را نمی‌دهد. یقیناً از باب حقوق قانونی موکل مواردی که موجبات این نقض حقوق را فراهم ساخته باشد، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

بیوگرافی میلاد حاتمی و همسرش

میلاد حاتمی متولد 23 مهر 1375 در تهران شاخ مجازی سایت های قمار می باشد.

بعنوان آقای مربی در فضای مجازی بالا آمد سپس با حمایت مافیای شرطبندی به ترکیه مهاجرت کرد و بعد از اینکه با پول های مردم حسابی تازید حالا گرفتار شده است.

«میلاد حاتم آبادی فراهانی» فعالیت خود را از جزیره کیش و در اینستاگرام با انتشار تصاویر دختران شروع کرد و مدعی بود مربی بدنساز اختصاصی می باشد.

بعد از این ماجرا عنوان «آقای مربی» را برای خود انتخاب کرد تا اینکه ادامه فعالیت اش در ایران ممکن نشد و به ترکیه مهاجرت کرد.

راه اندازی چالش

بعد از شروع همکاری با سایت های شرطبندی همچون «پویان مختاری» و «داوود هزینه» تصاویری از زندگی لاکچری خود را در ترکیه به نمایش گذاشت.

او اما برای دیده شدن چالش پایین کشیدن شلوار اعضای خانواده جلوی دوربین را راه انداخت و برای بهترین آن ها نیز جایزه تعیین کرد که پس از آن این چالش ها به سمت و سوی شوخی های جنسی نیز کشیده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied