شمانیوز
شما نیوز

احداث بیمارستان‌های زنجیره‌ای میلاد در دستور کار سازمان تامین اجتماعی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در هنگام ورود به مراکز ملکی بیمارستان‌های تامین اجتماعی با انبوهی از جمعیت معترض درصف‌های طولانی مواجه خواهیم شدکه این سازمان با هدف ارتقاء شرایط نابسامان وضع موجود،بیمارستان‌های زنجیره‌ای را افتتاح کرد

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

بخش وسیعی از افراد جامعه توان هزینه‌های سرسام‌آور درمانی ملک‌های خصوصی را ندارند، بنابراین برای کاهش هزینه‌ها و نیز آینده بهتر اقدام به بیمه شدن در سازمان تامین اجتماعی می‌کنند. حال این سؤال مطرح می‌شود که این سازمان چند درصد از نیازهای افراد تحت پوشش خود را تامین می‌کند؟

برخورداری کامل بیمه‌شدگان از خدمات سازمان تامین اجتماعی از لحاظ بازنشستگی، بیکاری، ازکارافتادگی، بی‌سرپرستی و حوادث حقی است که این افراد با توجه به گرانی‌های امروزه، هر ماه با تلاش های فراوان به این سازمان پرداخت می‌کنند تا با آسودگی خاطر ترس از آینده مبهم را از بین ببرند.
با توجه به اینکه افراد زیادی تحت پوشش این سازمان هستند، اما کمبود بیمارستان‌های ملکی، جواب‌گوی این حجم از افراد نیست و کمبود پرسنل موجب خستگی مضاعف کارکنان این مجموعه شده است به طوری که گاهی شاهد رفتارهای نامناسب‌شان با مراجعه‌کنندگان خواهیم بود.
از این رو، سازمان تامین اجتماعی برای بهبودبخشی به وضعیت مراکز ملکی اقدامات موثری را انجام داده است.
*ایجاد بیمارستان زنجیره‌ای با برند میلاد
بیمارستان‌های زنجیره‌ای با هدف دسترسی آسان‌تر بیمه‌شدگان به خدمات درمانی، کاهش وقت تلفی‌ها و صف‌های طولانی ویزیت، ارائه امکانات درمانی مجهز، پاسخ‌گویی به نیازهای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی شد که از مهم‌ترین برنامه‌های کلیدی این سازمان در سال جاری بوده است.
محمدعلی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در این خصوص می گوید: احداث بیمارستان‌های زنجیره‌ای میلاد در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است که این پروژه تنها محدود به تهران نبوده و با هدف توزیع عادلانه امکانات و خدمات درمانی مورد نیاز بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران راه‌اندازی می‌شود.
از سوی دیگر سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این باره معتقد است: هم‌اکنون 2بیمارستان میلاد در کرمان و بیرجند افتتاح شده و 2 بیمارستان دیگر در ایلام و اهواز افتتاح خواهد شد که خدمات گسترده تخصصی را به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد.
به گفته وی سه بیمارستان دیگر در سراسر کشور افتتاح می‌شود تا دیگر کمتر شاهد ارجاع بیماران از سایر شهرستان‌ها به تهران باشیم.
امیدواریم با احداث بیمارستان‌های زنجیره‌ای میلاد که به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خدمات آن 100درصد رایگان ارائه می‌شود دیگر شاهد صف‌های طولانی، پرسنل‌های خسته از کار و فعالیت بیش از حد توان نباشیم و نیز ضعف‌های موجود در خدمات‌دهی بخش درمانی به طور کل ریشه‌کن شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied