شمانیوز
شما نیوز

آماده سازی پهنه جنوب شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره)

شهردارمنطقه 7 از آماده سازی پهنه جنوب شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره) توسط این منطقه به منظور افزایش رفاه حال و میزبانی شایسته از زائرین بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) خبرداد.

آماده سازی پهنه جنوب شرقی  حرم مطهر امام خمینی (ره)
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، دکتر سعید طلوعی ضمن تشریح مجموعه اقدامات پیش بینی شده و در دست اجرا این منطقه برای میزبانی شایسته از شرکت کنندگان در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت جانگذار بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: درپهنه جنوب شرقی حرم مطهرکه طبق سنوات گذشته کارآماده سازی آن به این منطقه محول شده،حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست تازمان برگزاری این مراسم اقداماتی نظیرجمع آوری خاک ونخاله،رفت وروب،علف کشی،شستشو،رنگ آمیزی انواع المانهای شهری،کاشت نهال، نظافت سرویس بهداشتی، نصب و تخلیه مخازن زباله ،ساماندهی بیلبردو تابلوهای تبلیغاتی راهمراه بابکارگیری ادوات وماشین آلات سبک و سنگین و نیروهای کارگری انجام می دهد.
وی همچنین در رابطه با اقدامات پیش بینی شده از سوی حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه7 برای این مراسم اظهار داشت :نصب وجانمایی انواع علائم ترافیکی،نیوجرسیهائی در ابعاد کوچک ، بزرگ و انجام خط کشی سرد از جمله این اقدامات هستند.
به گفته شهردار منطقه 7 مرمت وبهسازی روکش آسفالت،اصلاح جداول و نهرها،پخش آسفالت، نصب وجانمائی دریچه های فلزی اقدامات پیش بینی شده این منطقه درحوزه معاونت فنی و عمرانی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه وظیفه هر یک از ماست که شرایطی را ایجاد کنیم تا حضور زائران به بهترین شکل و نحو ممکن فراهم شود ، یادآور شد: سادگی ، صداقت و تدین به اسلام از جمله ویژگیهای بارز امام (ره) بود که همواره باعث جذب و همراهی آحاد ملت ایران شد .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied