شمانیوز
شما نیوز

کارگاه های آموزشی طرح "شکوفایی عشق" در منطقه 7 فعال می شوند

مسئول امور بانوان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 7 از آغاز فعالیت کارگاه های آموزشی طرح "شکوفایی عشق" با هدف آگاهی خانواده های نوبنیاد در زمینه آداب و مهارت زندگی مشترک از مرداد ماه سال جاری خبر داد.

کارگاه های آموزشی طرح "شکوفایی عشق" در منطقه 7 فعال می شوند

فهیمه احمدی خواه با اعلام این مطلب افزود: خانواده یکی از اساسی ترین نهادهای اجتماعی است که کارآمدی ، پایداری و موفقیت آن می تواند بر چگونگی و بسیاری از پدیده ها، رویدادها ، شاخص ها و تحولات اجتماعی و فرهنگی هر جامعه و ملتی تاثیرگذار باشد. به گفته مسئول امور بانوان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 7 کوشش برای پایداری و کارآمدی خانواده و تحکیم مبانی و بنیادهای آن و زمینه سازی برای توسعه و تسهیل شرایط آن، علاوه بر تاثیری که در نظم و توسعه اجتماعی جامعه اسلامی ایرانی دارد همچنین موجب اعتلاء و کمال معنوی و الهی نیز خواهد شد. وی با اشاره به شروع فعالیت کارگاه شکوفایی عشق از مرداد ماه سال جاری، تصریح کرد: کارگاه های شکوفایی عشق با هدف آگاهی خانواده های نوبنیاد در زمینه آداب و مهارت زندگی مشترک ، آگاهی جوانان در مورد آداب و مهارت مدیریت زندگی مشترک، پیشگیری ازگسترش طلاق عاطفی و زود هنگام در بین خانواده های نوبنیاد، رشد آسیب پذیری پیوندهای زناشویی و ازدواج دربین خانواده ها نوبنیاد و ..... برگزار می شود. احمدی خواه با اشاره به اینکه این کارگاه به میزبانی منطقه 7 و با حضور مخاطبینی از مناطق 6، 11 و 12 برپا می شود، خاطر نشان کرد: حفظ و تقویت روابط عاطفی همسران ، سلامت معنوی و نقش معنویت در خانواده ، آشنایی با تعارضات زناشویی و نحوه کاهش آن جهت استفاده و بهره مندی زوج های جوان از سرفصل هایی است که در این کارگاه ها مطرح می شود. وی با اشاره به اینکه شرکت در این کارگاه ها برای عموم آزاد است، یادآور شد: این کارگاهها در سه اردوی نیم روزه برگزار می شود و با برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء هدایا و بسته فرهنگی به زوج های شرکت کننده به پایان خواهد رسید. فهیمه احمدی خواه با اعلام این مطلب افزود: خانواده یکی از اساسی ترین نهادهای اجتماعی است که کارآمدی ، پایداری و موفقیت آن می تواند بر چگونگی و بسیاری از پدیده ها، رویدادها ، شاخص ها و تحولات اجتماعی و فرهنگی هر جامعه و ملتی تاثیرگذار باشد.

به گفته مسئول امور بانوان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 7 کوشش برای پایداری و کارآمدی خانواده و تحکیم مبانی و بنیادهای آن و زمینه سازی برای توسعه و تسهیل شرایط آن، علاوه بر تاثیری که در نظم و توسعه اجتماعی جامعه اسلامی ایرانی دارد همچنین موجب اعتلاء و کمال معنوی و الهی نیز خواهد شد.
وی با اشاره به شروع فعالیت کارگاه شکوفایی عشق از مرداد ماه سال جاری، تصریح کرد: کارگاه های شکوفایی عشق با هدف آگاهی خانواده های نوبنیاد در زمینه آداب و مهارت زندگی مشترک ، آگاهی جوانان در مورد آداب و مهارت مدیریت زندگی مشترک، پیشگیری ازگسترش طلاق عاطفی و زود هنگام در بین خانواده های نوبنیاد، رشد آسیب پذیری پیوندهای زناشویی و ازدواج دربین خانواده ها نوبنیاد و ..... برگزار می شود.
احمدی خواه با اشاره به اینکه این کارگاه به میزبانی منطقه 7 و با حضور مخاطبینی از مناطق 6، 11 و 12 برپا می شود، خاطر نشان کرد: حفظ و تقویت روابط عاطفی همسران ، سلامت معنوی و نقش معنویت در خانواده ، آشنایی با تعارضات زناشویی و نحوه کاهش آن جهت استفاده و بهره مندی زوج های جوان از سرفصل هایی است که در این کارگاه ها مطرح می شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت در این کارگاه ها برای عموم آزاد است، یادآور شد: این کارگاهها در سه اردوی نیم روزه برگزار می شود و با برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء هدایا و بسته فرهنگی به زوج های شرکت کننده به پایان خواهد رسید .
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied