شمانیوز
شما نیوز

برهنه کردن دختر جوان توسط چند زن در خیابان!

ویدئو هولناکی از ضرب و شتم زن چینی توسط همسر مرد مورد علاقه اش به کمک دوستان این خانم در رسانه های اجتماعی منتشر شده که مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

زن چینی ادعا کرده که زنی با همسرش ارتباط داشته، بنابراین وی را به کمک دوستان اش وسط خیابان مورد ضرب و شتم قرار داد. بر اساس گزارش ها این حادثه در "آن هوئی" واقع در شرق چین در حلقه ای از گروه زنان و تماشاچیان رخ داده است. در این ویدئو تکان دهنده گروهی از زنان، زن دیگری را به اتهام دیده شدن با همسر یکی از این خانم ها مورد ضرب و جرح قرار دادند. همسر این مرد که به شدت عصبانی است موهای این زن را می کشد و لباس های این زن را در ملاعا درمی آورد.

فیلم/ برهنه کردند دختر جوان از سوی چند زن در خیابان!

زنی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود سعی داشت با لباس اش بخش عریان بدن خود را پوشش دهد که به وی این اجازه هم داده نمی شود. دیگران که نیز نظاره گر این صحنه هستند سعی در متوقف کردن این اقدام هم نمی کنند. زنی که این خانم را با همسرش دیده از قربانی مدام می پرسد؟ مرا نمی شناسی؟! تا زمان اتمام ویدئو زنان دیگر بر سر قربانی فریاد می زنند. انتشار این ویدئو در رسانه های اجتماعی بازخورد فراوانی داشته و برخی از کاربران معتقد بودند اقدام این گروه از زنان اشتباه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied