شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ

کمتر خرج کن، بیشتر سفر کن، ثروتمندتر شو!

تنها چیزی که مهم است، سفر کردن است. سفر کردن تنها چیزی است که هر چه بیشتر برای آن خرج کنید، ثروتمندتر خواهید شد!

برخی از ما سفر می‌کنیم تا آب و هوایی عوض کنیم، برخی دیگر می‌خواهیم چند روزی را دور از محیط کار و زندگی‌‍مان تنها به استراحت بپردازیم؛ عده ای هم در میانمان وجود دارند که هدفشان از سفر، تنها گرفتن سلفی است! اعتقاد اولیه ما این است که فرقی نمی‌کند هدفتان از مسافرت چه باشد؛ تنها چیزی که مهم است، سفر کردن است. سفر کردن تنها چیزی است که هر چه بیشتر برای آن خرج کنید، ثروتمندتر خواهید شد!

شاید بپرسید چطور؟ جواب واضح است. وقتی در سفر هستید تنها طی چند روز شرایطی متفاوت از زندگی روزمره‌تان را تجربه خواهید کرد؛ شرایطی که شاید در حالت عادی برای مواجه شدن با تمام آنها به چند سال زمان نیاز باشد. همانطور که می‌دانید قرار گرفتن در شرایط گوناگون ما را پخته تر می‌کند در نتیجه هنگام برخورد با شرایط نامساعد در زندگی، هوشمندانه‌تر عمل می‌نماییم و این تجارب، خود، نهایت ثروت است.

بسیار‌خب پس حال خرج کنیم تا ثروتمند شویم؟! بله، خرج کنید اما با برنامه! قاصدک24 به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه‌ها سفر نمایید. سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک24، یکی از موتورهای جستجوی حرفه‌ای در این زمینه است که با تجمیع کلیه بلیط‌های هواپیمای موجود در مسیر درخواستی شما، علاوه بر صرفه جویی در زمان، شما را در انتخاب بهترین بلیط هواپیمای متناسب با بودجه تان یاری خواهد نمود.

در این سامانه شما می توانید با انتخاب نوع بلیط ‌تان (بلیط سیستمی یا چارتری در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی) در فیلتر‌های تعبیه شده در سیستم، مناسب ترین بلیط هواپیما خارجی یا داخلی را با کمترین هزینه ی ممکن خریداری نمایید و به این ترتیب هم از مراجعه ی حضوری به دفاتر خدمات مسافرتی خلاص شده‌اید، هم امکان مشاهده و مقایسه ی مجموعه ای کامل از بلیط ها در کمترین زمان برایتان مهیا شده است و هم کمتر هزینه کرده اید.

این سامانه همچنین با در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارشناسان فروش، در صورت بروز هرگونه مشکلی در مراحل خرید، پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود. کنسلی و استرداد بلیط هواپیما نیز به صورت آنی و با کسر جریمه ی مرتبط با شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیط های چارتری ممکن خواهد بود و از این رو شما قادر به طی تمامی مراحل خرید یا استرداد، در یک سامانه هستید.

بدین ترتیب برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای خود از نوع چارتر یا سیتمی، تنها کافیست با در اختیار داشتن مشخصات فردی، یک آدرس پست الکترونیکی (ایمیل)، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن، به سایت این سامانه در اینجا مراجعه نمایید و با انتخاب تاریخ سفر و مبدا و مقصد مورد نظرتان از فیلد مربوطه و طی باقی مراحل خرید، در سریعترین زمان ممکن بلیط خود را خریداری و آن را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید.

جالب است بدانید قاصدک 24 تنها یک سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیست چرا که هدف ما از راه اندازی این سامانه، همراهی شما در تمامی مراحل یک سفر است. با قاصدک24 علاوه بر راحتی و سرعت در خرید آنلاین بلیط هواپیما، می توانید از تازه ترین اخبار و وقایع دنیای گردشگری و سفر با هواپیما نیز مطلع شوید و بدین ترتیب با آگاهی کامل و شناخت از مقصدتان، سفری خاطره انگیز و به یادماندنی را برای خانواده و همراهان خود رقم بزنید.

خرید غیر‌حضوری، امکان مقایسه و خرید ارزانترین بلیط ها در مسیرهای پرتردد هوایی، پشتیبانی تمام وقت در هفت روز هفته و ده‌ها مزایای دیگر در سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک24 است. هنوز هم برای ثروتمند شدن تردید دارید؟!

منبع: شما نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied