شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون آموزش مجلس

آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر گزارش تنبیه‌بدنی برخی دانش‌آموزان را به مجلس ارائه دهد

عضو کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر با رفتارهای غیر قابل دفاع برخی معلمان برخورد جدی و قانونی کند، گفت: باید این وزارتخانه گزارشی در این خصوص به مجلس ارائه دهد.

آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر گزارش تنبیه‌بدنی برخی دانش‌آموزان را به مجلس ارائه دهد
به گزارش شمانیوز:این روزها اخبار ناخوشایند تنبیه‌بدنی بعضی دانش‌آموزان توسط برخی معلمان، نگرانی‌هایی را در بین والدین و دانش‌آموزان ایجاد کرده است.

امروز نیز خبری در رسانه‌ها منتشر شد تنبیه معلم در رودبار کرمان باعث شد مداد به سر دانش‌آموزی فرو رود که بلافاصله دانش‌آموز به مرکزدرمانی منتقل شده و مداد از سر وی خارج شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص «تنبیه بعضی دانش‌آموزان توسط برخی معلمان و بازتاب نامطلوب آن در میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش باید هرچه سریع تر با این‌گونه خلاف‌ها و رفتارهای غیر قابل دفاع برخورد جدی و قانونی کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد تا به این اقدامات دست نزنند.

وی تأکید کرد: اگر معلمی مشکلات روحی و روانی دارد، نباید سر کلاس درس برود و از وزارت آموزش و پرورش خواهش می‌کنم هرچه سریعتر گزارشی از نحوه این برخوردها به مجلس ارائه دهد./فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied