شمانیوز
شما نیوز

آبگرفتگی چادرها و سرما مشکل زلزله‌زدگان کرمانشاه

بارش شدید باران همراه با رعد و برق که از 2 روز گذشته در مناطق غربی استان کرمانشاه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، زلزله زدگان شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب را با 2 مشکل عمده آب گرفتگی چادرها و همچنین نفوذ سرما مواجه کرده است.

آبگرفتگی چادرها و سرما مشکل زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش شما نیوز ، بارش باران در 48 ساعت گذشته در قصرشیرین و سرپل ذهاب، ساکنان زلزله زده این 2 شهرستان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است. شب گذشته با شدت گرفتن بارش ها، شاهد نفوذ باران به داخل برخی چادرهای زلزله زدگان بودیم که این امر مشکلاتی را برای مردم این مناطق ایجاد کرد.

بارش ها به گونه ای بود که بسیاری از پتوها، موکت و وسایلی که زلزله زدگان در داخل چادرها برای در امان ماندن از سرما استفاده می کردند، دچار آب گرفتگی شد. شب گذشته بسیاری از زلزله زدگان در زیر باران توام با رعد و برق شدید به هدایت آب هایی که به داخل چادرها نفوذ کرده بود، مشغول شدند.

شب گذشته علاوه بر پس لرزه هایی که در مناطق زلزله خیز قصرشیرین و سرپل ذهاب احساس می شد، باران، رعد و برق شدید و سرما نیز فرصت استراحت حتی برای مدتی کوتاه را از زلزله زدگان این منطقه که در چادرها مستقر بودند، گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied