شمانیوز
شما نیوز

متهم: همسرم خودش را به پایین پرتاب کرد! +عکس

مردی که متهم است همسرش را در درگیری از طبقه چهارم خانه‌شان به پایین پرتاب کرده در بازجویی‌ها مدعی شد که …

متهم: همسرم خودش را به پایین پرتاب کرد! +عکس

به گزارش شما نیوز ، مردی که متهم است همسرش را در درگیری از طبقه چهارم خانه‌شان به پایین پرتاب کرد، در بازجویی‌ها مدعی شد که همسرش خودش به زندگی‌اش پایان داده است.

عصر روز سی‌ام آبان ماه امسال قاضی منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد از مرگ مشکوک زن جوانی با خبروهمراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

بررسی‌های تیم‌جنایی نشان داد ساعتی قبل زن ۲۲‌ساله‌ای به نام آهو از طبقه چهارم خانه‌شان به طرز مرموزی به پایین سقوط می‌کند وبه بیمارستان منتقل می‌شود. همچنین مشخص شد آهو قبل از فوت به مأموران گفته است که شوهرش پس از درگیری او را به پایین انداخته‌ است.

بدین ترتیب مأموران پلیس به دستور بازپرس شوهر زن فوت شده را به عنوان متهم بازداشت کردند.

متهم برای بازجویی به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی با انکار جرم خود گفت: آهو در حالی که فرزند شش‌ساله داشت، مدتی قبل از شوهر قبلی‌اش به خاطر اختلاف جدا شده بود. شش‌ماه قبل با هم ازدواج کردیم. او فرزندش را خیلی دوست داشت، به همین خاطر عکس او را در پس‌زمینه تلفن همراهش گذاشته بود. روز حادثه او دائم به‌ پس‌زمینه تلفن همراهش خیره شده بود، تا اینکه به او اعتراض کردم. آهو وقتی با اعتراض من روبه‌رو شد خیلی ناراحت شد و به طرف پنجره رفت، تا خودش را به پایین پرتاب کند. من که باور نداشتم، اما مادرم مانع او شد که ناگهان آهو خودش را به پایین انداخت.

تحقیقات درباره این حادثه به دستور قاضی منافی آذر ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied