شمانیوز
شما نیوز

رضا ضراب به اقدام شوم با هم سلولیش متهم شد

یک هم‌سلولی سابق رضا ضراب، بازرگان ایرانی-ترکیه‌ای زندانی در آمریکا، با ثبت شکایتی در دادگاهی در نیویورک او را به تجاوز و آزار جنسی متهم کرده است.

رضا ضراب به اقدام شوم با هم سلولیش متهم شد

به گزارش شما نیوز ، یک هم‌سلولی سابق رضا ضراب، بازرگان ایرانی-ترکیه‌ای زندانی در آمریکا، با ثبت شکایتی در دادگاهی در نیویورک او را به تجاوز و آزار جنسی متهم کرده است.

هم‌سلولی سابق رضا ضراب ادعا کرده است که آقای ضراب بین نوامبر ۲۰۱۶ و مارس ۲۰۱۷ (آبان تا اسفند سال گذشته) در زندان منتهن، که هر دوی آنها در آن نگهداری می‌شدند، به او تجاوز کرده است. او همچنین آقای ضراب را انجام به چند مورد آزار جنسی دیگر نیز متهم کرده است.

رضا ضراب با اعتراف به همکاری در دور زدن تحریم‌های ایران، با دادستانان آمریکایی همکاری می‌کند و در روزهای اخیر در این زمینه شهادت داده است.

ضراب علاوه بر اعتراف به پول‌شویی، دور زدن تحریم‌ها و پرداخت رشوه به مقام‌هایی در ترکیه، اعتراف کرده است که در مدت بازداشتش در آمریکا به یک زندانبان آمریکایی ۴۵ هزار دلار رشوه داده تا مشروبات الکلی بگیرد و از موبایل این زندانبان استفاده کند.

در شکایت‌نامه‌ای که درباره اتهام جدید تجاوز ثبت شده آمده است آقای ضراب پس از شکایت هم‌سلولی‌اش به محل دیگری منتقل شده است. شاکی هم هنوز در زندانی در آمریکا به سر می‌برد.

شاکی مردی ۶۲ ساله و اهل ساحل عاج است و در انتظار حکم محکومیتش در پرونده‌ای دیگر است.

شکایت‌نامه او می‌گوید که رضا ضراب ابتدا در زندان با او دوست شده و پس از جلب اعتمادش به او تجاوز کرده و سپس با تهدید باعث شده که او به سرعت موارد تجاوز و آزار ادعایی را به مقام‌های زندان گزارش نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied