شمانیوز
شما نیوز

حمله پسر 20 ساله ساعت 11 شب در کوچه خلوت به پسر 12 ساله + عکس

پسر ۲۰ساله در ساعت ۲۳شب هنگام حال پرسه زنی در کوچه های بلوار امامیه قاسم آباد مشهد به پسر بچه ۱۲ساله حمله ور شد.

حمله پسر 20 ساله ساعت 11 شب در کوچه خلوت به پسر 12 ساله + عکس

به گزارش شما نیوز ، پسر ۲۰ساله در ساعت ۲۳شب هنگام حال پرسه زنی در کوچه های بلوار امامیه قاسم آباد مشهد به پسر بچه ۱۲ساله حمله ور شد تا از او زورگیری کند. اما سارق خیابانی نمی دانست که اهالی این کوچه هوشیارند و راه فرارش را سد می کنند.

سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس مشهد گفت:شهروندان وظیفه شناس با بستن راه فرار متهم موضوع را به فوریت های پلیسی ۱۱۰اعلام کردند.

وی افزود: تیم دایره تجسس کلانتری قاسم آباد که در همان نزدیکی در حال گشت زنی بود بلافاصله وارد عمل شده و متهم دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ بوستانی گفت:پدر این پسر بچه در تحقیقات اولیه به ماموران تجسس کلانتری قاسم آباد اظهار داشت ساعت نزدیک ۱۱شب بود که پسرم برای خرید از مغازه سرکوچه بیرون فرستادم. ناگهان متوجه سر و صدای همسایه ها شدم.

همراه پسر دیگرم از خانه بیرون آمدیم که فهمیدیم این پسر جوان(اشاره به متهم ) با حمله به فرزندم قصد زورگیری از او داشته است.

سرهنگ بوستانی با اشاره به این که سارق خیابانی به مراجع قضایی معرفی شده و تحقیقات برای کشف دیگر سرقت های انجام شده توسط او ادامه دارد گفت:به شهروندان عزیز توصیه می کنیم کودکان و.فرزندان کم سن و سال خود را در ساعات خلوت و به خصوص شب ها برای خرید به تنهایی از خانه بیرون نفرستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied