شمانیوز
شما نیوز

دستگیری سارقی برای یازدهمین بار!

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی سیم از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل برای یازدهمین بار خبر داد.

به گزارش شمانیوز، سرهنگ محمد حسین امینی دراین باره گفت: صبح امروز ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود متوجه رفتار فردی شدند که از دیوار ساختمان وارد حیاط یک خانه شد که بلافاصله اقدامات لازم برای بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی ماموران در این خصوص اظهارکرد: در بررسی ماموران مشخص شد که سارق تعدادی از وسایل منزل صاحب خانه را در حیاط ساختمان جمع آوری کرده و به دنبال خارج کردن آن است که ماموران با اخذ مجوزهای لازم وارد عمل شدند.

رییس کلانتری ۱۵۹ بی سیم اضافه کرد: متهم به محض مشاهده ماموران، قصد فرار از محل را داشت که با عکس العمل سریع پلیس مواجه شده و ماموران موفق شدند این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

امینی با اشاره به بررسی سوابق فرد دستگیر شده گفت: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که سارق تاکنون ۱۰ بار به اتهام ارتکاب جرائم مختلف دستگیر شده است و این بار نیز برای یازدهمین بار دستگیر شده است.

به گفته وی متهم دستگیر شده پس از اقرار به بزه انتسابی و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده و از آنجا با قرار یک میلیارد ریالی به زندان برده شد.

ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied