شمانیوز
شما نیوز

معامله رأی در صحن شورای شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران در ادامه جلسه امروز به بررسی یکی از مواد لایحه برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران پرداختند که در ادامه بررسی این ماده حواشی در بین ۴ نفر از اعضای شورای شهر تهران بوجود آورد.

معامله رأی در صحن شورای شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران در جریان یکصدوپانزدهمین جلسه شورای شهر تهران ادامه بررسی مواد لایحه برنامه 5 ساله سوم شهر تهران را در دستور کار قرار دادند و بررسی ماده 54 این لایحه، به بروز برخی حواشی در صحن شورای شهر تهران منجر شد.

معامله رأی در صحن شورای شهر تهران

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که این روزها انتقادات زیادی نسبت به اخبار حوزه معاونتش در رسانه‌ها مطرح است، با حضور در صحن شورای شهر تهران پشت تریبون قرار گرفت و پیش از ارائه صحبت‌هایش، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران خطاب به او گفت نیازی نیست راجع به دوچرخه و فیلتر صحبت کنید.

در ادامه جلسه افشین حبیب‌زاده عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران پیشنهادی را برای اضافه شدن در ماده 54 داد و بیان کرد: در این ماده، باید بندی اضافه شود که شبکه معابری شهر تهران مطابق برنامه 5 ساله دوم تکمیل شود که این پیشنهاد مورد واکنش پورسیدآقایی قرار گرفت و وی در پشت تریبون بیان کرد این موضوع خلاف تبصره و بندهای لایحه برنامه 5 ساله سوم شهر تهران است و در واقع آوردن این پیشنهاد یعنی بازگشت به گذشته.

این پیشنهاد در حالی از سوی حبیب‌زاده مطرح شد که 3 نفر از اعضای شورای شهر تهران از جمله علی اعطا، حجت نظری و ابراهیم امینی که پشت سر حبیب‌زاده نشسته بودند اعلام کردند که ما به این پیشنهاد شما رای خواهیم داد.

این حرف 3 نفر از اعضای شورای شهر تهران مورد واکنش ناهید خداکرمی دیگر عضو شورای شهر تهران قرار گرفت و وی خطاب به 3 نفر از اعضای شورای شهر تهران گفت: مگر اینجا معامله رای است؟

به گزارش تسنیم، در ادامه اعضای شورای شهر تهران به پیشنهاد مطرح شده از سوی حبیب‌زاده رای منفی دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied