شمانیوز
شما نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد.

پیش بینی اب و هوا در پایان هفته

سازمان هواشناسی اعلام کرد: اواخر وقت فردا سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که به تدریج طی روز جمعه و شنبه سراسر کشور را فرا خواهد گرفت.

پیش بینی اب و هوا در پایان هفته
مهر نوشت : اواخر وقت فردا یک سامانه بارشی از غرب و شمالغرب کشور وارد می‌شود که سبب ابرناکی، بارش پراکنده برف و باران در شمال غرب و غرب خواهد شد. احد وظیفه افزود: روز جمعه با تقویت این سامانه، گستره بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده به دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، غرب سواحل خزر و بخش‌هایی از جنوب، شرق و مرکز کشیده شده و سبب بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف خواهد شد.
پیش بینی ابو هوا در پایان هفته
به گفته وی، شدت بارش روز جمعه در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، شمال زنجان، نیمه غربی کردستان و کرمانشاه، برخی نقاط ایلام، شمال شرق خوزستان، استان کهکیلویه و بویراحمد و شمال فارس پیش بینی شده است؛ و همچنین روز جمعه غرب خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.
پیش بینی ابو هوا در پایان هفته
هوای پایتخت روز پنجشنبه صاف، همراه با غبار محلی، در اواخر وقت افزایش ابر و روز جمعه نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و در بعضی ساعات بارش باران پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت در این دو روز به ترتیب ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied