شمانیوز
شما نیوز

آنچه که ما در پلدختر می‌بینیم یک حماسه، ایثار و جهاد است

یادداشت وارده/ حاج حسین یکتا

آنچه که ما در پلدختر می‌بینیم یک حماسه، ایثار و جهاد است
شاید شهر پلدختر را مانند روز‌های جنگ و جبهه و بمباران می‌بینیم، اما امروز می‌بینیم که نیرو‌های جهادی خودجوش مومن انقلابی، بسیجی ارتشی، سپاهی، هلال احمری و مجموعه‌ای که ما با جمع شدیم و تحت عنوان امام رضایی‌ها اینجا آمدیم، همه با هم جمع شدند غم و غصه را از دل مردم بیرون ببرند.
آنچه که ما در پلدختر می‌بینیم یک حماسه، ایثار و جهاد است آنچه که ما در پلدختر می‌بینیم پلی به سمت خوبی ها، پلی به سمت خدا و خیر و آخرت است. امروز ما اینجا پلی به سمت زیبایی‌های ایثار و جهاد و شهادت زمان جنگ می‌بینیم. امروز خاطرات زمان جنگ و آن همدلی و یک رنگی‌ها برای ما تداعی می‌شود؛ آن روز‌ها همه لباس‌ها خاکی بودند امروز همه گِلی هستند و یکرنگ شدند در این خیابان‌های پر از گِل و لای پلدختر را می‌بینیم.
آنچه که ما در پلدختر می‌بینیم یک حماسه، ایثار و جهاد است امروز پلدختر عرصه ظهور و بروز همه عواطف خوب زیبای ایرانی هاست؛ امروز می‌بینیم کرد و ترک و لر و عرب از سراسر کشور همه دور هم جمع شدند تا غمی از دل آن لر غیور شجاع صبور لرستانی پلدختری و شهر معمولان و روستا‌های اطراف ببرند. امروز در کنار زاگرس ما کوه‌هایی می‌بینیم که چنان قدم محکم به زمین می‌گذارند که این قدم‌ها نتیجه ایمان و اراده و عشق و علاقه به این کشور به این میهن به این ایمان به خدا و اطاعت، ولی امر خداست. همه نیرو‌های جهادی در تلاشند که در مرحله اول گل و لای را از خانه‌ها خارج کرده و خیابان‌ها و معابر را تمیز کنند تا ان شا الله به کمک خیرین خیریه‌ها یا با خرده پول‌های کوچک همه مردم ایران کار‌های بزرگ انجام شود و به ساخت و ساز پلدختر کمک کنیم.
آنچه که ما در پلدختر می‌بینیم یک حماسه، ایثار و جهاد است تیم امام رضایی‌ها پس از حضور قوی خود در استان گلستان ستاد خود را در استان لرستان هم در شهر پلدختر به پا کردند و با شعار "آمده ایم در کنارت بمانیم هموطن" یا با همان شعار که در گلستان گفتیم که "کنارتیم هموطن" آمده ایم که کمک کنیم. امام رضایی‌ها در اینجا مشغول سه فعالیت هستند:
*اول: سازماندهی افراد و عناصری که چه به صورت عمومی یا تخصصی قصد خدمت دارند. *دوم: سازماندهی اقلام و اجناسی که مردم ارسال می‌کنند که ما با یک شبکه دقیق مویرگی به نیازمند واقعی در نقاطی که مورد مصرف است می‌رسانیم.
آنچه که ما در پلدختر می‌بینیم یک حماسه، ایثار و جهاد است *سوم: سازماندهی ارقام و نقدینگی که مردم دوست دارند ارسال کنند که ما اینجا با شاره حساب *۷۸۰*۸۸۸# در حال سازماندهی نقدینگی مردم هستیم و شعارمان این است که ۸۰ میلیون ایرانی به مدت ۱۰ ماه در دهم هر ماه اگر ۱۰ هزار تومن کمک کنند برای استان گلستان، لرستان و خوزستان؛ می‌شود هزار میلیارد تومان پول که می‌شود با پول‌های کوچک کار‌های بزرگ کرد. دعوت می‌کنیم از همه متوکلین و متمولین از همه آن‌هایی که دستشان به دهانشان می‌رسد در این روز‌های گرفتاری مردم در کنار مردم باشند. خدا به مالشان برکت و به کارشان عزت می‌دهد و ما امام رضایی‌ها ان شالله امین و معتمد شما آمده ایم که بمانیم تا این منطقه را از گل و لای تمیز کرده و آب در خوزستان و گلستان فروکش کند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied