شمانیوز
شما نیوز

اخطاریه هواشناسی / هشدار وقوع سیل در نیمه شرقی و جنوب کشور

سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای اعلام کرد: بارش باران گاهی با رگبار ورعدوبرق و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها طی روز‌های شنبه و یکشنبه در نیمه شرقی کشور پیش بینی می‌شود.

اخطاریه هواشناسی / هشدار وقوع سیل در نیمه شرقی و جنوب کشور
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای اعلام کرده امروز و فردا در نیمه شرقی کشور احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق، آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن مسیل‌ها پیش‌بینی شده است.
اخطاریه هواشناسی / هشدار وقوع سیل در نیمه شرقی و جنوب کشور بر این اساس این وضعیت امروز شنبه جنوب بوشهر، جنوب فارس از اوایل شب هرمزگان، جنوب کرمان و بتدریج اواخروقت جنوب سیستان وبلوچستان و فردا یکشنبه در نیمه شرقی هرمزگان، جنوب شرق کرمان، جنوب سیستان وبلوچستان و با شدت کمتر خراسان جنوبی و خراسان رضوی پیش‌بینی شده است. انتظار می‌رود این سامانه بارشی بتدریج تا اواسط روز دوشنبه از نوار شرقی کشور خارج شود. با توجه به پیش بینی بارش شدید و رگبار ی، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها، طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق یاد شده وجود دارد ازاین رو به هموطنان گرامی و سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط توصیه می‌شود، تمهیدات لازم را جهت کاهش خسارات احتمالی به عمل آورند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied