شمانیوز
شما نیوز

القاصی‌مهر دادستان تهران شد +سوابق

رئیس کل دادگستری استان فارس به عنوان دادستان تهران انتخاب شد.

القاصی‌مهر دادستان تهران شد +سوابق
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه نشست مسئولان عالی قضائی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در سومین سفر استانی، روز چهارشنبه هفته جاری به همراه مسئولان عالی قضائی به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند، اظهار کرد: مشکلات قضائی این استان در جریان سفر حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در جلسات فشرده‌ای که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، درخصوص مشکلات و مسائل قضائی سیستان و بلوچستان تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
القاصی‌مهر دادستان تهران شد +سوابق سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به انتصابات جدید در دستگاه قضائی نیز گفت: حجت‌الاسلام مصدق معاون اول سابق دادستان کل کشور به سمت معاونت حقوقی قوه قضائیه منصوب شد؛ همچنین ذبیح‌الله خداییان معاون حقوقی سابق قوه قضائیه به سمت معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد؛ از طرفی احمد تویسرکانی ریاست سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز مشاور ریاست قوه قضائیه شد. وی با اشاره به سایر انتصابات در دستگاه قضائی اظهار کرد: آقای القاصی‌مهر رئیس کل سابق دادگستری استان فارس که سابقه دادستانی مرکز استان را نیز دارد، به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب تهران منصوب شد و آقای جعفری دولت آبادی که ۱۰ سال در شرایط سخت به‌صورت مداوم دادستان تهران بود، به‌عنوان مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات معرفی شد. اسماعیلی گفت: حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی معاون قضائی دادگستری استان فارس نیز جایگزین آقای القاصی مهر در سمت ریاست کل دادگستری استان فارس شد. سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: در مورد همه این عزیزان طی همین هفته و هفته آتی مراسم تکریم و معارفه برگزار خواهد شد.
به گزارش شمانیوز : «علی القاصی مهر» دادستان جدید عمومی و انقلاب تهران در دستگاه قضایی، سمت‌های مختلفی اعم از دادستانی شیراز، رییس دادگستری استان فارس و... برعهده داشته است.
علی القاصی مهر در رزومه کاری خود در دستگاه قضایی سمت‌های مختلفی را برعهده داشته است. او در آبان ماه سال ۹۰ به عنوان دادستان شیراز منصوب شد. پس از آن در تاریخ ۱۲ شهریور ماه سال ۹۳ به عنوان رئیس کل جدید دادگستری فارس فعالیت خود را تا به امروز در این سمت ادامه داد. اینک نیز به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب تهران به فعالیت در دستگاه قضایی ادامه خواهد داد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied