شمانیوز
شما نیوز

ورود زنان به ورزشگاه بزودی ازاد می شود + جزئیات

سخنگوی دولت گفت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است.

ورود زنان به ورزشگاه بزودی ازاد می شود + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا: سخنگوی دولت گفت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است.

 

 علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سئوالی اعلام کرد: موضوع مرحومه سحر و حضور زنان در ورزشگاه‌ یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت ها را نداشته باشد.

شرایط به سمتی پیش می رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند

وی افزود: خانم‌ها هم می‌توانند در همه بازی‌های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی ها رفع شود.

ابعاد موضوع خودسوزی یکی از هواداران فوتبال بررسی می‌شود

سخنگوی دولت در مورد خودسوزی یکی از هواداران فوتبال، گفت: گزارش‌هایی تهیه می‌شود و ابعاد موضوع بررسی می شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره شبنم نعمت زاده، اظهار کرد: اطلاعات من این است که وی بدهکاری در حوزه دارو دارد و اطلاعات بیشتر ندارم. امیدوارم قوه قضائیه اطلاعات بیشتری دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • دختر ایران

    مشکل زنان این مملکت همین استادیوم نرفتنشون بود که اونم داره حل میشه.واقعا خنده داره ....