شمانیوز
شما نیوز

تجاوز به دختر دانشجو در ماشین و فیلم برداریی در تهران توسط راننده تاکسی + جزئیات

دختر دانشجویی که سوار خودرو پراید شده بود در میانه راه متوجه رفتار مشکوک پسر جوان راننده شد و نیت شیطانی وی را فهمید اما دیگر دیر شده بود.

تجاوز به دختر دانشجو در ماشین و فیلم برداریی در تهران توسط راننده تاکسی + جزئیات

سایت پارس ناز نوشت: راننده پراید که درلباس مسافربر، دختران جوان را سوار خودروکرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با ردیابی‌های ویژه پلیسی شناسایی و دستگیرشد.

 

اخبار داغ:

 

صبا کمالی ازدواج کرد + بیوگرافی و تصاویر

 

 

خبرفوری :

پژمان بازغی فوت کرد ! + فیلم و علت مرگ

 

این درحالی است که پسر تبهکار از گوشی تلفن قربانیانش عکس‌های شخصی آنها را به گوشی خودش می‌فرستاد تا وانمود کند آنها با میل خود همراهش شده‌اند.این تبهکار زمانی به دام افتاد که دختر جوان دانشجو، برای رهایی از کابوس‌های شبانه به دادسرای جنایی تهران رفت وشکایت کرد.

شاکی زمانی که در مقابل بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران ایستاد، گفت: «چند روز قبل، درخیابان منتظر تاکسی بودم تا به دانشگاه بروم که خودروی پراید سیاه با شیشه‌های دودی در مقابلم نگه داشت. با این تصور که مسافرکش است، سوار شدم. اما او در بین راه ناگهان تغییر مسیر داد و درمحلی خلوت و با تهدید

چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. پسر جوان گوشی تلفن همراهم را با تهدید گرفت و عکس‌های شخصی‌ام را از طریق تلگرام برای خودش فرستاد و چند پیامک نیز از گوشی تلفن همراه من برای خودش ارسال کرد. بعدهم با تهدید گفت: «اگر شکایت کنی دستت به جایی بند نخواهد بود. چون که همه چیزنشان می‌دهد با میل خودت با من بوده‌ای. »

و… حرف‌های او باعث شد تا از شکایت منصرف شوم. اما کابوس‌های آن روز تمامی نداشت. حتی برای رهایی از لحظه‌های پراسترس دست به خودکشی زدم که موفق نشدم. درنهایت وقتی دیدم نمی‌توانم با موضوع کنار بیایم، تصمیم گرفتم شکایت کنم.به‌دنبال شکایت دختر جوان، و با دستور بازپرس آرش سیفی،

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شده و پس از ردیابی‌های پلیسی موفق به دستگیری متهم 24 ساله شدند که در زمینه نصب دوربین‌های مداربسته فعالیت داشت.تحقیقات در این باره ادامه داشت که دختر دیگری به دادسرا رفت و از راننده پراید شیشه دودی شکایت کرد که با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرارش داده بود.

 

اخبار داغ:

 

صبا کمالی ازدواج کرد + بیوگرافی و تصاویر

 

 

 

باتوجه به اینکه شگرد این تبهکارمشابه بود، این احتمال مطرح شد که هر دو دختر، قربانی نقشه شوم یک نفر شده باشند.پسر جوان زمانی که برای چندمین بار به دادسرا منتقل شده بود ادعا کرد، دختر جوان با میل خودش با او ارتباط برقرار کرده است.به‌دنبال این ادعا، بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. از سوی دیگر با توجه به تحقیقات صورت گرفته، اظهارات متهم رد شد چراکه هر دو قربانی او را شناسایی کردند.

 به گزارش پارس ناز بدین‌ترتیب بازپرس جنایی، باتوجه به اینکه احتمال می‌رود، راننده شیطان صفت مرتکب جنایت‌های سیاه دیگری شده باشد، از زنان و دخترانی که دردام این شیطان صفت افتاده‌اند خواست برای اعلام و پیگیری شکایت به اداره شانزده پلیس آگاهی تهران -واقع درخیابان وحدت اسلامی- مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۰۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    باید از ترسی دوری کرد این ادمهای پست از ترس مردم استفاده میکنند تا ترس هست این افراد پلید هم هستند با دیدن هرتخلف کوچک باید فورا به پلیس مراجعه کرد حتا اگر به صحبتهای شما توجه نشود بی تفاوتی باعث جری شدن این آدمها میشود

  • ناشناس

    باید اعدام شوند این دستہ

  • رش

    پدر و مادرش که چنین بچه ای تربیت کردن.

  • ناشناس

    دخترای‌زمانه‌حرف‌راست‌نمی‌گوید‌.وقتی‌به‌‌بمبس‌رسید‌‌می‌گه‌ضور‌‌کرده