شمانیوز
شما نیوز

مشاوران املاک در شیراز ۴۰ میلیارد کلاهبرداری کردند

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری باند ۳ نفره کلاهبرداران مشاور املاک با ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

مشاوران املاک در شیراز ۴۰ میلیارد کلاهبرداری کردند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در این باره گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر از سوی 3 نفر از مشاوران املاک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با آغاز تحقیقات مطلع شدند باند 3 نفره مشاوران املاک در یکی از محله‌های شیراز با شیوه‌هایی متقلبانه از جمله فروش زمین، خانه، مغازه و امتیاز مشارکت در پروژه‌های انبوه سازی به صورت همزمان به چندین نفر،  دریافت وجه به بهانه تسریع در صدور پروانه ساختمانی، اخذ مبالغ قابل توجه از مراجعان برای کمیسیون‌های تخلفاتی ساخت‌وساز‌های غیر‌مجاز و فروش سفته‌ها و خرج چک‌های مراجعان که به صورت امانی نزد آنها بوده است مبلغ 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری و تلاش شبانه روزی موفق شدند باند 3 نفره کلاهبرداران را در حالی که در مخفیگاهشان بودند در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به 40 میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کردند گفت: این کلاهبرداران پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied