شمانیوز
شما نیوز

تحلیل ماهانه چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری شهریور ماه 98

گروه تامین سرمایه نوین طی ارائه گزارشی با عنوان " تحلیل ماهانه چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری شهریور ماه 98" به بررسی چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری پرداخته است.

تحلیل ماهانه چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری شهریور ماه 98
به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه نوین؛ علیرغم انتظار افزایش سرعت تغییرات شاخص کل نسبت به شاخص هم وزن و جبران اختلاف 41 درصدی این دو شاخص در مردادماه، متاسفانه با بیش انگاری کسب سود در سهام شرکتهای کوچک و از سویی تشدید تنش های تجاری بین المللی و ابهام در چشم انداز قیمت کالاها و عدم وجود تقاضای محسوس در بورس کالا، شاخص کل در مرداد ماه تنها توانست با رشد 5.2 درصدی به 266.127 واحدی رسیده و با تغییر 19.47 درصدی شاخص هم وزن و رسیدن ان به 72.125 واحد، این اختلاف را اضافه و به حدود 55 درصد برساند. ما انتظار داریم با توجه به تداوم تنش های تجاری بین المللی و از سویی رشد غیرعادی قیمت سهام برخی شرکتهای کوچک بورسی در ماه های گذشته و فاصله 55 درصدی شاخص کل و هم وزن، در شهریور ماه بازار روند متعادلی را با حرکت نقدینگی به سمت سهم های بنیادی طی نماید و شاخص کل بتواند از سطح 285.000 واحد عبور نماید. 

 

گروه تامین سرمایه نوین طی ارائه گزارشی با عنوان " تحلیل ماهانه چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری شهریور ماه 98" به بررسی چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری پرداخته است. لازم به ذکر است که این گزارش توسط واحد تحقیق و توسعه گروه تامین سرمایه نوین گردآوری شده است.

علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک زیر فایل گزارش را دریافت کنند.

تحلیل ماهانه چشم انداز بازارهای سرمایه‌گذاری شهریور ماه 98

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied