شمانیوز
شما نیوز

جزئیات ممنوع التصویری هانیه توسلی و بهرام رادان

روابط عمومی صدا و سیما اصرار دارد که بازیگری از فیلم «ایده اصلی» ممنوع التصویر نیست. «خانه فیلم» هم مواضع شفافی بر اساس شواهد و مدارک بیان کرده است. فکر می‌کنم مخاطبانی که این مدت پیگیر خبرها بودند، بهترین نتیجه گیری را خواهند کرد.

جزئیات ممنوع التصویری هانیه توسلی و بهرام رادان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایلنا:  پخش کننده فیلم «ایده اصلی» می‌گوید در تیزرهای جدید این فیلم تصویر هانیه توسلی پخش می‌شود اما تصویر بهرام رادان حذف شده است.

پیام نیکفرد مدیر روابط عمومی خانه فیلم و پخش کننده فیلم ایده اصلی درباره پخش تصویر هانیه توسلی در تیزرهای پخش شده این فیلم از صدا و سیما گفت: بعد از اعتراض‌هایی که داشتیم، از طرف بازرگانی سازمان صدا و سیما تیزرهای جدیدی این‌بار بدون حضور بهرام رادان را برای پخش خواستند. بعد از خودداری ما از ارسال چنین تیزری، متوجه شدیم دوستان خودشان تیزر جدیدی از فیلم ساخته و بدون تصویر بهرام رادان و نریشن هانیه توسلی در چند نوبت پخش کرده‌اند.

وی ادامه داد: روابط عمومی صدا و سیما اصرار دارد که بازیگری از فیلم «ایده اصلی» ممنوع التصویر نیست. «خانه فیلم» هم مواضع شفافی بر اساس شواهد و مدارک بیان کرده است. فکر می‌کنم مخاطبانی که این مدت پیگیر خبرها بودند، بهترین نتیجه گیری را خواهند کرد.

فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی و با بازی مریلا زارعی ،بهرام رادان،هانیه توسلی،پژمان جمشیدی،مهرداد صدیقیان هم اکنون در حال اکران است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied