شمانیوز
شما نیوز

همه چیز در مورد زندگی شخصی آزاده نامداری +عکس های جدید

آزاده نامداری متولد نهم آذر ماه ۱۳۶۳ در شهر کرمانشاه است. تحصیلاتش را در رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه شهید بهشتی تهران به پایان رسانده است و از همین دانشگاه مدرک کارشناسی گرفته است.

همه چیز در مورد زندگی شخصی آزاده نامداری +عکس های جدید

آزاده نامداری متولد 19 آذر سال 1363 در سنقر است او مجری تلویزیون ایران است. آزاده مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی دارد و به دلیل اجرای برنامه تازه ها در سیمای خانواده معروف شد.

 

شروع در شبکه کرمانشاه

فعالیت هنری اش را در شهر زادگاهش در سن هجده سالگی آغاز کرده است و در شبکه زاگرش که شبکه استانی کرمانشاه است برنامه اجرا می کرده است. با کمک مجری محبوب و مشهور برنامه صبح بخیر ایران ( اقبال واحدی ) در تهران فعالیتش را ادامه می دهد.

 

در تهران با برنامه خط مستقیم از شبکه تهران شروع به فعالیت می کند. در سال ۱۳۸۴ برای برنامه تازه ها تست می دهد و قبول می شود ، ۴ سال به عنوان مجری برنامه تازه ها که یکی از قسمت های برنامه پر بیننده سیمای خانواده بود فعالیت می کند.

 

این برنامه پربیننده باعث به شهرت رسیدن آزاده نامداری می شود. او با حضور در یک برنامه تلویزیونی بنام شب آدینه که متعلق به صدا و سیمای همدان است رکورد آمار پیامک های ارسالی مخاطبین را در شبکه استان همدان شکست.

 

سوتی های آزاده نامداری

دعوت از یک مرد که سه زن داشت در برنامه غیرمنتظره و واژگون شدن میز مجری در اجرای زنده در تلویزیون بسیار مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت و برنامه های شبکه های ماهواره ای هم بارها این سوتی های آزاده نامداری ار سوژه کردند!

 

ممنوع الفعالیت شدن 

در سال 91 در برنامه سال تحویل سال نو در کنار احسان علیخانی برنامه داشت و در همان تعطیلات نوروزی اجرای برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگهان خبر منع فعالیت آزاده نامداری در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی منتشر شد. بعد از نه ماه دوری از تلویزیون نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی دیده شد.

 

تبلیغ پوشش اسلامی و چادر ملی

آزاده نامداری نخستین مجری تلویزیون است که چادر ملی را به تن کرد و آن را مد کرد! او در یک مصاحبه با مجله زندگه ایده آل در سال 94 گفت او برخاسته از خانواده سنتی می باشد و تا هفت نسل قبلش همگی چادر به سر می کردند.

 

ازدوج با فرزاد حسنی و طلاق

خبر ازدواج این زوج برای همه جذاب بود. به همین دلیل چون پیش زمینه ای وجود نداشت همه رسانه ها منفجر شدند. آزاده نامداری و فرزاد حسنی ششم تیرماه ۱۳۹۲ نزد نوه امام راحل عقد کردند و حاج حسن خمینی صیغه عقد را میان این دو جاری کرد.

 

مدت زیادی نگذشت که این زوج متوجه شوند نمی توانند زیر یک سقف زندگی کنند. حدود یک سال بعد در خردادماه ۱۳۹۳ از هم جدا شدند که این خبر به دلیل اینکه این زوج به عنوان زوج نمونه در برخی رسانه ها حضور داشتند همه را شوک زده کرد.

 

اولین کسی که واکنش نشان داد آزاده نامداری بود که در تاریخ بیستم مردادماه ۱۳۹۳ رسما اعلام کرد از همسرش جدا شده است. بعد از این موضوع و جنجال های حول آن آزاده نامداری پس از یک سال با سجاد عبادی ازدواج کرد.

 

7

 

عکس چهره کتک خورده آزاده

آزاده نامداری یک عکس با چشم کبود از خودش منتشر کرد و اعلام کرد که فرزاد حسنی با خشونت با او رفتار کرده است و این دلیل جدایی آنها بوده است.

 

9

 

ازدواج با سجاد عبادی

او هم اکنون با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی ازدواج کرده است. پدر سجاد عبادی رییس سازمان ملی جوانان دولت سید محمد خاتمی بود. در تاریخ مهر سال 94 پستی مبنی بر ازدواج دومش منتشر کرد. این دو در سال 95 صاحب دختری به نام گندم شدند.

 

8

 

عکس بی حجاب آزاده نامداری و فیلم های لو رفته

در تاریخ مرداد 96 فیلم و عکس هایی از آزاده نامداری بدون داشتن پوشش حجاب در یک مکان عمومی که پارکی در یکی از شهرهای سوئیس بود منتشر شد. انتشار این تصاویر بازتاب های زیادی در سطح فضای مجاری داشت. خیلی از کاربران او را به ریاکاری و دورو بودن متهم کردند. این اتهام به این دلیل مطرح شد که او در برنامه های تلویزیونی و مصاحبه هایش همیشه به عنوان چهره ای شناخته می شد که حجاب کامل دارد و برای آن هم تبلیغ می کند. گروهی دیگر انتشار این تصاویر را «نقض حریم خصوصی» خواندند و انتشار عمومی آن را «غیرقانونی» یا «غیراخلاقی» دانستند.

 

او در تاریخ 2 مرداد سال 96 در یک پیام ویدیویی نسبت به انتشار این عکس و فیلم واکنش نشان داد و گفت که در مکانی سرسبز بوده که محارم او حضور داشتند.

 

2

 

سایر فعالیت‌های آزاده نامداری

- اجرای برنامه تازه‌ها شبکه یک

- اجرای برنامه غیرمنتظره شبکه دو

- اجرای برنامه جمع ما شبکه دو

- اجرای برنامه زنده رود شبکه اصفهان

- اجرای برنامه رادیو هفت شبکه آموزش

- اجرای برنامه ورزش امروز

- اجرای برنامه نوروزی شبکه دو (سه سال متوالی)

- اجرای برنامه شاخه طوبی شبکه سه

- اجرای برنامه یک برش زندگی شبکه دو

- اجرای برنامه صبحی دیگر شبکه آموزش

- اجرای برنامه شب نشینی شبکه جام جم

- اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم

- اجرای مراسم خیریه کودکان نقص ایمنی

- اجرای مراسم جشن نفس

- حضور در مستند تلویزیونی جشنواره زمستانی همدان با بازی شقایق دهقان، فلور نظری و مهران رجبی

- اجرای مراسم اختتامیه جشنواره زمستانی همدان

- مجری و منتقد جلسه نقد و بررسی فیلم ترانه شرقی در دانشگاه آزاد همدان با حضور احسان صدیقی کارگردان، کریم اکبری مبارکه بازیگر و علی وزینی منتقد

- اجرای مراسم افتتاحیه و اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک در همدان (۱۶ الی ۲۰ مهرماه ۱۳۸۹)

- اجرای جشنواره فیلم صد ثانیه (اسفند ۱۳۸۹)

- اجرای نقد و بررسی فیلم سینمایی هیچ در کانون فیلم دانشگاه آزاد اسلامی همدان

- خوانش کتاب دا شبکه یک سیما

- مشاور و نویسنده برنامه پشت صحنه (احسان علیخانی)

- اجرای مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان (۱۵ الی ۲۱ مهر ماه ۹۳)

- تهیه‌کننده، نویسنده، راوی و مجری شش سری برنامه تلویزیونی خانومی که شما باشی

- بازیگر فیلم نسیم به کارگردانی پرویز شهبازی

 

عناوین کسب شده توسط آزاده نامداری

کسب عنوان بهترین مجری شبکه دو در مراسمی با حضور دارابی معاون سیما و مدیران شبکه‌های تلویزیونی

کسب عنوان سومین مجری برتر تلویزیون سال بعد از ژیلا صادقی و ژاله صادقیان از سوی نویسندگان و منتقدین ماهنامه سروش

کسب عنوان برترین مجری سال از سوی نویسندگان و منتقدین پایگاه خبری، تحلیلی سینمافا در سه سال متوالی

 

عکس های اینستاگرامی آزاده نامداری

 

5

4

 

6

3

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ابراهیم احمدی

    خیر

  • حاج عبداله

    فقط پشمک حاج عبداله #پشمک حاح عبداله

  • ناشناس

    قضاوت ممنوع