شمانیوز
شما نیوز

فیلم و عکس لورفته از بهاره رهنما در دوران حاملگی از همسر دومش در کانادا + بیوگرافی و فیلم

فیلم و عکس بهاره رهنما در دوران بارداری اش را در این صفحه ببینید.

فیلم و عکس لورفته از بهاره رهنما در دوران حاملگی از همسر دومش در کانادا + بیوگرافی و فیلم

بهاره رهنما بانوی هنرمند و محبوب کشورمان به تازگی با امیر خسرو عباسی مالک برند ارایشی بهداشتی هاینس ازدواج کرده است ؛در جایی از او درباره ی بارداری و بچه دوم سوال پرسیدند ؛ بهاره رهنما اینگونه پاسخ داد :

 

 

** فیلم بالا این روز ها در فضای مجازی شایعات زیادی را به دنبال داشته است که شمانیوز این خبر را تایید نمی کند **

 

همسرم و من هر کدام یک بچه داریم ؛ اما همیشه مادر شدن برای من جذاب بوده ، فعلا سپردیم دست خدا تا ببینیم چی پیش میاد.

 

اخبار داغ:

 

فیلم لورفته از خفت گیری وحشتناک از مریم معصومی در صحنه فیلم برداری + فیلم و عکس

 

 

اخبار جنجالی:عکس لورفته از مهران مدیری و مهناز افشار در مهمانی خصوصی + عکس و بیوگرافی

 

 

بهاره رهنما و همسر جدیدش

بهاره رهنما و همسر جدیدش

 

 

سفر بهاره رهنما به کانادا به همراه همسرش

مدتی ست از خانم بهاره رهنما کمتر خبری شنیده می شود. از او که معمولا هر حضورش در هر مراسمی و حتی یک متن نوشتنش سوژه دست منتقدانش می دهد چنین کم خبری بعید است.

اما خبر تازه ای که از رهنما منتشر شده این حضور حداقلی را توجیه کرده است. بهاره خانم حدود ده روز دیگر نمایشی در تورنتو کانادا در پیش دارد که حسابی وقتش را پر کرده است. احتمالا او و حاج آقا اکنون در آن سوی آمریکا به سر می برد و اگر هم این سفر محقق نشده باشد، لابد امروز و فردا مسافرت آغاز می شود.

قرار است در این سفر نمایش “چشم هایی که مال توست” نوشته و کارگردانی خود بهاره رهنما به روی صحنه رود. این نمایش فقط یک بازیگر دارد که بدیهی ست آن را هم خود خانم رهنما زحمت می کشند.

شاید از همین روست که بهاره خانم در توصیف تبلیغی این نمایش برای مخاطبان کانادایی نوشته است:

سفر بهاره رهنما به کانادا به همراه استایل جدیدش

سفر بهاره رهنما به کانادا

بهاره رهنما

” اولین کمدی رمانتیک عاشقانه تئاتر ایران به شیوه مونولوگ پس از چندین اجرای موفق در سراسر “ایران”و کشورهای “سوئد” ، “اتریش” ، “فرانسه” ، “دبی” و … حالا در هفدهم سپتامبر بعد از ایام عزاداری عاشورای حسینی در شهر تورنتو کانادا به روی صحنه می رود.

 

گفتگوی غوغایی بهاره رهنما درباره خیانت در زندگی اش و علت طلاق از پیمان قاسمخانی 

بهاره رهنما همه ی وقت به صریح بودن در گفتار سرشناس بوده هست و درمورد زندگی شخصی اش هم همینطور صریح با رسانه ها گفت و گو می کند.بهاره رهنما میگوید گاهی اوقات نویسنده از چیزی می نویسد که هیچ‌وقت برایش اتفاق نیافتاده اما دغدغه ذهنی‌اش هست. من از کودکی تا به حال در زندگی‌ام با موضوع خیانت مواجه نشده‌ام و برایم اتفاق نیافتاده ولی دغدغه‌ام هست.

گفتگوی جنجالی بهاره رهنما درباره خیانت در زندگی اش

لازم به ذکر هست این گفتگو گذشته از ماه مبارک رمضان انجام شده هست.

 

مدو با بازی بهاره رهنما و لی‌لا با بازی شیوا اردویی زنانی حدودا 40 ساله‌اند که بعد از 15 سال متوجه میشوند هر دو با یک مرد زندگی می‌کرده‌اند و «دیگری» با اولین ملاقات حضوری این دو آغاز می شود.

 

«دیگری» در سه پرده سیر تحولی را نشان می دهد که این زنان در طول آن اضافه بر اینکه برای از بین بردن مرد دو آدرسه؛ دیگری، دست به قتل می زنند برای خلق یک دیگری به جای او، رمان مینویسند.

 

بهاره رهنما این نمایش راکه در متنِ انزو کرمن نمایشنامه‌نویس فرانسوی دو شخصیت دارد روی صحنه به اثری با سه شخصیت تبدیل کرده و نقش سوم را به مهیار طهماسبی سپرده هست؛ نوازنده ویولونسل و از اعضای گروه پالت. او که طراحی و اجرای موسیقی «دیگری» را بر عهده دارد، حضور مردِ دو آدرسه؛ دیگری، را هم تداعی میکند.

 

آن‌چه در ادامه می خوانید حاصل گفت‌و‌گوی مهدی یاورمنش هست با بهاره رهنما، شیوا اردویی و مهیار طهماسبی که در خبرگزاری خبرآنلاین مهمان کافه خبر شدند و از «دیگری» گفتند.

گفتگوی جنجالی بهاره رهنما درباره خیانت در زندگی اش

از راست؛ شیوا اردویی، مهیار طهماسبی و بهاره رهنما

 

کارهایی راکه در چند سال جدید از شما دیده‌ام در ذهنم مرور می کردم؛ از «از این تابستان فراموشت کردم» «1391» تا «دیگری» «1396» من شش نمایش به کارگردانی شما دیده‌ام. در تمام این شش کار تِمِ عشق یا بهتر بگویم در بیشترشان تِمِ خیانت عشقی پررنگ بوده هست.

 

وقتی هنرمند تِمی را بارها در اثرش تکرار میکند میتوان اینگونه برداشت کرد که در جامعه اطراف خود، در آینده یا امروز جامعه خود چنین موضوعی را دیده یا پیش‌بینی می کند. میخواهم در این مورد صحبت کنید و اینکه آیا این برداشت در مورد شما درست هست؟

 

بهاره رهنما: فکر می کنم بهتر هست به جای عشق و خیانت عشقی از واژه عشق و ارتباط بهره گیری کنید. دیدنی هست که گاهی اوقات نویسنده از چیزهایی می نویسد که اتفاقا هیچ وقت برایش اتفاق نیافتاده ولی دغدغه ذهنی‌اش هست. شاید عجیب باشد ولی من هیچ وقت از کودکی تا به حال در زندگی‌ام با موضوع خیانت مواجه نشده‌ام و برایم اتفاق نیافتاده هست.

 

منظورم بیشتر مشاهده این موضوع در جامعه اطرافتان یا پیش‌بینی کردن آن بعنوان آینده جامعه هست.

 

رهنما: اجازه دهید اول از خودم بگویم و اینکه کدام مسائل با خودم قرابت بیشتری دارد. عشق، ارتباط عاطفی و مرگ از کودکی تا نوجوانی و جوانی و بعد زمانی که دست به قلم شدم بعنوان یک نویسنده زن از دغدغه ذهنی‌ام بوده هست.

 

برمی‌گردم به سوال شما، در جامعه‌مان در چند سال جدید خیانت نه فقط بین زن و مرد که بین دو انسان هم‌جنس هم به وضوح دیده میشود و فراتر از آن معتقدم ارزش‌های انسانی به شدت سقوط کرده هست. من نه ادعای اخلاق‌مداری دارم و نه معلم اخلاقم و قطعا در زندگی‌ام جایی‌هایی بوده که باید بهتر رفتار میکردم.

 

ابدا هم قصدم این نیست که بخواهم پیام اخلاقی بدهم اما این چیزی هست که در جامعه اطرافم میبینم، اینکه هیچ ارزشی دیگر ارزش نیست! چیزی که بین همه ی اقشار از کارفرما و کارمند گرفته تا دو همسایه و دو همکلاسی دیده می شود.

 

پس شما بحث را از موضوع عشق و ارتباط و خیانت بین زن و مرد فراتر می دانید و معتقدید این ارتباط بین آدم‌هاست که در حال فروپاشی هست؟

 

رهنما: عاطفه. فکر میکنم بهتر هست بگوییم این عاطفه هست که دچار فروپاشی شده هست.

 

شیوا اردویی: من کاملا با بهاره موافقم و فکر می کنم باید به شکل جدی به این ماجرا پرداخت. نظر بهاره این هست که ما در «دیگری» در حال نشان دادن این معضل بدون قضاوت کردن در مورد آن هستیم. ما نمی توانیم برای این ماجرا راه‌حل بدهیم یا معلم شویم و صرفا اینکه در حال انعکاسش هستیم کار بزرگی هست.

 

مهیار طهماسبی: قطعا ما دغدغه مشترکی در مورد این موضوع؛ عاطفه و فروپاشی آن داشته‌ایم که باعث شده جذب متنی با این موضوع شویم. عاطفه چیزی هست که بین دو نفر شکل می گیرد اما اغلب ما اکنون بارِ این عاطفه را تک‌نفره به دوش میکشیم. چیزی که متاسفانه در زندگی اکثرمان دیده می شود.

 

پیش از آن که به خود متن و شیوه اجرا بپردازیم می خواهم سوال دیگری مطرح کنم. کم نبوده مواردی که بهاره رهنما هم از طرف زنان و هم از طرف مردان مورد انتقاد قرار گرفته. بخشی از مردان، معتقدند در آثار شما با نگاهی منصفانه به آن‌ها نگریسته نمی شود و بخشی از زنان، می گویند شما وجود زنان را بدون مردان قابل تصور نمیدانید. نظر خودتان در این مورد چیست؟

 

رهنما: نتیجه‌ای که برای من بعنوان یک نویسنده زن مهم هست و تاکید میکنم به هیچ کدام از ایسم‌های فمنیسم نزدیک نیست چون نه میتوانم زنان را بدون مردان تصور کنم و نه مردان را بدون زنان، این هست که اساس خلقت بر این هست که ما در کنار هم کامل میشویم.

 

جدا از این من خوشبخت بوده‌ام که در زندگی شخصی‌ام همواره مردانی مفید در کنار خود داشته‌ام. از پدرم که همه ی وقت اعتماد به نفس بسیار بالایی به من می‌داد، تا برادر بزرگترم و دایی‌هایی که گرایشات فکری‌شان به من جهت می‌داد و بعد هم سالیان سال در کنار یک نویسنده درجه یک؛ پیمان قاسمخانی زندگی کردم.

 

همۀ اینها تجربیات بسیار خوبی در ارتباط با مردان بوده. به همین علت اگر کسی کمی دقت کند و بین فضای زنانه و فضای ضد مرد تفاوت قائل شود، میبیند که من فقط زنانه می نویسم چون دغدغه‌هایی دارم، نه ضد مرد.

 

من سال 87 از دانشکده حقوق فارغ‌التحصیل شدم و همان جا بود که این گرایشات به شدت در وجودم شکل گرفت. اینکه فعالیت‌هایی در اساس حقوق زنان انجام دهم. به این علت که من زن را می‌شناسم و بعنوان عضوی از جامعه زنان می دانم که متحمل چه آسیب‌هایی می شویم و می توانم

 

راجع به آن حرف بزنم و بعنوان یک رسانه در دیده شدن زنان بعنوان قشری از جامعه و دیده شدن معضلاتشان موثر باشم ولی این اصلا علت نمی شود که من بگویم مردها بدند یا لزوما مردها باعث این مشکلاتند! این یک ماجرای طولانی هست و زن ایرانی در مقاطع مختلفی از تاریخ تحت فشار بوده و نمی توان این داستان را انکار کرد.

 

همین که انقدر گروه‌های متضادی مرا به سمت خود می کشند یا از خود میرانند نشان میدهد حرفی که میزنم، حرف هیچ کدام از آن دو نیست. خیلی ساده بگویم من بعنوان یک زن که فعال حقوق زنان هم هست دوست دارم در مورد حقوق اجتماعی زن ایرانی در جامعه معاصر حرف بزنم بدون آن که کسی را متهم کنم.

 

همان‌طور که شیوا گفت ما تنها میتوانیم سوال مطرح کنیم اما طبیعتا راهکارش دست ما نیست و این دولتمردانند که باید قوانین فعلی را تصحیح و قوانین جدیدی وضع کنند. امید من این هست که حقوقدانان، دولتمردان و دولت زنان، دکترهای روانکاو و کسانی که در آموزش‌و‌پرورش کار میکنند در مورد اینکه چطور میشود کمی از مشکلات زنان را حذف یا حداقل کم‌رنگ کرد فکر کنند. زنان موجودات موثری‌اند و جامعه‌ای که زنانش شادند، سلامت‌تر هست.

 

پس بدون اینکه گرایشات فمنیستی را نفی کنید با آن مرزبندی دارید؟

 

رهنما: من دلبسته هیچ کدام از ایسم‌های فمنیسم که بلدم و شنیده‌ام نیستم. کاملا به عقایدشان و شیوه کارشان احترام می گذارم اما شیوه من کمی فراجنسیتی‌تر هست.

گفتگوی جنجالی بهاره رهنما درباره خیانت در زندگی اش

به متن «دیگری» نوشته انزو کرمن بپردازیم. اولین مواجه‌ هر کدام از شما سه نفر با این نمایشنامه فرانسوی چگونه بود؟ با دقت به اینکه میدانیم پیش از این توسط علی منصوری نمایشنامه‌خوانی شده بود.

 

رهنما: نکته جالبی در مورد انزو کرمن بگویم، او آنقدر نویسنده عجیبی هست که در متنش نقطه نمی گذارد. طبق چیزی که خوشگل خادم‌حقیقت مترجم این متن به ما گفت کرمن در هیچ کدام از متن‌هایش از ویرگول، نقطه ویگول، دو نقطه و غیره بهره گیری نمی کند، چون معتقد هست باید به شعور و خوانش کارگردان و بازیگری که متن را برای اجرا در دست می گیرند احترام گذاشت.

 

زمانی که برای نمایشنامه‌خوانی این متن از طرف علی منصوری دعوت شدم، روی صحنه نمایش «سونات پاییزی» جلال تهرانی بودم. با اینکه خیلی از اوقات چند کار را با هم قبول می کنم ولی این بار «سونات پاییزی» آنقدر دشوار بود که نتوانستم نمایشنامه‌خوانی «دیگری» را بپذیرم. وقتی متن را خواندم به شدت به آن علاقه‌مند شدم. اینکه چطور دو زن از رقابت به رفاقتی عجیب می رسند و از میان بار غم و شکست قد علم میکنند.

 

اساسا برایم مهم هست که زن و دختر جوان ایرانی قوی‌تر از این باشد. درست هست که شکست عاطفی برای همه ی ما پیش می آید و گریزی از مواجه شدن با آن نیست. من هم که می گویم با خیانت مواجه نشده‌ام از نظر خیلی‌ها و از نظر خودم اتفاقی نادر هست اما قطعا من هم شکست عاطفی داشته‌ام و از اتفاقاتی گذر کرده‌ام

 

که برایم سنگین بوده. دلم میخواهد ما زنان بعنوان بخش مهمی از جامعه که هندل کردن تعداد زیادی از اتفاقات درون خانواده هم بر دوشمان هست یاد بگیریم که چطور بعد از هر شکست، با قدرت بیشتری سر پا شویم. این اتفاق برای این دو زن، مدو و لی‌لا می‌افتد.

 

از مواجه نخست‌ام با متن که بگذرم، مشکل اساسی من این بود که بازیگر نداشتم! چون متن، متن سختی بود و خصوصا در پرده اول، هنگام ملاقات مدو و لی‌لا بعد از 15 سال با یکدیگر و پی بردن به اینکه هر دو عاشق یک مرد بوده‌اند، انگار فقط صدای برخورد دو شمشیر هست که به گوش می رسد و آرام‌آرام تا پرده آخر دیالوگ‌ها صیقل میخورند ولی همچنان نوعی زمختی در آن‌ها احساس می شود. به غیر از دوستانی که همزمان سر کار دیگری بودند

 

و زمان‌شان به ما نمی خورد، چند نفری هم آمدند که حتی نمی‌توانستند متن را از رو بخوانند! اینکه میگویند سرانه مطالعه ما پایین هست خود را در چنین جاهایی نشان میدهد؛ بازیگرانی که نمی توانند متنی کمی ادبی را از رو بخوانند! این شد که با خود فکر کردم باید به سراغ یک بازیگر– نویسنده بروم. زنی که کلمات را بشناسد؛

 

دو گزینه داشتم، شیوا اردویی و ساناز بیان که پیش از این برای هر دویشان نقش بازی کرده بودم. در نهایت با شیوا اردویی به توافق رسیدیم و «با لبخند» روز اولی که متن را دست گرفت کاملا به کلمات مسلط بود.

 

در مورد مهیار طهماسبی هم، اساسا به نظرم ویولنسل و ظاهر‌ش به شدت عاشقانه هست. ویولنسل می خواستم و همۀ میگفتند چرا از نوازنده زن بهره گیری نمیکنی؟! من اما به دلیل برقراری توازن در صحنه، دوست داشتم نوازنده‌ام مرد باشد و مردی می خواستم که به لحاظ ظاهری مرد غایب نمایشنامه «دیگری» را تداعی کند.

 

در واقع همان عنصر مردانه غایب که در تمام طول ماجرا، هم هست و هم نیست. به واسطه طراحی صحنه جلال تهرانی انگار مهیار در ابری بالای سر این دو زن قرار دارد و پایش روی زمین نیست.

 

این جاست که یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌های نمایشنامه معنی پیدا میکند. دیالوگی که متن را متنی فراجنسیتی می کند. جایی که مدو به لی‌لا میگوید «اینجا، جایی هست که ما به حضور یک مرد احتیاج داریم، احتیاج داریم یک مرد به زنانگی ما شهادت دهد…» این در حالی هست که آن‌ها پیش از این دو مرد را کشته‌اند و همین حالا احتیاج دارند

 

که یک نفر به آن‌ها بگوید تو هستی و من تو را میبینم. «با خنده» اینجا، همان جایی هست که زنان فمنیست عصبانی میشوند، جایی که من میگویم ما به حضور مرد احتیاج داریم و واقعا هم داریم.

 

اردویی: متن «دیگری» متنی بی‌نظیر با قصه‌ای عجیب هست. من پیش از این داستان‌ها و نمایشنامه‌های بهاره را خوانده بودم و نگاهش را بعنوان مخاطب بسیار دوست داشتم، در اثری هم که با یکدیگر کار کردیم و من کارگردان بودم و او بازیگر به دیدگاهی مشترک رسیده بودیم.

 

همان‌طور که بهاره میگوید مدو و لی‌لا پس از با خبر شدن از اینکه هر دو دلبسته یک مردند تصمیم می گیرند کار دیگری بکنند و مسیر جدیدی را کشف کنند. «دیگری» به لحاظ بازیگری هم متنی بسیار چالش‌برانگیز و پر از احساسات متفاوت بود و فکر نمی کنم زنِ بازیگری باشد که این اثر را بخواند و وسوسه نشود که در آن بازی کند.

 

از لحاظ شیوه اجرا هم، شیوه‌ای که بهاره گزینش کرد و به شیوه کارگردانی جلال تهرانی نزدیک هست، فضایی سرد و با حداقل میمیک بود که تا به حال تجربه‌اش نکرده بودم. همه ی اینها آلبوم‌ای را شکل داد که ترغیبم کرد بازی در «دیگری» را بپذیرم.

 

مهیار طهماسبی: «با خنده، به شوخی» صادقانه بگویم من دفعه اول که متن را خواندم چیزی از آن نفهمیدم.

 

رهنما: «با خنده، به شوخی» ما خود ما هم بار اول چیزی نفهمیدیم.

 

طهماسبی: اینکه شما می‌پرسید مواجه‌مان با متن چگونه بود، معتقدم هنوز که هنوز هست و اکنون که در حال اجرا هستیم این مواجه هر روز و هر روز اتفاق می‌افتد و من هر روز به مسئله‌ای تازه پی می برم.

 

چالشی که بر سر راه من بود این بود که بهاره رهنما به من گفت کارش دو بازیگر دارد و یک موزیسین ولی سه پرسوناژ دارد. یعنی به صوت بعنوان یک شخصیت نگاه کرد. این چالشی بود که تا به حال با آن مواجه نشده بودم. موسیقی همه ی وقت یا فضایی می‌سازد یا چیزهایی را تشدید میکند یا بعنوان عنصری مستقل عمل می کند ولی تا به حال برایم پیش نیامده بود که کسی از من بخواهد به موسیقی بعنوان شخصیت نگاه کنم.

 

برای اینکه بتوانم به آن‌چه بهاره رهنما میخواست برسم تلاش کردم مرد غایب دو آدرسه را بشناسم و اینکه مردی که «با خنده» دو همسر دارد چگونه مردی هست و این شد که ویولونسل که اصولا سازی عاشقانه هست در این اثر به سازی وحشتناک تبدیل شد.

 

رهنما: مهیار طهماسبی به نکته جالبی اشاره کرد وقتی خشونت تسری پیدا میکند، حتی در موسیقی هم نفوذ میکند.

 

طهماسبی: برایم دیدنی بود که قرار نبود با موسیقی احساسات مدو و لی‌لا را تشدید کنم بلکه باید فضایی برای تماشاگر می‌ساختم که از طریق آن بفهمد مرد دو آدرسه کیست. مردی که در تمام طول نمایش سایه‌اش بر سر زنان سنگینی میکند. ورود و خروج‌های موسیقی نیز کاملا براساس حضور یا عدم حضور این مرد روی صحنه طراحی شد، یعنی زمانی که حرف این مرد را از زبان زنان می‌شنیدیم موسیقی بود و زمانی که نمی‌شنیدیم موسیقی نبود.

 

ویولونسل در «دیگری» مجبور بود هم هارمونی را و هم ملودی را به تنهایی تداعی کند. این ساز، سازی ملودیک هست و وقتی می گوییم سازی عاشقانه هست در زبان موسیقایی میشود؛ سازی ملودیک که ملودی میزند اما چون در «دیگری» ساز دیگری همراهش نبود ناچار می‌شد بار هارمونی را هم بر دوش بکشد.

گفتگوی جنجالی بهاره رهنما درباره خیانت در زندگی اش

 

به بحث بازی‌ها بپردازیم. بازی شما و شیوا اردویی با دو جنس متفاوت شروع می شود و شاید بتوان گفت رفته‌رفته با پیش رفتن اثر به واسطه نزدیک شدن‌تان به هم از نظر عاطفی، جنس بازی‌تان هم به یکدیگر نزدیک می شود. با دقت به اینکه همانطور که اشاره شد انزو کرمن در متن «دیگری» هیچ دستورالعملی برای هیچ چیزی صادر نکرده و دست کارگردان را باز گذاشته هست چه شد که به این نتیجه رسیدید که دو جنس متفاوت بازی را در پیش بگیرید؟

 

رهنما: همانگونه که گفتم پیدا کردن بازیگری برای نقش روبه‌رویم برای من کاری بسیار دشوار بود. «با خنده» آخر سر به جایی رسیدم که گفتم نقش لی‌لا را ضبط میکنم و در حالیکه خودم مدو را روی صحنه بازی میکنم، لی‌لا را هم با پروژکتور نشان می دهم!

 

گذشته از آن که به تفاوت جنس بازی برسیم هم بگویم که من برای گزینش عوامل کارم مانند جلسه خواستگاری عمل میکنم «با خنده» و حتما تحقیق میکنم که طرف اخلاقش سر بقیه کارها چطور بوده، چه قدر دعوایی هست یا چه قدر آرام، خوش‌قول هست یا بدقول، منظم هست یا بی‌نظم و… و واقعا، هم شیوا اردویی و هم مهیار طهماسبی صددرصد تمام فاکتورهای مورد نظر مرا داشتند.

 

در مورد جنس بازی‌ها، باید بگویم برای من و شیوا کار دشواری نبود که بازی‌مان را به هم نزدیک کنیم. مسئله این بود که من سوغاتی‌ای از نمایش «سونات پاییزی» داشتم و آن هم بازی‌ای بود که جلال تهرانی از من بیرون کشید و باعث شد چیزی را تجربه کنم که هیچ وقت در هیچ کدام از نقش‌هایم تجربه نکرده بودم.

 

آن جا بود که من با این نگاه فرمالیستی آشنا شدم و فکر کردم برخلاف همه ی وقت که رئالیستی بازی میکردم این بار به سمت فرم بروم. جلال تهرانی با اینکه به ندرت طراحی نور و صحنه قبول میکند اما با درخواست من اینکار را برای «دیگری» انجام داد و با اینکه کارگردان‌ها عموما دوست ندارند به چنین مسئله‌ای اعتراف کنند اما 50 درصد بار اینکار بر دوش طراحی نور و صحنه هست.

 

من و شیوا، حسی بازی نمی کنیم و جز موارد معدودی که مخاطب درون این زنان را میبیند در بیشتر مواقع نقاب داریم. در یکی از اتودهای کارگردانی که با شیوا می‌زدیم از نقاب‌های نصفه‌ای بهره گیری کردیم که در بالماسکه بهره گیری میکنند و مشابه‌اش را در طراحی بروشور می بینید اما ما در ایران همه ی وقت این نگرانی را در مورد تئاتر داریم

 

که مبادا تماشاگر نتواند با اثر ارتباط برقرار کند و من هم آنقدر جسارت نداشتم که برای بهره گیری از ماسک ریسک کنم ولی واقعیت این هست که این زنان مرتب در حال نقش بازی کردنند و به همین علت آن سرما در بازی هر دویمان هست.

 

برای ما کاری نداشت که جنس بازی‌مان را شبیه هم کنیم اما من بعنوان کارگردان این تفاوت را می خواستم و معتقدم شبیه هم شدن برای ما کاری نداشت و رسیدن به این تفاوت‌ بود که دشوار بود و شاید برگرفته از همان شیوه جلال تهرانی باشد. همان‌طور که در «سیندرلا» هم این تفاوت بین بازی گلاب آدینه و بهنوش طباطبایی مشهود بود.

 

با دقت به تفاوت‌های «دیگری» با کارهای قبلی‌تان از این نترسیدید که تماشاگران اثبات‌تان اینکار را پس بزنند یا با آن ارتباط برقرار نکنند؟

 

رهنما: همان‌طور که اشاره کردید من تعدادی تماشاگر اثبات دارم که در «دیگری» نیمی از آن‌ها را از دست دادم، یعنی تعدادی از آن‌ها که به تماشای کار نشستند به بقیه گفتند اینکار شبیه کارهای قبلی رهنما نیست ولی من به شدت به این جمله اعتقاد دارم که تغییر تاوان دارد و باید تاوانش را پرداخت کرد. من «دیگری» را یک تغییر یا یک نقطه عطف در مسیر کاری‌ام میدانم

 

و باید صبور باشم تا این شیوه هم تماشاچی خود را پیدا کند. شاید دوره تماشاچی کارهای رومانتیک زنانه‌ام تمام شده هست. «با لبخند» جدا از آن امسال 42 سالم تمام می شود و به نظرم میانسالی قصه‌ها و فضاهای خاص خود را دارد.

 

نام نمایش «دیگری» هست و مدو و لی‌لا هم تعریفی که از هویت و شخصیت خود دارند تعریفی هست که دیگری یعنی مرد دو آدرسه برای آن‌ها خلق کرده هست. این دو زن اگرچه پیش از این صرفا خود را از دریچه چشم آن مرد میدیدند اما در لحظه‌ای تصمیم به از میان برداشتنش می گیرند و می‌کوشند تعریفی راکه خود دوست دارند

 

جایگزین تعریف او از شخصیت‌هایشان کنند و در پرده سوم میبینیم که رمان نوشتن جایگزین آن امر هویت‌بخش می شود. آیا میتوان گفت معتقد به قیام علیه تعاریفی هستید که دیگری‌ها از ما ساخته‌اند؟ و جایگزین کردن تعاریفی به جای آن، که خود ما میخواهیم.

 

رهنما: تحلیل درستی هست اما بحث زن و مرد ندارد. لکان معتقد هست ما دیگری را حذف می کنیم تا خود ما قوی‌تر شویم در حالیکه حذف دیگری در نهایت به حذف خود ما می‌انجامد. یکی از نکات کلیدی این متن همین هست؛ خشونتی که در دنیا تسری پیدا کرده هست. ما از یک، دیگری تغذیه می کنیم و با او به جایی میرسیم، بعد آن دیگری را یا رها می کنیم یا از بین میبریم و جلوتر می رویم و این چرخه آنقدر ادامه پیدا می کند که خود ما هم حذف میشویم.

 

بنابراین شکل‌گیری این چرخه خشونت به واسطه از بین بردن دیگری ربطی به جنسیت ندارد و می‌شد به جای این دو زن، دو مرد روی صحنه داشت.

 

پیشنهادی که به ذهن من می رسد این هست که اگر نمایش «دیگری» را به جای آن که از پرده اول به پرده سوم ببینیم از آخر به اول میدیدیم اتفاق بهتری رخ می‌داد.

 

رهنما: چه دیدنی. «با لبخند» این توصیه جدی جلال تهرانی بود اما من ترسیدم و انجامش ندادم. جلال تهرانی اعتقاد داشت متن یا باید از آخر به اول بیاید یا از پرده دوم به پرده سوم برود و بعد به پرده اول برسد.

 

در صورتی که از پرده دوم شروع میکردید که تعلیق فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌شد. دو زن که به جرم قتل دستگیر بوده‌اند و حالا که با پادرمیانی کنسول به هتل بازگشته‌اند ما از زبان‌شان می شنویم که چه اتفاقی افتاده و چرا دستگیر شده‌اند و پیش از این چه می‌کرده‌اند.

 

رهنما: در مورد پرده سوم باید بگویم که من خیلی دوستش نداشتم و با آن کلنجار زیادی رفتم و «با لبخند» به جرات میگویم پدرم بعنوان یک کارگردان با این پرده درآمد. من تغییرات زیادی در آن ایجاد کردم تا جایی که حتی بازنویسی شد. دیالوگ‌ها همان دیالوگ‌های متن بود اما نحوه چینش‌شان را کاملا تغییر دادم.

 

با دقت به اینکه شما هم به این نکته اشاره کردید، شاید اگر بخواهم دوباره «دیگری» را روی صحنه ببرم همین ریسک را کنم و با حذف پرده سوم، از پرده دوم به پرده اول بروم.

 

اما حق بدهید که برای یک کارگردان که در این وضعیت بحرانیِ تماشاگر تئاتر، می خواهد اثری را روی صحنه ببرد و بعد از هفت اثر تصمیم می گیرد تغییری اساسی چه در بازی‌اش، چه در میزانسن‌ها، چه در بازی بازیگر مقابلش و چه در موسیقی ایجاد کند و پیشاپیش می داند که با اینکار حداقل نصف تماشاگران ثابتش را از دست خواهد داد،

 

کمی وحشتناک هست که متن را هم به این شکل زیرورو کند. با دقت به اینکه متن هم کمی سنگین هست و از سطح مطالعه تماشاگر عادی کمی بالاتر، استرس این را داشتم که کسانی متن را نفهمند. «با لبخند» من دوستانی دارم که بعد از مشاهده کار گفتند چیزی نفهمیدیم و می‌پرسیدند اینها که بودند؟ آدم‌کُش بودند؟!… به دلیل همه ی این مسائل ترسیدم تغییری در آن حد جدی که اشاره کردید در متن ایجاد کنم.

 

طهماسبی: ان‌شااله اجراهای بعدی.

 

رهنما: «با لبخند» بله، ان‌شااله اجراهای بعدی.

 

و در این نمایش اصلا آن تصویری که عموما از شما می بینیم؛ زن فم‌فتال، شهرآشوب و اغواگر، چیزی که شاید بتوان گفت کلیشه هم شده بود، وجود ندارد.

 

رهنما: من و بازیگرانی از جنس من در تمام نقش‌ها بخشی از خود را به همراه دارند و این را نه کلیشه که سبکی از بازیگری میدانم، آن طنازی در رفتار با مردان یا برجسته شدن ویژگی‌های زنانه بخشی از من هست که در نقش‌های مختلفی که نقش بازی کرده‌ام می بینید اما «سونات پاییزی» برایم نقطه عطف بود و بعد از آن احساس کردم در 42 سالگی باید تغییراتی در شیوه بازی‌ام ایجاد کنم.

 

همان‌طور که اشاره کردم تغییر تاوان دارد و من هم کتمان نمیکنم که از خیلی از همان نقش‌هایی که می گویید کلیشه بودند لذت برده‌ام اما همین حالا می خواهم بهاره رهنمای جدیدی را کشف کنم.

 

شاید هم زمانش هست، هم به واسطه تغییرات سنی و هم «با خنده، به شوخی» اینکه من هم اکنون نصف راه را رفته‌ام و 30 کیلو کم کرده‌ام و قرار هست 40 کیلوی دیگر هم کم کنم و شاید قرار هست انتظار مشاهده یک بهاره رهنمای جدید را داشته باشید.

 

خیلی‌ها بعد از آن که «دیگری» را دیدند به من گفتند ما آمده بودیم یک کار عاشقانه بیبینم! «با لبخند» من نوجوان که بودم، رمان‌های جیبی ر.اعتمادی را خیلی می‌خواندم و قبلا هم گفته‌ام که با کارهایم نوعی از سبک ر.اعتمادی را وارد تئاتر ایران کرده‌ام اما «دیگری» به هیچ وجه اینگونه نبود.

 

 

 

حرکت زشت بهاره رهنما در خیابان

بهاره رهنما یکی از سلبریتی های فعال و پرحاشیه این روزهای فضای مجازی است که حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی دارد و همین ماجرا هر روز حواشی جدیدی را برایش رقم میزند. چند روز پیش بود که ویدئویی جنجالی از بهاره رهنما که در آن شاهد حرکات عجیب و زشتی از خانم بازیگر بودیم در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی دربر داشت.حرکت زشت بهاره رهنما

 

انتشار این ویدئوی عجیب از بهاره رهنما با واکنش خانم بازیگر و کارگردان جوان سینما مواجه شد.

 

واکنش بهاره رهنما به ویدئوی جنجالی اش

بعد از انتشار این ویدئو و حواشی زیادی که درباره آن شکل گرفت بهاره رهنما با انتشار یک استوری درباره این فیلم توضیح داد. بهاره رهنما در این فیلم که سوار بر ماشین دیده میشود به عربده کشی می پردازد و با حرکت زشتی که انجام میدهد با موجی از انتقادها روبرو میشود.

 

بهاره رهنما

توضیح بهاره رهنما درباره حرکت جنجالی اش در خیابان

بهاره رهنما در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی استوری بالا را به اشتراک گذاشت.

بهاره رهنما

عکسی از حرکت زشت بهاره رهنما در خیابان

 

بعد از واکنش بهاره رهنما به ویدئوی جنجالی منتشر شده هواداران خانم بازیگر قانع نشدند و هنوز هجمه هایی علیه او وجود داشت و میلاد بهار کارگردان جوان سینما هم با انتشار پستی به دفاع از بهاره رهنما پرداخت.

 

توضیح آقای کارگردان درباره حرکت زشت بهاره رهنما

میلاد بهار با انتشار این ویدئوی جنجالی در اینستاگرامش گفت: ویدئویی از پشت صحنه فیلم کوتاه روز عکس با بازی بهاره رهنما که به تازگی ساخته ام منتشر شد و این شبهه را ایجاد کرد که این تصاویر واقعی هستند و حالا عده ای همچنان مثل همیشه خواستند که خانم رهنما را تخریب کنند اما خواستم که این را اعلام کنم که این پشت صحنه ای از فیلم بنده است و امیدوارم خود فیلم زودتر بیرون بیاد و ببینید.

 

میلاد بهار

میلاد بهار کارگردان فیلم روز عکس

میلاد بهار در اینستاگرامش نوشت:این روزها ، این حجم از خشونت علیه سلبریتی ها را اقداماتی از پیش فکر شده میدانم ،پس از ماجرای خانم ستاره اسکندری و خیلی از دوستان ، این دومین بار است که بعد از واقعی جلوه دادن تیزر تاتر مار بازی حالا با تصاویر پشت صحنه فیلمی قصد تخریب بهاره رهنما را دارند.

در طول سومین همکاری ام با این ایشان متوجه خیل عظیمی از خشونت زنان بر علیه ایشان شدم و جالب است که موضوع فیلم روز عکس هم دقیقا همین نوع خشونت است.

میلاد بهار و بهاره رهنما

 

 

بیوگرافی بهاره رهنما و همسرش + زندگی شخصی هنری

 

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد، علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز می باشد

 

در این مطلب بیوگرافی بهاره رهنما را می خوانید

 

بیوگرافی بهاره رهنما بازیگر + زندگی شخصی

 

شروع از 17 سالگی

در سال 1370 وقتی 17 ساله بود با تست وارد جمع بازیگر فیلم افعی شد سپس به دانشگاه رفت و بعد از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت

 

در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد

 

ورود به تلویزیون

دومین تجربه اش با فیلم سینمایی غزال در سال 1374 شکل گرفت و با سریال بازگشت به خانه در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد

 

عکس های بهاره رهنما بازیگر + بیوگرافی کامل

 

شهرت

در سال 1380 با فیلم نان و عشق و موتور 1000 چهره اش دیده شد

 

او سپس با فیلم گاو خونی در سال 81 و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال 1387 و رفته رفته با سریال زیر زمین سال 85 به شهرت رسید

 

ازدواج هنری و طلاق

در سال 1370 زمانی که 17 ساله زمانی برگشتن از دانشگاه (جهشی درس خوانده) بطور اتفاقی با پیمان قاسم خانی آشنا شد، این دو بعد از چند سال ارتباط در نهایت سال 73 ازدواج کردند

 

ثمره این ازدواج یک دختر بنام پریا می باشد

 

عکس بهاره رهنما و همسر اول + دخترش

بهاره رهنما و همسر اولش پیمان قاسم خانی + بیوگرافی

 

خانواده بازیگر

بهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد

 

خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است، برادر شوهرمهراب قاسم خوانی هم نویسنده و بازیگر و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است

 

مادرش، خانوم پروین قائم مقامی هم به لطف دخترش، تجربه بازیگری دارد

 

طلاق بهاره رهنما از همسرش

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی، در نهایت سال 1395 با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند

 

امیر خسرو عباسی همسر بهاره رهنما + بیوگرافی

 

ازدواج دوم

در 4 شهریور 1396 در خبری عجیب ازدواج دوم بهاره رهنما رسانه ای شد، انتشار عکس های ازدواج دوم بهاره رهنما با شخصی بنام امیر خسرو عباسی باعث تعجب هواداران وی شد

 

امیر خسرو عباسی کیست 

امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد که باب آشنایی این دو از زمانی که خانوم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد

 

آقای عباسی نیز یکبار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر دارد

 

فرزندان بهاره رهنما و همسر دومش امیر خسرو عباسی

 

رستوران داری

خاوم رهنما نیز در کنار فعالیت هنری، به رستوران داری نیز روی آورده است، نام رستورانش گوزن و در سعادت آباد قرار دارد، او می گوید در روزهای مختلف آنجا نمایشنامه خاونی می کند

 

طرفدار پرسپولیس

وقتی دبیرستان بودم بخاطر دوستی و رفت و آمد یکی از نزدیکانم با آقای فرشاد پیوس بیشتر طرفدار پرسپولیس بودم، بعدها تخت تاثیر مرحوم ناصر حجازی استقلالی شدم

 

الان گیچ میزنم و نمی دانم که آبی باشم یا قرمز …

 

عکس همسر دوم بهاره رهنما

همسر دوم بهاره رهنما کیست + عکس و بیوگرافی

 

تجربه مدلینگ

خانوم بازیگر مدت هاست در برندهای مختلف بعنوان مدل تبلیغاتی حضور دارد، از برند همسرش که بگذریم او برای مزون های مختلف چون RIMAAH مانکن بوده است

 

تهیه کنندگی موسیقی

خانوم رهنما در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد

 

او تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را برعهده داشت، چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است

 

خانوم رهنما نویسنده 5 جلد کتاب نیز می باشد

 

عمل جراحی و کاهش وزن

رهنما که سالها از اضافه وزن رنج می برد چند سال پیش مجبور به عمل حراجی و گذاشتن بالون در معده شد اما نتیجه نداد و در نهایت با رژیم اختصاصی توانست به شدت کاهش وزن دهد

 

شب عروسی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران برای بار دوم عروسی کرد. به گزارش سماتکبهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی و مادر پریا قاسم خانی به تازگی همسر یک مرد جوان تر از خودش به نام امیرخسرو عباسی شد. امیر خسرو عباسی مدیر یکی از برندهای معروف لوازم آرایشی است.

عکس های بی حجاب بهاره رهنما در شب عروسی مجدد

بهاره رهنما متولد ده آذر ۱۳۵۲ در تهران می باشد. وی دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. او در اولین ازدواجش در سال ۱۳۷۳ با پیمان قاسم‌ خانی نویسنده سینما ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام پریا بود.

عکس های بی حجاب بهاره رهنما در شب عروسی مجدد

ازدواج دوم بهاره رهنما

امیرسلیمانی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام ازدواج مجدد بهاره رهنما را به او تبریک گفت.

 

عکس های بی حجاب بهاره رهنما در شب عروسی مجدد

امیرسلیمانی با تبریک ازدواج مجدد بهاره رهنما، نوشت:

بهاره عزیزم امیدوارم دلى آرام لبى خندان و روزگارى پر از خوشبختى در کنار همسرت داشته باشى و دنیا بر وفق مرادت باشه

عکس های بی حجاب بهاره رهنما در شب عروسی مجدد

کمند امیر سلیمانی بازیگر زن معروف یکی از میهمانان مراسم عروسی بهاره رهنما بود.

 

ازدواج دوم بهاره رهنما چند ساعتی است که در فضای مجازی خبرساز شده! عکسهای ازدواج مجدد بهاره رهنما دست به دست می چرخد. خیلی ها می پرسند، شوهر بهاره رهنما، امیرخسرو عباسی کیست؟!

عکس های بی حجاب بهاره رهنما در شب عروسی مجدد

این بازیگر 43 ساله شب گذشته مراسم عروسی خود را با امیرخسرو عباسی برگزار کرد.

 

گفته می شود امیر خسرو عباسی مالک یک برند آرایشی و بهداشتی است.

 

محسن مالجو از دوستان بهاره رهنما و مدیریت تشریفات یکتا این خبر را منتشر کرده است.

 

در ادامه عکس هایی از مراسم مربوط به مراسم عروسی بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

 

بهاره رهنما با انتشار عکس کیک زیر نیز نوشت:

عکس های بی حجاب بهاره رهنما در شب عروسی مجدد

خاطره های خوب, زندگی رو سلیقه و حضور بعضی از دوستان متفاوت تر و بیاد موندنی تر میکنه،

 

با تشکر از کارامل کیکی های عزیزم که همیشه شادی های ما رو بیادموندنی تر و شیرین تر کردند

عکس های بی حجاب بهاره رهنما در شب عروسی مجدد

 

بهاره رهنما بازیگر کشورمان که چندسالی است از همسر قبلی خود پیمان قاسم خانی جدا شده بود ، روز شنبه ۴ شهریور ۹۶ با امیر خسرو عباسی برای بار دوم ازدواج کرد.

 

طبق خبری که از سوی کافه سینما منتشر شده است، بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی ازدواج کرده اند. گفته می شود امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی می باشد. اولین تصاویر مربوط به این خبر منتشر شده که در ادامه مطلب ملاحظه می کنید.

 

بازیگری بهاره رهنما در سینما و تلویزیون و تئاتر

بهاره رهنما:همسرم گفت اگر مخالف کارکردنت باشم چه می کنی؛ گفتم سینمامهم نیست اما تئاتر را رها نمی کنم .

 

بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی

 

بهاره رهنما گفت: در مورد بازی در «آینه بغل»، آقای منوچهر هادی دوست من هستند. ایشان برای بازی در آن نقش، تماس گرفتند در حالی‎که آن نقش، اصلا نقش خانم نبود و یک چیزی یک روزه پیش آمد که من کار کنم و اصولا دیگر کار این مدلی نخواهم کرد. به عنوان این‎که کسی رفیقم است و بروم کوتاه برایش بازی کنم، بعید می‎دانم، مگر آدمی باشد که من دین فرهنگی به او داشته باشم.

 

وی افزود: من چند کار در سینما دارم که هنوز اکران نشده. یکی کار «هشتگ» است ساخته آقای بهبودی‎فر که کمدی خیلی خوبی شده و من و « نیوشا ضیغمی » نقش‎های اصلی را بازی کردیم. در «آقای سانسور» و فیلم کمدی «ترمیناتور» هم بازی کردم.

 

بهاره رهنما

 

پاسخ بهاره رهنما به همسرش درمورد مخالف با بازیگری او

یک‎بار همسرم اوایل آشنائی‎مان به شوخی به من گفت که اگر آدمی بودم که می‎گفتم تو کار نکن، چه عکس‎العملی داشتی؟ من هم گفتم که کار در سینما و تلویزیون، اهمیت زیادی برای من ندارد اما تئاتر را نمی‎توانم کنار بگذارم. کلا در زندگی، تئاتر برایم حکم خط قرمز را دارد. آن‎قدر برایم مهم است که وقتی می‎روم سر کار و می‎بینم فلان دوستم دارد در فضای کار، یک نامردی در حق تئاتر می‎کند یا یک کار غیرمتعهدانه‎ای انجام می‎دهد، حتی روی دوستی‎مان هم ممکن است تاثیر بگذارد. من تئاتر را اندازه پدر و مادرم دوست دارم و می‎توانم بگویم بعد از دخترم پریا، مهم‌ترین اتفاق زندگی‎ام است.

 

زندگی اخیر بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد 

بهاره رهنما پس از ازدواج دوباره تغییرات بسیاری کرده هست, وی در مراسم ها و شبکه های مجازی با نقش بسیار پررنگ تری نسبت به قبل ظاهر می‌شود.  بهاره رهنما هم از گنجایشِ شبکه های مجازی به خوبی بهره گیری می‌کند و هم با حضور پررنگ در سریالهای تلویزیونی, مطرح و در دید باقی میماند.

 

پس ناظر به جایگاه شهرت او, باید مجموع رفتارهای رسانه ای این هنرپیشه را در یک بسته درهم تنیده, ارزیابی و تحلیل کرد.اکنون که آب ها از آسیاب افتاده هست, می‌شود این چند خط حرف حساب را نوشت.چندی پیش بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران, با انتشار عکس های عروسی دومین ازدواجش خبرساز شد.

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

ساده انگارانه هست اگر که این رفتار, در حد و اندازه حرکت های معمول سلبریتی ها, انگاشته شود;حال آنکه باید پذیرفت که این تیپ از هنرمندان, به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه, به سمبل و برند اثربخشی از سبک زندگی خاص در زندگی ایرانی تبدیل شده اند.

 

این گروه از مشاهیر رسانه ای, می کوشند با بهره گیری از جایگاه ویترینی خود, جامعه و مشخصا زنان ایرانی را با شیب تندتری به سمت مدرنیزاسیون غربی بکشانند. پس ضمن احترام به آن ها, هرگز نباید با “مفید انگاری” صرف, از کنار رفتارهایشان عبور کرد.

 

اتفاقا باید معدل و برایند رفتارهای ایشان را مبلغ “سبک زندگی مادی شده غربی”, به شمار آورد.

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

سبک زندگی بهاره رهنما عموما سلبریتی ها, قواعد بازی رسانه ای را به خوبی بلدند. به راحتی شمار فالورهای خود را در شبکه های مجازی,بالا برده و با هوشمندی, امواج خبری را به سمت خود, هدایت می‌کنند.بهاره رهنما هم از گنجایش های شبکه های مجازی به خوبی بهره گیری می کندو گرچه با حضور پررنگ در سریالهای تلویزیونی, همه ی وقت مطرح و در دید باقی می‌ماند.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

ناظر به این جایگاه هست که باید مجموع رفتارهای رسانه ای وی را در یک بسته درهم تنیده, ارزیابی و تحلیل کرد.به گزارش پارس ناز یک بخش از تحلیل ها باید مبتنی بر یادداشت های پر شمار او در روزنامه ها و به خصوص, روزنامه های اصلاح طلب,صورت پذیرد تا نگرش های او به زندگی, زن و جامعه ایرانی شناسایی شده و در سطح دیگری از تحلیل,باید رفتارهای نمایشی و دکوری او در محیط رسانه, بازبینی شود.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

سبک زندگی بهاره رهنمابهاره رهنما و بازار برندهارهنما, با انتشار برخی تصاویر خاص, به تبلیغ برندهای تجاری گوناگون, می‌پردازد و گرچه مابین این تبلیغات,گرایشات خود را جاسازی میکند. او چندی پیش با انتشار عکسی که در آن شلوار جین پاره به پا کرده, به تبلیغ یک کلینیک دندانپزشکی میپردازد.

 

یا با انتشار تصویر هایی متفاوت از خودش می‌گوید “امروز تن پوش های زیبای بهاری به تن کرده ام”;یک بار هم با انتشار ویدئویی غوغایی, به تبلیغ یک کرِم درمانی می‌پردازد. در آن ویدیو تبلیغاتی می‌گوید”بانو های ایرانی که زیبایی شون توی جهان زبانزد هست… می دونین که من خیلی اهمیت می دمبه سلامتی و زیبایی و قوام پوست.

 

و خیلی هاتون از من سؤال میکنید که من چطوری توی 43 سالگی این شکلی موندم درحالیکه نه عمل زیبایی کردم و نه کار عجیبی روی پوستم انجام دادم, ولی مفید حواسم به پوستم هست”.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

یا مثلاً با شرکت در یک بحران زنانه, با انتشار تصویری از صورت بدون آرایش خود, می‌نویسد:”این هم توی زنگ تفریح ورک شاپ ما, بحران بی آرایش شده بنده در چهل و دو سالگی;اینم به دلیل شاگردای گلم که دوست داشتن من حتماً توی این بحران باشم”.در همین روند, با انتشار تصویر دیگری مینویسد “من طراوت پوستم را مدیون کرم نمناک کننده … با عصاره روغن شتر مرغ هستم”.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

بهاره رهنما و فرهنگ کالایی شدهالبته او گاه و بیگاه مواضع گوناگون اجتماعی و حتی سیاسی می‌گیرد.ولی به رغم آن در گفت و گو ای می‌گوید “ابدا قصدم این نیست که بخواهم پیام اخلاقی بدهم,اما این چیزی هست که در جامعه اطرافم می‌بینم, این که هیچ ارزشی دیگر ارزش نیست!

 

چیزی که بین همه ی اقشار از کارفرما و کارمند گرفته تا دو همسایه و دو همکلاسی دیده می‌شود”.اما برعکس, تحلیل حرف ها و رفتارهای او, اتفاقا مؤید این ماجراست که رهنما, جنس خاصی از ارزش ها را تبلیغ و توسعه می‌کند.نتیجه رفتارهای او, نوعی از عرفی گرایی و زمینی سازی رفتارهای بشری هست.حتی در ماجرای انتشار تصاویر عروسی دومش نیز, رگه هایی از این نگرش دیده میشود.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

او مدعی میشود علت اصلی انتشار این تصاویر خصوصی آن بوده که می خواسته به تمام زن های ناراحت اطرافش, جرأت و جسارت بدهد.او میگوید می خواسته این تابو را بشکند “که لباس سفید نمی تونه دوبارهدر تن یک زن دیده بشه, من بار دیگر لباس سفید پوشیدم”.اتفاقا باید از این صداقت بانو هنرپیشه, ممنون بود که رسما اعلام می‌کند قصد تابوشکنی دارد.شگفت آنکه همان خط فکری را, حتی در عکس های عروسی اش دنبال میکند

 

و می‌نویسد”در مورد روبان آبی کمرم هم که خیلی سؤال کردید, باید بگم این یک اعتقاد شخصی بودکه رنگ عشق توی تم کفش و لباسو مراسمم باشه, چون به نظر من رنگ عشقه و رنگ آشنایی من و همسرم و رنگ محصولات … هم آبیه”

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

یک فرمول مهم برای خوانندگاناین نوع از رفتار, ذیل مفهومی به نام “کالایی شدن فرهنگ و آیین” دسته بندی می‌شود.این قبیل از هنرپیشه ها, با عرضه رفتارهای لوکس و دکوری به افکار عمومی جامعه,و با تابوشکنی های خوشگل و شجاعانه, کم کم گودی و غنای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را تنزل داده و جنس ساده انگارانه ای از روابط مادی انسانها را توسعه میکنند.

 

 

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما کیست ؟ 

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته مراسم ازدواج مجددش با امیرخسرو عباسی را برگزار کرد. امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی است که مدتی است بهاره رهنما کارهای تبلیغاتی را برای او انجام می‌دهد.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی است و دختری به نام پریا دارد. رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته‌است. پریا قاسم‌خانی تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی دایره زنگی (فیلم) و بانو را دارد.

بهاره رهنما، برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

«امیرخسرو عباسی» همسر دوم بهاره رهنما کیست؟+عکس

 

«امیرخسرو عباسی» همسر دوم بهاره رهنما کیست؟+عکس

 

«امیرخسرو عباسی» همسر دوم بهاره رهنما کیست؟+عکس

تعدادی از فیلم‌های رهنما به شرح زیر است:

1392 طبقه حساس
1390 بچگیتو فراموش نکن
1390 خنده در باران
1389 ما سه نفر
1389 جرم
1389 زنان ونوسی، مردان مریخی
1389 زن ها شگفت انگیزند
1389 هرچی خدا بخواد
1389 ورود آقایان ممنوع
1388 عروسک
1388 بعد از ظهر سگی سگی
1388 پوپک و مش ماشاالله
1388 سن پطرزبورگ
1388 ورود زنده ها ممنوع
1387 چارچنگولی
1387 ده رقمی
1386 توفیق اجباری
1386 دایره زنگی
1383 شبانه
1383 ماجراهای اینترنتی (چای نت)
1381 گاوخونی
1380 نان و عشق و موتور 1000
1379 بچه های بد
1374 عاشقانه
1374 غزال
1371 افعی

 

گاف عجیب ازاده نامداری درباره بهاره  رهنما 

ین مجری سابق با انتشار تصویری از حضورش در پشت صحنه یک نمایش تئاتر با بازی بهاره رهنما ، و تگ کردن این هنرمند و همسر سابقش پیمان قاسمخانی دوباره سوژه رسانه ها شد به طوری که بعد از مدتی این تصویر را حذف کرد.

ازدواج مجدد بهاره رهنما پس از جدایی از پیمان قاسمخانی خبر داغ بسیاری از رسانه ها شده بود که با این اتفاق دوباره بر سر زبان ها افتاد.

آزاده نامداری احتمالا بدون اینکه بداند این دو نفر از هم جدا شده اند و حتی بهاره رهنما ازدواج مجدد کرده است عکس رهنما را با لباس عروس منتشر کرد و با تگ کردن رهنما و همسر سابق او به این عکس، نوشت: بهاره جان، لباس عروس خیلی بهت میاد!

 

آزاده

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    یعنی فقط درد جامعه بهاره رهنما شده

  • ناشناس

    خجالت بکش خانم راهنما

  • علی

    نمی دانم چرا خیلی ها اینقدر بیکارند که فقط در جستجوی کم و کیف زندگی دیگران هستند،

  • ناشناس

    شرم آور است که هنرمندان برای خودنمایی دست به هر کاری میزنن

  • ناشناس

    کی میخواهید دست از سر این رهنما بردارید ؟ بسه دیگه بابا

  • ناشناس

    آخی حاملگی اولش مد نبود عکس بزاره مثل سایر دوستانش

  • مهسان محمودی

    که دیگه نگاه کردن نداره

    • مهسان محمودی

      چرا نظر من نصفه گذاشتید

  • پارسی

    هرروز باید قیافه تورو ببینیم

  • علی

    زندگی شخصیش بخودش ربط داره ولی اینکه خودش عکساشو پخش میکن جای کمی سوال داره حرکاتش بچگانست وسبکش میکن وبرای خودش حاشیه درست میکنه که مقصرش خودشه

  • محمد

    اميدوارم خوشبخت و سلامت باشين
    افتخار ايران هستين

    • ناشناس

      مثلا کی هست که افتخار ایرانه؟ ابوعلی سینا یا ابو رزحان بیرونی ... شاید هم دکتر حسابی!

  • ناشناس

    نشده پس من باید یه راه دیگه رو برم

  • نفیسه

    خودشیفته...

  • ناشناس

    خب به ما چه....

  • ایلخاص

    پول زیاد خیلی از ادمها را خراب میکند

  • ناشناس

    چقدر باید قیافه خانمو تحمل کنیم بسه بابا

  • ایران

    صد رحمت به زنهای خیابانی

  • اران

    این زن از ان اول ر بود

  • نادیا

    خانم بهاره رهنما مشکل روحی روانی داره باازدواج دوم هم هنوز بیماریش درمان نشده شاید باازدواج سومش مشکلش حل بشه یه نفر میخواد که شبانه روز بهش بگه تو خوشگلی توجذابی تو دوست داشتنی هستی الهی خداشفاش بده

  • ناشناس

    خجالت هم‌خوب چیز است خدا الهی بیامرزد حمیده خیرآبادی را آنها هم روزی بازیگر بودنند

  • ناشناس

    خیلی رشته ب مولا مفت نمی ارزع

  • ناشناس

    خدایا به این انسان های بی درد ، کمی درک وشعور وانسانیت عنایت بفرما تا فکر نکنن تمام دنیا واسه کامجویی اونها آفریده شده و اینقدر خوشی هاشون رو به رخ مردمی که بعضا حتی به نون شبشون محتاجند نکشند. الهی آمین.

  • محسن

    واااای برما. شتررا گم کردیم دنبال مهارش میگردیم.

  • ب

    ازدواج خورد تو سر تون واسه چتونه همون مجردی بهترین گذینه است دردسرش خیلی کمه

  • شمیم

    < نه هنرمنده. نه محبوب.

  • ناشناس

    خسرو عباسی با

  • زینب

    به هیچ کس ربط نداره دوست داشته این کارو کرده والا چه بیکارید😞

  • علی

    بین همه سلبرتیها
    این رهنما

  • پوریا

    < از بس از این زن مطلب دیدیم

  • زیبا

    خودپسند بسه دیگه یخورده از خصوصیات زندگیت رو نگه دار براخودت و همسرت تا بهتر به مفهوم خوشبختی برسی

  • فرجی

    ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
    کین ره که تو میروی به ترکستان است

  • زهرا حمزوی

    من شخصیت محکم خانم رهنما رو دوست دارم کاش تمام بانوان کشورم اینگونه بودن شاد .هدفمند .نگاه به عکسش میندازی انرژی میگیری پیروز باشی عزیزم .بانو .
    کنجکاوی وکنکاش در زندگی خصوصی دیگران نشون دهنده ضعف ایمان .بی فرهنگیست

  • ناشناس

    حسین