شمانیوز
شما نیوز

عکس لورفته از ماه عسل گلشیفته فراهانی و همسر دومش در خارج + عکس

گلشیفته فراهانی که به تازگی با یک مرد استرالیایی با نام کریس ازدواج کرده است تصاویری از خود بر روی صفحه شخصی اش در اینستاگرام قرار داده است که گویا مربوط به تفریحات ماه عسلش با همسرش جدیدش است.

عکس لورفته از ماه عسل گلشیفته فراهانی و همسر دومش در خارج + عکس

خبرانلاین نوشت: مدتی پیش نقیب شنبه زاده موزیسین بوشهری معروف ، خبر ازدواج مجدد گلشیفته فراهانی را در صفحه اجتماعیش اعلام کرد.به گزارش پارس ناز این اطلاعرسانی وی بدون ذکر نام داماد بود و همین باعث شد شایعاتی در مورد هویت داماد ایجاد شود.

 

خبر داغ و جنجالی :

اولین ویدیوی جنجالی و لورفته از امیر تتلو و دنیا جهانبخت در بغل هم بعد از ازدواج + بیوگرافی و عکس مراسم ازدواج

 

خبر داغ :

فیلم لورفته از گریه کردن جنجالی بهاره رهنما در دوران حاملگی در کانادا + بیوگرافی و فیلم

 

 

از آن طرف گلشیفته فراهانی در تازه ترین پست صفحه اجتماعی اش بدون اشاره مستقیم به ازدواج و نام همسر، فقط ویدیویی که یک آرتیست چیدمان در آن در حال گفتگو با گلشیفته است را در صفحه اجتماعیش قرار داد.

 

1551283647_برنامه-عصر-جدید

 

همسر جدید گلشیفته فراهانی کیست؟

این آرتیست چیدمان یا هنرمند خیابانی که اغلب در منهتن نیویورک به اجرای برنامه می پردازد”متیو سیلور” نام دارد که حین تک گویی خود به گلشیفته از عشق به او می گوید و از با هم بودن!این هنرمند خیابانی در کلیپی خطاب به گلشیفته میگوید:

look at me In the eyes golshifteh(r)… I’m here, Because you’re here… We’re mirrors of each other… So it’s important that: WE LOVE OURSELVES, ACCEPT OURSELVES, AND BE OURSELVES…. CAUSE LIFE IS SHORT !!!!!BKAWK,FART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در ویدیوی منتشرشده توسط گلشیفته، متیو سیلور خطاب به وی می گوید: به چشمام نگاه کن گلشیفته! من اینجام چون تو اینجایی…ما آینه همدیگه ایم… خب این خیلی مهمه: ما عاشق همدیگه ایم، همدیگه رو پذیرفتیم و با همیم…چون زندگی کوتاهه…

آیا همین “متیو سیلور” هنرمند چیدمانی که خود را زیر انبوهی از ریش، پنهان کرده همسر جدید گلشیفته است؟آیا گلشیفته که یک موزیسین ایرانی مقیم نیویورک از ازدواج مجدد او خبر داده است،با این مرد ازدواج کرده است؟

سانسور نام و نشان داماد به چه خاطر است؟جملات عاشقانه ای که برای گلشیفته گفته چه معنایی دارد؟قرائن حکایت از آن دارند این هنرمند خیابانی همسر دوم گلشیفته است!

 

متیو سیلور کیست؟

 

1551283647_برنامه-عصر-جدید - Copy

 

متیو سیلور هنرمندی است که چنان که خود در صفحه اجتماعیش نوشته هنرمند چیدمانی است که هدفش را کمک به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها می داند.سیلور در منهتن و بروکلین به اجرای برنامه می پردازد و البته به اندازه اجرا در خیابان تجربه اجرا در مترو، گالری و روی استیج را هم دارد.ادعای او کاستن از تنش های عصبی مخاطبان و باز کردن دریچه ای برای خیال پردازی، آفرینش و عشق است.

 

13960706001116_test_photoi - Copy

 

بد نیست بدانید گلشیفته فراهانی به هنگام حضور در ایران با جوانی درویش مسلک و ظاهری درویش گونه به نام امین مهدوی ازدواج کرده بود.امین که مترجم زبانهای انگلیسی و فرانسه بود و به عربی و اسپانیایی نیز تسلط داشت، به هنگام فعالیت در پروژه سینمایی “باباعزیز” با گلشیفته آشنا شده بود. “باباعزیز”(۱۳۸۲) ساخته یک کارگردان تونسی به نام “ناصر خمیر” بود.

جالب اینجاست که امین مهدوی به لحاظ ظاهری شباهت هایی با “متیو سیلور” داشت!!! ازدواج اول گلشیفته دو سال بعد از مهاجرت به فرانسه به جدایی انجامید.

 

گلشیفته فراهانی که به تازگی با یک مرد استرالیایی با نام کریس ازدواج کرده است تصاویری از خود بر روی صفحه شخصی اش در اینستاگرام قرار داده است که گویا مربوط به تفریحات ماه عسلش با همسرش جدیدش است.

 

9898955_300

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۶۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام گلشیفته که میگفت از هر نوع محدویت فرار میکنم ازدواج خودش ایجاد نوعی محدویت برا طرفین می باشه انکه شیران رو کند روبه مزاج احتیاج است

  • مریم

    حالم به هم می خوره از بهاره رهنما وگلشیفته

    • حرم امامرض

      خوش

  • ناشناس

    این زنکه کثیف آبروی که ندارد هر کاری که دلش بخواهد انجام میدهد

    • جعفرقلی

      زندگی شخصی خودشه به دیگران ربطی ندارد ضمنا اگر کسی سبک زندگی شما را قبول نداشته باشد باید از همین اصطلاحات در باره شما استفاده کند؟

  • ناشناس

    گلشیفته عشقش اون سیاهاست که صورتشون از سیاهی معلوم نیست

  • ناشناس

    واقعامتاسف هستم برای اینها که می گویندماایرانی هستیم

  • ع

    به شما چه

  • سید علیرضا سیدی آ رانی

    سلام خانم گلشیفته فراهانی انشاالله که به پای هم دیگه پیر بشین

  • N

    بعضیا میگن به شما چه خب خودش تو اینستاگرام عکس گذاشته که بقیه نظر بدن اگه اینطورنیست پس چرا گذاشته عکس شخصیشو
    مگه ما التماسش کردیم که عکس بزاره.این عکسا رو بزاره تو آلبوم خانوادگیش...