شمانیوز
شما نیوز

حمله تند و جنجالی پرویز پرستویی به علی فروغی مدیر شبکه 3 + عکس

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به بخشی از اظهارات علی فروغی مدیر شبکه سه که به تکذیب ریاست خود بر صداوسیما و برخی موضوعات دیگر اشاره کرده است، واکنش نشان داد و نوشت: شما هنوز جوانید.

حمله تند و جنجالی پرویز پرستویی به علی فروغی مدیر شبکه 3 + عکس
به گزارش شمانیوز به نقل از برترین ها : پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به بخشی از اظهارات علی فروغی مدیر شبکه سه که به تکذیب ریاست خود بر صداوسیما و برخی موضوعات دیگر اشاره کرده است، واکنش نشان داد و نوشت: شما هنوز جوانید.

حوالی عصر دیروز (چهارشنبه – ۲۷ مردادماه) بود که علی فروغی مدیر شبکه سه خیلی زود خبر ریاستش بر صدا و سیما را با پیامی مفصل و در چندین سطر رسانه‌ای کرد.

او در این پیام از خیلی چیزها گفت. مثلا از سلبریتی‌های منتقدی که با کلی سروصدا در صفحه اینستاگرامشان شب عیدی به بهانه‌ای نسخه تحریم صداوسیما و شبکه «رادیکالِ سه» را می‌پیچند.

 

فروغی این را هم گفت که یکی از همین سلبریتی‌ها به فاصله یک ماه و نیم، در همان صفحه اینستاگرام خود طاقت نمی‌آورد و می‌گوید هر شب ماه مبارک رمضان پای سریال همان شبکه رادیکال و همان صداوسیما اشک می‌ریزد!

مدیر شبکه سه البته به شایعه‌پراکنی در رسانه‌ها نیز در این متن خود اشاره کرد و نوشت که البته با آنکه قبله‌ همه این رسانه‌ها یکی است و رو به غرب اقامه صلاه می‌کنند، الحمدالله در میدان شایعه‌پراکنی، بسیار تکثرگرا هستند.

حالا پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در تازه‌ترین واکنش به این اظهارات مدیر شبکه سه در اینستاگرام خود نوشت: علی فروغی شما هنوز جوانید تازه ۳۱ بهار رو گذروندید من باتجربه ۶۴ سال زندگی و ۵۰ سال بازیگری و ۱۰ سال سابقه قضایی، بهتون میگم، این میزها و سمت‌ها و مدیریت‌ها ماندگار نخواهد بود.

این بازیگر سینما در بخش دیگری از متن خود آورده است: اولا، بنده اعلام کردم تلویزیون حق نداره حتی مرگ من رو زیرنویس بره. دوما، من نگفتم تلویزیون تماشا نخواهم کرد. بنده همه شبکه‌های ایرانی و غیرایرانی رو نگاه می‌کنم، تمام اخبارهای داخلی و خارجی رو دنبال می‌کنم، چون کار من ایجاب می‌کنه، خوب ببینم، خوب بشنوم و خوب بخونم.

او در ادامه متن اینستاگرامی خود نوشته است: من یک سال پیش یک حرفی زدم و پای حرفم هم ایستادم. هر زمانی هم که تشخیص بدم که مدیران کاردان و با صلاحیتی بر سکان صدا و سیما نشسته‌اند، به تلویزیون برمی‌گردم، آن‌هم به عشق مردم، چون صداوسیما متعلق به مردمه.

پرستویی در ادامه به سریال‌های رعنا، امام علی، آپارتمان، آوای فاخته، زیر تیغ و آشپزباشی اشاره کرده و نوشته است: مثلا سریال زیرتیغ، چه به لحاظ معنوی و مادی، کم وجهه ای برای تلویزیون داشت؟ یا سریال آشپزباشی که هزینه ۱۶ ماه تولیدش یک میلیارد و ششصد و... تومان بود، فقط ۵۰ میلیار تومان از طریق باکس بازرگانی صاحب درآمد شد و ما بزور دستمزدمان را گرفتیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سعید

    خدالعنت کنه مافیای صداوسیمارو

  • رضا

    آخر جوجه فوکولی تو کی هستی به عشق مردم ایران حرف بزنی

  • امیر

    متأسفانه بعضی از مدیران کشور
    ما صلاحیت مدیریت گاوداری را
    هم ندارند،چه رسدصدا و سیمای
    میلی،!!!

    • -

      بد نگو

  • رحیم

    پرویز پرستویی از صدقه سر همین تلویزیون پرویز پرستویی شده