شمانیوز
شما نیوز

حمله تند مردم به منتقد محسن چاووشی + عکس

سعید بیابانکی، شاعر و طنزپرداز که مدتی پیش از محسن چاوشی برای انتخاب بیتی از مولانا در آلبومش انتقاد کرده بود، حال با طعنه و متلک کاربران توییتر روبه‌رو شده است. این شاعر به مناسبت روز ادب فارسی، در یک نظرخواهی از مخاطبان خواسته بود یک بیت ماندگار را به انتخاب خود به اشتراک بگذارند که بسیاری او را به همان شعر مولانا ارجاع داده‌اند.

حمله تند مردم به منتقد محسن چاووشی + عکس
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرآنلاین: سعید بیابانکی، شاعر که در شورای شعر و ترانه برای صدور مجوز به ترانه‌ها عضو است، مدتی پیش در واکنش به اعتراض محسن چاوشی برای صادر نشدن مجوز آلبوم «قمارباز»، توییتی را منتشر و اقدام او را شوآف نام نهاد. متن توییت او که بعدا حذف کرد، بدین شرح بود: «از کل غزل‌های مولانا صاف رفته‌ای سراغ یک بیت و جنجال راه انداخته‌ای که ارشاد به من مجوز نمی‌دهد. قدیم‌ها نام این کار بازارگرمی بود و امروز شوآف!»

بیابانکی، حال به مناسبت روز شعر و ادب فارسی توییتی را منتشر کرده است و از مخاطبانش خواسته تا یک بیت شعر که بسیار با آن زیسته‌اند را بنویسند، اما آنچه درباره این توییت جلب توجه می‌کند، پاسخ مخاطبان است.

بسیاری از کاربران توییتر در زیر این پست به سراغ همین بیت از مولانا رفته‌ و از آن به عنوان بیتی که با آن زیسته‌اند، یاد کرده و به شیوه خود به انتقاد بیابانکی از چاوشی واکنش نشان داده‌اند.

متلکِ کاربران توییتر به شاعرِ منتقدِ محسن چاوشی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied